Teď k mému dotazu, vybírám auto a z mých požadavků (odolný, úsporný motor, prostor pro cetující a kombík) mi vychází jako jediný VW Passat B5 (B5,5). Chci 1,9tdi, ale zde nastává můj problém.
B5 měly ještě dobré motory 66/81kw, ale zase je to už starší vozidlo a je jich tuze málo na inzerci, kdo ho má v dobrém stavu ho většinou neprodává. Dnes jsem byl na jedné 81kw a byla to rachotina.
Vše novější má už ale PD, kde by se mi líbila verze 96kw. Mám však strach ze vstřikovačů, je to přeci jen pálka (10-15k/ks). Tady ale píšou něco o repasi, a to už nevychází na takovej ranec.
Uvítám jakékoliv rady proč který motor ano a který ne popř.pokud někdo ví o této repasi PD vstřikovačů, v čemž vidím jedinou nevýhodu tohoto motoru, i když poměrně velkou. Investice asi do 80tis. Díky
Edit: nadále se řeší otázka 66/81kw vs. 1.8T
Naposledy editováno 24.12.2013 11:12:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta
selkie píše: joaha..no, tak to je jiná
ale je zajímavý, že stejně tolik stála naše Šáde v roce 84...super, že si ty auta držely pořád stejnou cenu, hm?
to se pak docela divim, že v roce 94 stál Forman v plný tři kila...když o pár let dřív osum pětek
...kdo koupil Favorita na přelomu roku 1989..tak za 2 roky ho prodal se ziskem cca 100.000.-Kč
...a v roce 1993 kdy ten Solitaire stal cca 300.t. tak Citroen ZX stál už 500.t. a Escort cca 550.t jako Peugeot 306....a BMW 318 skoro 1.mil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta
2LEKO píše: ...kdo koupil Favorita na přelomu roku 1989..tak za 2 roky ho prodal se ziskem cca 100.000.-Kč
...a v roce 1993 kdy ten Solitaire stal cca 300.t. tak Citroen ZX stál už 500.t. a Escort cca 550.t jako Peugeot 306....a BMW 318 skoro 1.mil.
docela brutální ceny...čumim