Téma: Vánoční výběr auta
 
23.12.2013 v 18:43
Hola hej, předem přeju všem hezký vánoce a šťastný vstup do nového roku
Teď k mému dotazu, vybírám auto a z mých požadavků (odolný, úsporný motor, prostor pro cetující a kombík) mi vychází jako jediný VW Passat B5 (B5,5). Chci 1,9tdi, ale zde nastává můj problém.
B5 měly ještě dobré motory 66/81kw, ale zase je to už starší vozidlo a je jich tuze málo na inzerci, kdo ho má v dobrém stavu ho většinou neprodává. Dnes jsem byl na jedné 81kw a byla to rachotina.
Vše novější má už ale PD, kde by se mi líbila verze 96kw. Mám však strach ze vstřikovačů, je to přeci jen pálka (10-15k/ks). Tady ale píšou něco o repasi, a to už nevychází na takovej ranec.
Uvítám jakékoliv rady proč který motor ano a který ne popř.pokud někdo ví o této repasi PD vstřikovačů, v čemž vidím jedinou nevýhodu tohoto motoru, i když poměrně velkou. Investice asi do 80tis. Díky
Edit: nadále se řeší otázka 66/81kw vs. 1.8T

Naposledy editováno 24.12.2013 11:12:41

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

25.12.2013 v 19:13 | Nahoru | #1

Creck píše: Che> Tve odborne znalosti co se tyce aut jsi nekolikrat uz dostatecne prokazal. Naposledy pri hadce jsi pronesl vetu Favorit byl nejvetsi srot co se tyce Evropy. Doufam ze ti to jako dukaz ze Favorit byl jedno z nejlepsich aut ve sve tride sve doby staci.

Tak poslouchej www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10176269182-retro/213411000360042/obsah/298886-skoda-favorit/


to nemyslíš vážně?

v čem byl nejlepší? že byl levnej?

trnauský plech, (ktorý sa mimochodom nedal dobre ohýbať a preto bol Favorit hranatý) měl stejnou pevnost, jako slisovanej papír, takže celkem zábava v tom bourat...> takže kolik hvězdišek by od NCAP asi dostal?

k tomu motor, kterej tomu autu nestačil a na kterej ani nebylo konstruovaný (původně měl bejt nejnižší objem snad 1,6 nebo tak něco...počítalo se i s jedna osmou a dvoulitrem...> jízdná vlastnosti podprůměrný

palubní deska, která se po roce až dvou zkroutila vlivem slunečního záření..> materiály, použitý na interiér taky nejlepší ve svý třídě, hm?

švihadla - vůbec bez možnosti elektrickejch okýnek
klima - když měl člověk kliku, tak měl střešní okno (ani šíbr to nemělo)
ABS - rychlá noha na brzdě přece stačí
posilovač řízení - netřeba, jsme silný národ

takže kde bereš tu jistotu, že to bylo nejlepší auto svojí třídy? že to řikali v televizi?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

25.12.2013 v 19:17 | Nahoru | #2

selkie píše:

švihadla - vůbec bez možnosti elektrickejch okýnek
klima - když měl člověk kliku, tak měl střešní okno (ani šíbr to nemělo)
ABS - rychlá noha na brzdě přece stačí
posilovač řízení - netřeba, jsme silný národ



blbé je že takové auta se vyrábějí a prodávají i dnes-o 25 let později!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

25.12.2013 v 19:18 | Nahoru | #3
selkie> Čemu přesně říkáš "trnauský plech"?
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

25.12.2013 v 19:45 | Nahoru | #4
selkie> švihadla - vůbec bez možnosti elektrickejch okýnek
klima - když měl člověk kliku, tak měl střešní okno (ani šíbr to nemělo)
ABS - rychlá noha na brzdě přece stačí
posilovač řízení - netřeba, jsme silný národ

jen pro info..první 309 a UNA to neměly taky!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist