Téma: Vánoční výběr auta
 
23.12.2013 v 18:43
Hola hej, předem přeju všem hezký vánoce a šťastný vstup do nového roku
Teď k mému dotazu, vybírám auto a z mých požadavků (odolný, úsporný motor, prostor pro cetující a kombík) mi vychází jako jediný VW Passat B5 (B5,5). Chci 1,9tdi, ale zde nastává můj problém.
B5 měly ještě dobré motory 66/81kw, ale zase je to už starší vozidlo a je jich tuze málo na inzerci, kdo ho má v dobrém stavu ho většinou neprodává. Dnes jsem byl na jedné 81kw a byla to rachotina.
Vše novější má už ale PD, kde by se mi líbila verze 96kw. Mám však strach ze vstřikovačů, je to přeci jen pálka (10-15k/ks). Tady ale píšou něco o repasi, a to už nevychází na takovej ranec.
Uvítám jakékoliv rady proč který motor ano a který ne popř.pokud někdo ví o této repasi PD vstřikovačů, v čemž vidím jedinou nevýhodu tohoto motoru, i když poměrně velkou. Investice asi do 80tis. Díky
Edit: nadále se řeší otázka 66/81kw vs. 1.8T

Naposledy editováno 24.12.2013 11:12:41

1 reakcí na tento příspěvek Vánoční výběr auta

25.12.2013 v 19:09 | Nahoru | #1
Proč asi vidíme nejvíc favoritů, že bych jich tu v té době jezdilo nejvíc?
Že ty auta vydržely věčnost, podívej se jak často a co muselo udělat, kdo pod součastným autem by byl ochotný ležet tak často jako pod fáčkem, 120, žigulem a dalšími. Byly jednoduchý na elkektriku, jak psal někdo nademnou a jaké jsou součastné závady na autech? Hodně okolo el. kdyby bylky bez výbavy a všeho jenom to nejnutnější taky by se to bnesralo ani dneska.
To jak jsou nastavcené servisní plány pro fleet managery který to vybírají podle částky kterou do toho dají dokonce záruky je jiná věc. Pak často na autech které nejsou určený hlavně jako služebáky tak autmobilky dává jiný věci do plánu. Na stejných motorech atd příklad Lancer s 2.0 TDI-PD nemá longlife intervaly z výroby, o pastech jako vyvažováky atd nemluvím.
Tak ukamenujte mě

(reakce na) Vánoční výběr auta

25.12.2013 v 19:22 | Nahoru | #2

Azi. píše: Proč asi vidíme nejvíc favoritů, že bych jich tu v té době jezdilo nejvíc?
Že ty auta vydržely věčnost, podívej se jak často a co muselo udělat, kdo pod součastným autem by byl ochotný ležet tak často jako pod fáčkem, 120, žigulem a dalšími. Byly jednoduchý na elkektriku, jak psal někdo nademnou a jaké jsou součastné závady na autech? Hodně okolo el. kdyby bylky bez výbavy a všeho jenom to nejnutnější taky by se to bnesralo ani dneska.
To jak jsou nastavcené servisní plány pro fleet managery který to vybírají podle částky kterou do toho dají dokonce záruky je jiná věc. Pak často na autech které nejsou určený hlavně jako služebáky tak autmobilky dává jiný věci do plánu. Na stejných motorech atd příklad Lancer s 2.0 TDI-PD nemá longlife intervaly z výroby, o pastech jako vyvažováky atd nemluvím.
Tak ukamenujte mě



...tak je jasné,že není zájem všech výrobců a u všech produktů,aby to mělo dlouhou životnost..ta hranice je ty tři roky..případně dle "dohody"...ty 12 ti leté záruky a pod.mají v hodně případech neřešitelné podmínky.
Opravitelnost je další faktor..nejlepší je spíše "neopravitelnost" a nákup nového či výměna za nový .
To same rozebiratelnost,spíše nerozebiratelnost...atd.

...a v automobilovém a elektrotechnickém průmyslu to platí 100%,když jsou to hybné síly ekonomiky celého světa...hlavně krátká životnost a hlavně prodávat nové.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist