Teď k mému dotazu, vybírám auto a z mých požadavků (odolný, úsporný motor, prostor pro cetující a kombík) mi vychází jako jediný VW Passat B5 (B5,5). Chci 1,9tdi, ale zde nastává můj problém.
B5 měly ještě dobré motory 66/81kw, ale zase je to už starší vozidlo a je jich tuze málo na inzerci, kdo ho má v dobrém stavu ho většinou neprodává. Dnes jsem byl na jedné 81kw a byla to rachotina.
Vše novější má už ale PD, kde by se mi líbila verze 96kw. Mám však strach ze vstřikovačů, je to přeci jen pálka (10-15k/ks). Tady ale píšou něco o repasi, a to už nevychází na takovej ranec.
Uvítám jakékoliv rady proč který motor ano a který ne popř.pokud někdo ví o této repasi PD vstřikovačů, v čemž vidím jedinou nevýhodu tohoto motoru, i když poměrně velkou. Investice asi do 80tis. Díky
Edit: nadále se řeší otázka 66/81kw vs. 1.8T
Naposledy editováno 24.12.2013 11:12:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta
Dolph-cz píše: zeptám se takhle:umíš si opravit auto sám?alespoň běžné věci-vyměnit čepy,brzdy,rozvody-pokud ano,je to půl bídy...
...
tak tak - při koupi starší ojetiny je velmi podstatný, co si kupující umí udělat sám a samo taky jak je technicky zdatnej posoudit stav nabízenýho vozu, jestli si třeba umí změřit tlaky, vyhodit po zkušební jízdě svíčky a juknout na ně - chodím často s kámošema něco kupovat a dostkrát se mi stalo, že jeden válec měl výrazně míň a motor byl načatej - u benzíňáku bez turba se dá i na dvoře bazaru podstatně snížit riziko, že si člověk naběhne, u ropy je to rizikovější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta
Tak poslouchej www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10176269182-retro/213411000360042/obsah/298886-skoda-favorit/