globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe
20.12.2013 v 22:59
zdravim, loni sem od kamose koupil 638 s tp a nefunkcnim motorem,,, posledni co vim, jel na mistni elefant a v zaveji zustal stat, motor se zastavil,,, dovezl sem motorku domu, rozhodil motor, vrch az necekane ok /zpetne sem od nej zjistil, ze byl v nedavne minulosti delanej vybrus, coz i odpovidalo /pisty ok-videt cary od struzeni, pouze lehce lizly spodni rantly pistu, kruhy ok-do valcu natesno, valce taky ok, jeste vnitrky valcu posmrdlany od vybrusu, zadny vylestenci,,

rozborka motoru - klika mela vydreny loziska na prostredku, proste kule sekly vedle sebe,,, takze rikam cajk, necham repasovat kliku..

koupil sem loziska, predal kliku opravaroj a po celkem kratkym cekani klika byla po repasi, vyvazena, cena ok..

dal sem dokupy, odjel cca 500km, pak na stk, pak jeste cca 500km a ze prodam,, tak sem predvcera jel posledni jizdu /dobit baterku pred prodejem, okouknout naposled atd./ a co se nestalo, bylo cca -2, odjeto cca 25km, zacalo hvizdat z motoru, tak sem to chcip,, pockal, pak nahodil, ujel cca 3km a skyk, kousanec a rikam, je to v haji,,, pak dovezl domu v dodavce, ted rozhodil, sundal hlavy, pisty kously nejsou,, takze predpokladam opet loziska na prostredku kliky,,, mazu polosynt 1:40, 2T sem mel haldu,a nezadrel sem...

prehozeny neco uprostred kliky???ty hlinici?nebo spatny loziska do kliky??


1 reakcí na tento příspěvek 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe

16.10.2014 v 09:18 | Nahoru | #1
Díky, už som zase múúúúdrejší a môžeme sa vrátiť k tým kľukovkám. Podľa mňa tie ložiská odchádzajú, lebo sú špatne vycentrované, myslím kľukovky. Ono by trebalo, keď tá kľuka príde s repasu, tak ju dať na merací stojan a premerať a potom ju strkať do motoru.Aj novú, to by sa človek čudoval. To isté ako válec s piestom po nicasile .

(reakce na) 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe

16.10.2014 v 12:18 | Nahoru | #2

krokoš píše: Díky, už som zase múúúúdrejší a môžeme sa vrátiť k tým kľukovkám. Podľa mňa tie ložiská odchádzajú, lebo sú špatne vycentrované, myslím kľukovky. Ono by trebalo, keď tá kľuka príde s repasu, tak ju dať na merací stojan a premerať a potom ju strkať do motoru.Aj novú, to by sa človek čudoval. To isté ako válec s piestom po nicasile .



souhlasím - to celé může být problém, to si taky myslím. Vč. ucpaných kanálků např. a pod. A rozhodně bych i novou kliku nechal vycentrovat raději. Já např. před dvěma roky koupil novou kliku na Jawettu a mírně jsem s ní klepnul. Skoro neznatelně. I tak jsem pro zichr zajel k Týnci nad. Sáz. k jednomu klikaři a ten začal měřit. Na čepech má být max. výkyv 0.02mm a on povídá, že má 0.2mm. Řekl rovnou, že je špatná už z výroby - to přiznám se nevím jak poznal. Vyvážil mi ji na 0.01mm a hotovo. Kdybych tam nedojel, tak bych nově zrenovovaný motor asi dlouho nepojezdil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist