Téma: Test 250 / 2-T /2013
 
19.12.2013 v 16:12
http://www.motorcycl...Enduro-Shootout.aspx

Úplně přesné vyjádření těchto tří modelů v praxi,škoda že jim nedali tu TM a HSQ pro úplnost.A ještě větší škoda,že KTM se postarala o zánik Husabergu,který v modelu 2014 nemá konkurenci,aspoň tedy to nejlepší pro nás, na závěr svého života 25let!





1 reakcí na tento příspěvek Test 250 / 2-T /2013

29.12.2013 v 19:37 | Nahoru | #1
Ano Beta má snížený rám a tím je veškerá velká váha blíže k zemi a v ovládání to je sakra znát,ale u offroad motorky je to taky handicap mít o 40mm menší průjezdnost.Hodně se mě na ní líbila práce zadního centrálu Sachs s přepáčkem,pohodlný posez,ale dost široký sedlo zase nebylo to pravé ořechové.Ovladače byly jak z cesťáku a přední vidle na 13-sce tragické.Motor OK a zpracování takové slabší v detailech.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test 250 / 2-T /2013

30.12.2013 v 00:14 | Nahoru | #2
603356596> Mam trošku jiný poznatky, nevím jestli je rám snížený, ale neřekl bych, klasický stojánek na offroad motorky tam má stejnou mezeru jako ktm a nikde ani ve velkých kolejích jsem neměl problém, že bych uváznul, zpracování vpohodě, lepší než tm, nebo gas, stejné jak ktm a horší než italská husqvarna nebo japonci, veliká výhoda je širší zadní blatník, nejste tak špinaví a sedlo pohodlný bez problému, možná trošku tvrdší, ale jde o zvyk, ovladače klasika ala Italy , větší, ale bezproblémové a funkční. Tlumiče jsou vždy o individuálním nastavení, ale i s se sériovým nastavením se dá jet normálně, je tady znát, že jste příznivcem ktm, já jsem na tom jinak a beta je fakt hodně povedená moderní motorka za normální peníze, což ktm není, možná jejich verze six days nebo xc,ale to je o jiných penězích
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist