globalmoto_kveten





Téma: Test 250 / 2-T /2013
 
19.12.2013 v 16:12
http://www.motorcycl...Enduro-Shootout.aspx

Úplně přesné vyjádření těchto tří modelů v praxi,škoda že jim nedali tu TM a HSQ pro úplnost.A ještě větší škoda,že KTM se postarala o zánik Husabergu,který v modelu 2014 nemá konkurenci,aspoň tedy to nejlepší pro nás, na závěr svého života 25let!





Test 250 / 2-T /2013

19.12.2013 v 22:24 | Nahoru | #1
hmm - držel jsem palce oranžovejm No, co už. Prodávat ji nebudu

Test 250 / 2-T /2013

29.12.2013 v 11:29 | Nahoru | #2
Mám přesně tuhle betu RR 250 a nemůžu si ji vynachválit, motoricky podobná ktm-ce, ale pocitově neskutečně lehká na ovládání, startér pod motorem (nehyzdí vzhled a na rozdíl od ktm funguje pořád). Navíc daleko lepší cena, pro mě je to jasný vítěz.

1 reakcí na tento příspěvek Test 250 / 2-T /2013

29.12.2013 v 19:37 | Nahoru | #3
Ano Beta má snížený rám a tím je veškerá velká váha blíže k zemi a v ovládání to je sakra znát,ale u offroad motorky je to taky handicap mít o 40mm menší průjezdnost.Hodně se mě na ní líbila práce zadního centrálu Sachs s přepáčkem,pohodlný posez,ale dost široký sedlo zase nebylo to pravé ořechové.Ovladače byly jak z cesťáku a přední vidle na 13-sce tragické.Motor OK a zpracování takové slabší v detailech.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test 250 / 2-T /2013

30.12.2013 v 00:14 | Nahoru | #4
603356596> Mam trošku jiný poznatky, nevím jestli je rám snížený, ale neřekl bych, klasický stojánek na offroad motorky tam má stejnou mezeru jako ktm a nikde ani ve velkých kolejích jsem neměl problém, že bych uváznul, zpracování vpohodě, lepší než tm, nebo gas, stejné jak ktm a horší než italská husqvarna nebo japonci, veliká výhoda je širší zadní blatník, nejste tak špinaví a sedlo pohodlný bez problému, možná trošku tvrdší, ale jde o zvyk, ovladače klasika ala Italy , větší, ale bezproblémové a funkční. Tlumiče jsou vždy o individuálním nastavení, ale i s se sériovým nastavením se dá jet normálně, je tady znát, že jste příznivcem ktm, já jsem na tom jinak a beta je fakt hodně povedená moderní motorka za normální peníze, což ktm není, možná jejich verze six days nebo xc,ale to je o jiných penězích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test 250 / 2-T /2013

30.12.2013 v 18:33 | Nahoru | #5
dávač> Napsal bys prosím nějaký info o 2T huskách? Sháním nějaký 250-300 2T bud KTM nebo Gas, ale Huska se mi taky líbí. Ted v zimě je to ale bída..
U Husky jsem si všiml že ten motor alespoň z venku vypadá pořád stejně jako např. na WR z roku 96. Jaký to má průběh třeba oproti té KTM apod.? Co startování a dostupnost dílů?

Díky moc :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test 250 / 2-T /2013

30.12.2013 v 20:01 | Nahoru | #6
dávač> KTM 355mm a Beta 320mm přesně.Jeden jistý mě přesvědčoval o výše uloženém kolenu na betce a jelikoš letos byla betka u mě ve výběru ,tak jsem se chopil metru a na kolegově 250 a další 300-stovce jsem naměřil úplně identickou výšku v porovnání s KTM 2-T(250/300),bavíme se o spodní hraně kolena,kdy je moto na kolech.Jen u té betky ještě pod kolenem trčí 35mm rám s motorem.Takže ten stojan jsi neměl stejně jako s KTM.No a teď k tomu vyhranění k barvě,vždy a všude jsem psal a tvrdil ,že mě je barva ukradená.Vždy a všude píšu kryticky k tomu co mé ruce mohly vodit a to značkou/typem a rokem,kvůli těm co se rozhodujou na základě reálných parametrů.Na mých stránkách se dovíš vždy co je na daném modelu nahovno a co dobrý(to spíš okrajově) a koupil jsem si před nedávnem HusabergaKTMku a Beta to prohrála na několika úrovních,včetně té ceny kterou deklasovala ke všemu teď ČNB.

(reakce na) Test 250 / 2-T /2013

30.12.2013 v 20:55 | Nahoru | #7
603356596> Okej nechci se hádat, nikdy jsem to neměřil, mám pořád stejný stojánek a kdysi jsem měl ktmku, byla to 2006 a podle oka mi ta mezera přišla stejná, ale jak říkám nikdy jsem to neměřil a ani nesledoval. To koleno je asi ve stejné výšce, ale z vlastních zkušeností i od kluků co jezdí ktm, tak je strašně na ráně a dost často pochroumané, daleko více než na betě, husce nebo gasu. Je to samozřejmě tím, že jak píšeš na betě je pod ním ještě rám, tak ta případná rána od kamene, klády atd jde asi do toho rámu a koleno je neporušené. Co se týká ceny, tak ofiko u prodejců je ktm vždy min. o 10 tis. dražší než třeba beta, ale pokud dokážeš sehnat lepší cenu, tak samozřejmě je to možné. Já mam betu asi 3 měsíce, tak nemůžu moc hodnotit, ale zatím jsem z ní nadšený. Ktm je samozřejmě výborná motorka, ale já jsem vyznavačem italských značek, do teďka jsem byl zarytý husqvarńák, bohužel se z toho stala ktm a zaniknul husaberg, což asi nikdy nepřekousnu, ale tak to chodí a dnešní huska bude určitě hodně vidět, ale pro mě je to pořád jen ktmka s jinýma plastama a tím pádem bez dřívějšího charisma značky.

(reakce na) Test 250 / 2-T /2013

30.12.2013 v 21:19 | Nahoru | #8
Vojta_WR-f> Měl jsem celkem 4 husky 250 i 300, předem říkám, že mi víc sedí 250, tu jízdu si na ní víc užiju, je taková hravější, dá se víc točit atd. , ale samozřejmě naprostá většina jezdců má radši 300 a její parádní průběh, tak je to i u husky. Motor byl opravdu stejný od devadesátých let, jen měl tuším od roku 2000 předělanou přívěru a postupně jak šly roky, tak tam dávali jiné klapky sání a byl tam dost rozdíl, čím starší, tím horší průběh a naopak. Tu poslední jsem měl 250 2010 a motoricky třeba s 2006 se to nedalo srovnat, tahle měla celkem slušný spodek a použitelný průběh. Dnešní moderní motory třeba ktm, beta, gas, mají takový gumovější průběh, jsou líp dávkovatelné a asi příjemnější na ovládání, co se týká výkonu, tak huska nezaostávala ba naopak. S dílama poslední roky nebyl žádný problém, vše bylo a za dobré ceny, nevím jak to bude do budoucna, když už huska patří ktm a tyhle motory už se nevyrábí, ale určitě se nějakou dobu díly dělat musejí. Běžný spotřební věci jsou samozřejmě v replikách a ty budou pořád k dostání, např píst do 250 pasuje přesně z hondy cr 250 a na 300 z ktmky. Tyhle husky měly jednu obrovskou výhodu, byly naprosto nezničitelné, motor vydržel snad cokoli, nikdy jsem to u jiné značky nezažil, opravdu to mám léty vyzkoušené.

1 reakcí na tento příspěvek Test 250 / 2-T /2013

30.12.2013 v 22:16 | Nahoru | #9
Diky za info :) ja se vezl zatim jen na exc 300 a prislo mi to az moc gumove. Doma mame jeste KX 250 a to je naprosty opak, je daleko divocejsi a me by vohovovalo neco mezi. Plynuly prubeh je na enduro potreba, ale nechtel bych zase uplny ,,nudny" elektromotor :) Kvuli tomu se mi libi u KTM nastavitelna privera pruzinami, U Husky je neco takoveho? Neco cim se da ovlivnit a prizpusobit si prubeh? Diky :)

(reakce na) Test 250 / 2-T /2013

1.1.2014 v 16:24 | Nahoru | #10
Vojta_WR-f> Huska je něco mezi tím, nemá tak gumový průběh, ale je lépe zpřevodovaná než krosky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist