Vojta_WR-f> Měl jsem celkem 4 husky 250 i 300, předem říkám, že mi víc sedí 250, tu jízdu si na ní víc užiju, je taková hravější, dá se víc točit atd. , ale samozřejmě naprostá většina jezdců má radši 300 a její parádní průběh, tak je to i u husky. Motor byl opravdu stejný od devadesátých let, jen měl tuším od roku 2000 předělanou přívěru a postupně jak šly roky, tak tam dávali jiné klapky sání a byl tam dost rozdíl, čím starší, tím horší průběh a naopak. Tu poslední jsem měl 250 2010 a motoricky třeba s 2006 se to nedalo srovnat, tahle měla celkem slušný spodek a použitelný průběh. Dnešní moderní motory třeba ktm, beta, gas, mají takový gumovější průběh, jsou líp dávkovatelné a asi příjemnější na ovládání, co se týká výkonu, tak huska nezaostávala ba naopak. S dílama poslední roky nebyl žádný problém, vše bylo a za dobré ceny, nevím jak to bude do budoucna, když už huska patří ktm a tyhle motory už se nevyrábí, ale určitě se nějakou dobu díly dělat musejí. Běžný spotřební věci jsou samozřejmě v replikách a ty budou pořád k dostání, např píst do 250 pasuje přesně z hondy cr 250 a na 300 z ktmky. Tyhle husky měly jednu obrovskou výhodu, byly naprosto nezničitelné, motor vydržel snad cokoli, nikdy jsem to u jiné značky nezažil, opravdu to mám léty vyzkoušené.