1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 14000 rpm
babynek píše: dva_hrnce> no jasne ja chapu, ze to nekde zvlada, ale jedna se mi u tech 14tis otaek jestli to zvlada :)
Pokud vim tak "velmi volne" hranice kde klasicky pruziny prestavaj stihat je cirka 17-19 tisic otacek. Proto treba MGP a pneumaticky ventily ci desmo v pripdade duchcati ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 14000 rpm
A obecně vzato, vyšší otáčky mají jediný přínos ve vyšším výkonu na jednotku váhy, což se uplatní u závodních motorů, ale jinde to prakticky nemá význam a je to vždy na úkor životnosti motoru. Navíc vysokootáčkový motor má i užší použitelné pásmo otáček a tím pádem je nutná složitější a těžší převodovka, takže výhoda nižší váhy se tím redukuje. Málokdo si to dnes přizná, ale klasický pístový motor je účinnější v nižších otáčkách. A kor slovo "downsizing" na leckoho působí jako červený hadr na býka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řídítka Yamaha FZ6 Fazer 2005 Yamaha FZ6 Fazer | BohusStejskal | 4 | 20.12.2023 v 17:47 nevo7 |
Ukazatel Gipro FZ6 Yamaha FZ6 Fazer | Dančák | 16 | 22.9.2023 v 18:46 Radekkkkkkk |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Zustava viset plyn Yamaha FZ6 Fazer | petnek | 6 | 13.7.2023 v 17:18 ja1 |
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | Sicco | 16 | 1.7.2023 v 20:42 Střapoč |