globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co si dát pozor při koupi? - Ducati 998
 
13.12.2013 v 20:56
Zdravím vás :)

Pomalu začínám přemýšlet o koupi vysněné Ducati 998. Je mi známo že je to poměrně drahá záležitost a tento bike potřebuje trochu nadstandardní pozornost a dražší péči. Proto bych se rád vyvaroval zbytečnému přehmatu či chyby při koupi. Zanedbání nějaké prkotiny by mě asi vážně zkazilo odpoledne. Budu vám tedy vděčný za každou zkušenost nebo radu na co si dát pozor při koupi.

..případně Díky za váš čas

*snad jsem nepřehlídl nějaké stejné starší téma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při koupi? - Ducati 998

16.12.2013 v 12:06 | Nahoru | #1
zam3k> já psal tohle různě už asi 5x. ...
měl jsem fungl nový ZRX1200 a teď S4RSko.
S oběma jsem v době záruky jezdil na servis. O co byla Duckna dražší...o to mělo ZRXo kratší intervaly. Zatímco s Ducknou v prvních 12tkm 2x na servisu ...se ZRXsem 3x.
Na prvních 12tkm vyšla Duckna o 2tCZK dráž.
Háček je prostě v tom, že s japoncem do autorizovanýho servisu už po záruce jezdí prostě málokdo. Jedinej rozdíl v údržbě později je desmo a zároveň to, že máš o dva válce míň než japonská 4ka.
Takže když budu servis dělat v intencích samo domo (a tak nějak to dělám) - tak si nechám na Ducati v servisu udělat rozvody a řemeny - což je cca. 6-7000CZK(každých 12tkm) co prostě nevošulíš, pokud nejsi zručnej a máš přípravky a zbytek si dokážu tak nějak udržovat sám - olej, filtr, vzuch filtr, svíčky, brzdovku atd. - to už mě nic navíc nestojí.
Ten preventivní servis je trochu náročnější, ale to co se traduje není tak žhavý. Problém je, že hodně lidí na to prostě sere a nedělá - ty pak koupíš podobnou motorku a ejhle - už je tu "tradice" značky...
To že tu někdo napíše, že koupil mašinu po servisu a on se mu roztrhl řemen o kladku - to je jen důkaz toho, jak jsou lidi důvěřivý. Prodávající mi může říkat co chce, ale já se minimálně podívám, jestli to odpovídá realitě. A kladka mimoběžně, aby na ní naběhl řemen a ožvejkal se, už musí mít ložisko fakt špatný. Nebo to byla fakt blbá náhoda...

(reakce na) Na co si dát pozor při koupi? - Ducati 998

16.12.2013 v 12:12 | Nahoru | #2

t_freedom píše: zam3k> já psal tohle různě už asi 5x. ...
měl jsem fungl nový ZRX1200 a teď S4RSko.
S oběma jsem v době záruky jezdil na servis. O co byla Duckna dražší...o to mělo ZRXo kratší intervaly. Zatímco s Ducknou v prvních 12tkm 2x na servisu ...se ZRXsem 3x.
Na prvních 12tkm vyšla Duckna o 2tCZK dráž.
Háček je prostě v tom, že s japoncem do autorizovanýho servisu už po záruce jezdí prostě málokdo. Jedinej rozdíl v údržbě později je desmo a zároveň to, že máš o dva válce míň než japonská 4ka.
Takže když budu servis dělat v intencích samo domo (a tak nějak to dělám) - tak si nechám na Ducati v servisu udělat rozvody a řemeny - což je cca. 6-7000CZK(každých 12tkm) co prostě nevošulíš, pokud nejsi zručnej a máš přípravky a zbytek si dokážu tak nějak udržovat sám - olej, filtr, vzuch filtr, svíčky, brzdovku atd. - to už mě nic navíc nestojí.
Ten preventivní servis je trochu náročnější, ale to co se traduje není tak žhavý. Problém je, že hodně lidí na to prostě sere a nedělá - ty pak koupíš podobnou motorku a ejhle - už je tu "tradice" značky...
To že tu někdo napíše, že koupil mašinu po servisu a on se mu roztrhl řemen o kladku - to je jen důkaz toho, jak jsou lidi důvěřivý. Prodávající mi může říkat co chce, ale já se minimálně podívám, jestli to odpovídá realitě. A kladka mimoběžně, aby na ní naběhl řemen a ožvejkal se, už musí mít ložisko fakt špatný. Nebo to byla fakt blbá náhoda...



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist