globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bonmoto Brno, reklamace
 
12.12.2013 v 21:11
Chvály není nikdy dost, a na těchto stránkách zejména, přesto jsem se rozhodl jít s kůží na trh a popsat zkušenost s firmou Bonmoto v Brně. I s vědomím, že budu některými jedinci osočován z různých vedlejších zájmů.
Na jaře letošního roku jsem chtěl koupit kombi RST. Přesto, že moji velikost skladem neměli, objednali ji na vyzkoušení s tím, že i když mi nebude, tak se nic neděje. Byla mi, tak jsem ji vzal.
V průběhu léta praskl jeden šev na celkem bezvýznamném místě, ani jsem to nechtěl řešit, na bezpečnost to nemělo žádný vliv. Nakonec jsem minulý týden ji do prodejny na reklamaci vzal. Personál byl velmi vstřícný, domluvily jsme se buď na opravě, nebo výměně za novou. Nesměle jsem se zeptal, že když by byla nová, zda by mohla být v jiné barevné kombinaci.
A dnes, po pouhém týdnu mi volali, že reklamace byla uznána výměnou za novou, mnou požadovanou barevnou kombinaci.
To je vše. Nic za tím nehledejte, jen prostě dobrou zkušenost.
Předchozí
1 2 3
Následující

Bonmoto Brno, reklamace

9.2.2014 v 17:29 | Nahoru | #61
Koukám,že tam všichni dostáváte slev takže nemám otálet a zeptat se zda by nebyla možná nějaká sleva ? Uvažuji o koupit HJC RPHA 10+ tak se raději ptám, popřípadě jestli tam někdo nemá velkoobchodní registraci

Díky

Bonmoto Brno, reklamace

16.2.2014 v 18:51 | Nahoru | #62
tak jsem včera byl také v Bonmotu v Brně kupovat helmu a všechny pozitivní věci, co zde byli napsány, tak se zakládají na pravdě, přístup a ochota perfektní, za mě

Bonmoto Brno, reklamace

16.2.2014 v 20:24 | Nahoru | #63
Taktéž proběhla reklamace z mé strany a to rukavic, vyřízeno za měsíc, z toho měli 14dní inventuru. Kdyby měli rukavice na skladě, tak mi je hned vymění, ale protože je už na skladě neměli, tak je dali na reklamaci s tím, že kdyby nastal sebemenší problém, tak mi vrátí peníze. Už jsem v tomto obchodě byl mockrát a vždy jsem vybral to co jsem chtěl, a vždy jsem si dobře pokecal s báječnou obsluhou, takže za mě a více takových obchodů.

Bonmoto Brno, reklamace

2.4.2014 v 14:32 | Nahoru | #64
Ochota a vstřícnost u nich je fakt úplně super. Dá se s nimi mluvit jako s lidmi, ale bohužel v případě produktu RST jsou dosti asi svázání jejich dodacími lhůty. Což je fakt katastrofální. Nevím zda předávají informace co dostanou od dodavatele, ale v mých očích teď spíš vypadají jako slibotechny, protože už přes tři týdny slýchám furt dokola jak kombi přijde zítra. Naposledy mi bylo řečeno v pátek že přijde v pondělí na 100%, ale mají zrovna zavřeno takže mi jí nemůžou v pondělí dát, ale ať si přijedu hned ve středu ráno. Naštěstí (vzhledem k tomu že to mám poměrně z ruky) jsem si nejdřív zavolal a zjistil opět další příhodu co se stala obchodu a to tu, že DPD (nebo PPL) nedovezlo v pondělí zboží a tak čekají až mu jí dneska dovezou, ale že bohužel ještě ani neviděl fakturu takže opět neví zda moje kombi dojde. Aktuální stav je takový, že furt není a vůbec se ani neví kdy dorazí.

Ceny a přístup super, ale tohle mě nehorázně sere. Radši budu když mi dodavatel řekne, že kombi přijde za 2 měsíce a pak opravdu přijde, než aby mi každý den vyprávěl nějaké story o tom, jak se na něj dodavatel vykašlal a zase dodavatel něco neudělal. Z tohohle jsem fakt už znechucen a sakra si pohrávám s myšlenkou, že to objednám jinde a na celé RST se vyseru. V dnešní době kdy mi jde helma z Itálie 3 dny mi to přijde fakt za hranou. Jakmile kombi dojde, či budu mít nějaké nové info rád doplním.

Otázka je, zda tohle je špatná reference na RST nebo na Bonmoto. To už si musí asi každý přebrat sám

Bonmoto Brno, reklamace

3.4.2014 v 12:30 | Nahoru | #65
Tak takový menší edit:

Dle aktuálních informací by měla být kombi na cestě. Po delším rozhovoru s majitelem prodejny jsem na 85% přesvědčen, že se jedná o průser RST než Bonmoto.

Bonmoto Brno, reklamace

10.5.2014 v 07:41 | Nahoru | #66
Škoda, že nemám stejné zkušenosti jako zde ostatní. Rád bych koupil komplet RST Adv 2 nicméně 2x SMS 3x email a nic... jako bych to posílal do černé díry

Bonmoto Brno, reklamace

10.5.2014 v 09:38 | Nahoru | #67
Co tam prostě zatelefonovat a zeptat se? Je to rychlejší, operativnější a víš hned, na čem jseš.

Bonmoto Brno, reklamace

10.5.2014 v 22:57 | Nahoru | #68
Vodny: Od kdy se do prodejny píšou SMSky, ono ani mail není úplně ideální. Zvedni telefon a než začneš psát nespokojený komenty... ale zavolej, ne že jen prozvoníš :D

1 reakcí na tento příspěvek Bonmoto Brno, reklamace

21.10.2014 v 09:34 | Nahoru | #69
POřád se chválí Bonmoto, tak jsem si tam taky zajela. V dubnu 2014 jsem si koupila motokrosové boty TCX. PO 10tis. km jsem v září v Albánii zjistila že se mi jedna přezka na nártu klube skrz botu ... umyla jsem je, napsala do Bonmota MEJL(!!), pan Novák mi odpověděl, že boty můžu poslat (jsem z Olomouce). Za necelé 3 týdny mám boty doma!! Ale co se nestalo?? Forma rekklamaci neuznala, že jsou mechanicky poškozené, což mě naštvalo, protže tu poznámku nechápu! To jako jsem za tu přezku tak dlouho tahala, až jsem si prorvala botu?? Boty musím na noze pevně utažené, to je přece jasné.... Nicméně Bonmoto mi na své náklady nechalo botu opravit a já teď nepoznám, která přezka to byla .... prostě tam pracují lidé, kterým jde o zákázníka a já se k nim ráda budu vracet a nakupovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

21.10.2014 v 12:11 | Nahoru | #70
Bohunka> ja si zase myslim,ze v bonmotu ze sebe delaji blbce. Formy po 10.000km,nerika se tomu amortizace? Rozhodne bych te s timto vyhodil. A protoze to neudelali,zachovali se cestneji,nez museli,udelej to same a posli Jirkovi Novakovi flasu tulamorky.

Bonmoto Brno, reklamace

21.10.2014 v 12:29 | Nahoru | #71
Tohle už je zase na nátuře toho zákazníka, já na tohle nemám náturu a samotnému by mě to bylo blbé takhle použitou věc poslat někam na reklamaci nebo servis... když tak se aspoň nějak srovnat a nechtít všechno zadarmo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

21.10.2014 v 19:11 | Nahoru | #72
prackarr> Jako 10 tis. km se ti zdá hodně? To najedu ani ne za rok ani nevim jak. A že bych každej rok oddělal boty.....to asi ne. A ty Formy by měli něco vydržet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

21.10.2014 v 19:15 | Nahoru | #73

Geodet píše: prackarr> Jako 10 tis. km se ti zdá hodně? To najedu ani ne za rok ani nevim jak. A že bych každej rok oddělal boty.....to asi ne. A ty Formy by měli něco vydržet.


Formy?
Myslím, že 10.000 na ně je dost. Kdyby měla Alpiny, Gaerne apod.,ale Formy?
A prodřená od přezky není vada výroby, to je jasné opotřebení...

(reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

21.10.2014 v 19:22 | Nahoru | #74
prackarr> asi taky záleží, kde a jak těch 10000 najedeš.
Já mám Formy 4. sezónu, najeto nějakých 50000km a nachozeno možná 20km.
letos už mi teda rozpraskaly a začaly promokat, takže za mně dobrý

1 reakcí na tento příspěvek Bonmoto Brno, reklamace

12.4.2017 v 07:43 | Nahoru | #75
Dostal jsem gold karticku, takze kdyby nekdo chtel pujcit tak klidne PM.

sleva se počítá z původní ceny

5% sleva na značky: 100%, BÜSE, Forma, GAERNE, Helite, Icon, Interphone, Motorex, Nissin, Oxford, Progrip, Rapide, Restless, RST, Schuberth, Shoei, Sidi, TCX, Thor, Zandona

8% sleva na značky: Alpinestars, Evolution, Furygan, Guns, HJC, Honda, Kenny, REDLINE, REV´IT!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

12.4.2017 v 07:51 | Nahoru | #76

ZlomenyUcho píše: Dostal jsem gold karticku, takze kdyby nekdo chtel pujcit tak klidne PM.

sleva se počítá z původní ceny

5% sleva na značky: 100%, BÜSE, Forma, GAERNE, Helite, Icon, Interphone, Motorex, Nissin, Oxford, Progrip, Rapide, Restless, RST, Schuberth, Shoei, Sidi, TCX, Thor, Zandona

8% sleva na značky: Alpinestars, Evolution, Furygan, Guns, HJC, Honda, Kenny, REDLINE, REV´IT!


zrovna sháním boty, tak bys mi ji půjčit mohl. 100% sleva, to se mi líbí. To si koupím hned troje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

12.4.2017 v 07:57 | Nahoru | #77
prackarr> Co s nema budes delat ? Jsi snad pavouk ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

12.4.2017 v 18:09 | Nahoru | #78

ZlomenyUcho píše: prackarr> Co s nema budes delat ? Jsi snad pavouk ?

no, nekup to, když je to zadarmo.

Bonmoto Brno, reklamace

12.4.2017 v 18:19 | Nahoru | #79
Super obchod, ale vzdycky me stvalo jak tam maji malo mista. Ted co jsou v novem tak uz to je vazne bez chyby 👍

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

13.4.2017 v 09:43 | Nahoru | #80

prackarr píše: no, nekup to, když je to zadarmo.


Já to nějak nechápu, jde o těch 100%? Dyť to je normální značka brýlí ne?

(reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

14.4.2017 v 09:06 | Nahoru | #81

fallen píše: Já to nějak nechápu, jde o těch 100%? Dyť to je normální značka brýlí ne?

mel si moc piv vcera

Bonmoto Brno, reklamace

14.4.2017 v 16:52 | Nahoru | #82
vcera,dnes a zitra

1 reakcí na tento příspěvek Bonmoto Brno, reklamace

26.7.2017 v 18:52 | Nahoru | #83
Tři stránky chvály a zrovna mě se to musí posrat objednal jsem si boty Forma, v pořádku došly, ale každá bota jiný model... a já se na ně těšil jak malej jarin.. to mě fakt nasralo a jsem zvědav, ajk se k tomu postaví. Volal jsem tam, ale na e-shopu už to nikdo nebral a paní na prodejně se mnou mluvila stylem ,, vyliž si" a neotravuj... A to jsem byl velmi slušný, až uctivý...
Takže se zítra mám opět nač těšit - na domluvu s někým, kdo od sebe nepozná dva modely bot... ach jo..

Naposledy editováno 26.07.2017 18:52:35

Bonmoto Brno, reklamace

19.11.2017 v 06:26 | Nahoru | #84
taky s nima nejsem rodina,ale Bonmoto je nejlepší prodejna na Moravě.

(reakce na) Bonmoto Brno, reklamace

19.11.2017 v 08:20 | Nahoru | #85

Carcharot píše: Tři stránky chvály a zrovna mě se to musí posrat objednal jsem si boty Forma, v pořádku došly, ale každá bota jiný model... a já se na ně těšil jak malej jarin.. to mě fakt nasralo a jsem zvědav, ajk se k tomu postaví. Volal jsem tam, ale na e-shopu už to nikdo nebral a paní na prodejně se mnou mluvila stylem ,, vyliž si" a neotravuj... A to jsem byl velmi slušný, až uctivý...
Takže se zítra mám opět nač těšit - na domluvu s někým, kdo od sebe nepozná dva modely bot... ach jo..

Nevím, jak Ti to dopadlo, ale myslím, že dobře. Takový omyl se stát může. Nikdo není dokonalý. Já si jednou koupil Gaerne SG 12 ( ne v Bonmotu) a doma po rozbalení krabice zjistil, že jsou obě pravý... Vlastně na to přišel můj syn, když v nich ťapal po bytě a najednou říká- tatí, ty boty jsou nějaký divný.... Takovou věc ti přeci musí uznat a napravit každý, ne?

Bonmoto Brno, reklamace

23.4.2019 v 13:05 | Nahoru | #86
Ozivim vlákno, za mě taky super

Bonmoto Brno, reklamace

1.5.2022 v 19:15 | Nahoru | #87


Taky přidám zkušenost.
Bohuzel negativní.
Prémiová přilba HJC , po 5 měsících provozu , uskladněná doma na skříni v originálním obalu…reklamace zamítnuta , že blednutí je vlastnost těchto barev.
Tudíž, úplně si nepřiplácejte za barvy , nemá to cenu

Naposledy editováno 01.05.2022 19:15:43
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist