Na jaře letošního roku jsem chtěl koupit kombi RST. Přesto, že moji velikost skladem neměli, objednali ji na vyzkoušení s tím, že i když mi nebude, tak se nic neděje. Byla mi, tak jsem ji vzal.
V průběhu léta praskl jeden šev na celkem bezvýznamném místě, ani jsem to nechtěl řešit, na bezpečnost to nemělo žádný vliv. Nakonec jsem minulý týden ji do prodejny na reklamaci vzal. Personál byl velmi vstřícný, domluvily jsme se buď na opravě, nebo výměně za novou. Nesměle jsem se zeptal, že když by byla nová, zda by mohla být v jiné barevné kombinaci.
A dnes, po pouhém týdnu mi volali, že reklamace byla uznána výměnou za novou, mnou požadovanou barevnou kombinaci.
To je vše. Nic za tím nehledejte, jen prostě dobrou zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Bonmoto Brno, reklamace
Takže se zítra mám opět nač těšit - na domluvu s někým, kdo od sebe nepozná dva modely bot... ach jo..
Naposledy editováno 26.07.2017 18:52:35
Carcharot píše: Tři stránky chvály a zrovna mě se to musí posrat objednal jsem si boty Forma, v pořádku došly, ale každá bota jiný model... a já se na ně těšil jak malej jarin.. to mě fakt nasralo a jsem zvědav, ajk se k tomu postaví. Volal jsem tam, ale na e-shopu už to nikdo nebral a paní na prodejně se mnou mluvila stylem ,, vyliž si" a neotravuj... A to jsem byl velmi slušný, až uctivý...
Takže se zítra mám opět nač těšit - na domluvu s někým, kdo od sebe nepozná dva modely bot... ach jo..