globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Levný cesťák
 
10.12.2013 v 17:10
Poraďte cestovní moto pro dva do 50 000 Kč. Osvědčený držák, levný servis a údržba. Větší roměry (meřím 194cm). Zatím se mi nejlépe jeví yamaha XJ 900.

Levný cesťák

13.12.2013 v 17:42 | Nahoru | #151
ja si stejně myslím že Tvoje koupě dopadne stylem: Mám 50K, jsem velkej, potřebuju velkou mašinu, máš vybraný 2-3kandidáty,a jakmile se objeví jeden z nich ve slušným stavu a koupě bude vypadat dobře tak ji máš doma, diskuze nediskuze :)
:) a ted mě napadlo.. :) ...a budeš vychvalovat jak to Tvoje je nejlepší protože tohle a tohle.. (tak jak to dělá každej :) ...)

(reakce na) Levný cesťák

13.12.2013 v 17:56 | Nahoru | #152

naprcccs píše: ze nejaky blazen jede do Mongolska na ducati tak vsichni ostatni na cendurech jsou pozeri? :)



ano prosim!

(reakce na) Levný cesťák

13.12.2013 v 19:30 | Nahoru | #153
TomElefant750> nevim co se tady do mě navažíš? Autor vlákna psal, že chce držák, levný servis a mašinu do 50 tisic což freewind je, navic mam taky 194 cm a doporučuji to s čím mám zkušenost. A když už jsme u toho, že prí jednoválec nejede, tak vsadím se by freewind na silnici naklepl tvojeho alpa. Jak by to bylo v terénu nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

13.12.2013 v 20:03 | Nahoru | #154
xtas> to je naprosto otřesny a trapny. nesnáším tyhle blbečky ála ju es ej..co kopnou na silnici offroad gumy. je to absolutni zneuctěni této nadherné mašiny a skvostu. je to ale klasika např. v americe kde na tom skáče po skálách třeba ICE CUBE a další hip hop hvězdy

(reakce na) Levný cesťák

13.12.2013 v 21:41 | Nahoru | #155

naprcccs píše: ze nejaky blazen jede do Mongolska na ducati tak vsichni ostatni na cendurech jsou pozeri? :)



ne - pozeri jsou ti co na dotaz na cestovni motorku cpou autorovi cenduro (pro jizdu na silnicich a dalnicich), militantne to obhajujou a vrchol jejich "endura" byla nejaka sterkova cesta ke kempu.

Ja proti cendurum nic nemam a do budoucna nejaky i planuju az se pojedu podivat na vychod. Ale znam lidi co cestujou po silnicich bez jakychkoliv enduro ambic a cestovni motorka jim extremne vyhovuje - nevim proc bych si mel honit triko na tom ze to jsou blbecci co nedaj teren, kdyz o nej ani nestojej..

Jak tu nekdo zminil Pan-Europeana, jestli se vejde do rozpoctu tak bych ho urcite taky zaradil do vyberu, to je paradni cestovni moto

(reakce na) Levný cesťák

13.12.2013 v 21:48 | Nahoru | #156

Bothrops píše: xtas> to je naprosto otřesny a trapny. nesnáším tyhle blbečky ála ju es ej..co kopnou na silnici offroad gumy. je to absolutni zneuctěni této nadherné mašiny a skvostu. je to ale klasika např. v americe kde na tom skáče po skálách třeba ICE CUBE a další hip hop hvězdy



me je to celkem volny, at si se svejma strojema dela kazdej co chce me je do toho hovno. Ale spis nechapu volbu stroje, v terenu to musi bejt extremni peklo. I kdyz jsou to cestovni spalky a pokud jel po naky hlino-sterkovy ceste a zaprselo tak ho mozna i chapu. Na gsxr vyjedu v nouzi skoro cokoliv suchyho, i sutry se blbe ale daj - samozrejme vetsinou krokem a s nohama za zemi (tak jako na pretizenym enduru). Ale jakmile je trochu mokro nebo bahno tak sem v prdeli, to staci mokra trava a skoro rovina a stojim - jenze to je sportovnima gumama coz on asi poznal taky

Levný cesťák

13.12.2013 v 21:53 | Nahoru | #157
Z vlastní zkušenosti radím na Africu Twin se rovnou vy.rat,ve dvou na cestování stojí za starou Belu a v jednom vysokym člověku vlastně také!

1 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák

13.12.2013 v 22:27 | Nahoru | #158
Pokud nechceš jezdit terén, doporučuju CBR 1100XX! Zatím projela velkou část Evropy a Maroko. Ze Švédska za den 1500km bez trvalých následku řidiče.

(reakce na) Levný cesťák

13.12.2013 v 23:46 | Nahoru | #159

TomasFZS píše: Pokud nechceš jezdit terén, doporučuju CBR 1100XX! Zatím projela velkou část Evropy a Maroko. Ze Švédska za den 1500km bez trvalých následku řidiče.


souhlasim.blackbirdovi tu byla venovana mala pozornost :D
a da se sehnat do 50 tisic v dobrem stavu karburatorova verze rok 97/98.

Levný cesťák

13.12.2013 v 23:58 | Nahoru | #160
Stím co popisuješ jsem na tom byl kdysi podobně, nejdřív jsem jezdli na NT650 Deauville - je to paráda na ovladatelnost i plně naložený, úložný prostory u řidítek v kapotě - paráda. Pak jsem přesedlal na cbr 1000f (+- stejný jako gpz 1100, zzr 12000 atd.. = mimo silnici to nic není, je to nízký a plně naložený si to dokáže škrtnout o hrbol i na "běžný" cestě) a taky bez stížností, jen to už neodpustí všechny chyby a občas třeba po 12h v sedle se s tím špatně manipuluje.
Pokud nemáš ovládání motorky v malíčku koukni na tu douvilku - kardan, úložný prostory, příjemný motor, nenáročná údržba...

Levný cesťák

14.12.2013 v 02:41 | Nahoru | #161
No, kdyby jsi se chtěl na XJ 900 přijet podívat (nemáš to daleko), případně na cokoliv pozeptat, tak mi napiš do PM. Jedno mám doma, v tenhle moment už zase zazimovaný v kuchyni. V zásadě volbu schvaluji, pro dva lidi bych se bál, že 650 endůra a všelijaký jednobuchy, co tu lidi navrhujou budou na cestování ve dvou fakt slabota...

Levný cesťák

14.12.2013 v 10:01 | Nahoru | #162
Cesťák? TDM 850...

Levný cesťák

14.12.2013 v 10:29 | Nahoru | #163
Také bych šel s padíkem v kapse pro pěkné XJ900. Kapota, kardan, motor fungující dokud má nějaký olej. Žádné elektro zbytečnosti. A i pro mých 202cm a 110kg byla pohodlná ve dvou (spolujezdec 175cm / 65kg), ač jsem na tom jel jen párkrát.

Levný cesťák

14.12.2013 v 11:48 | Nahoru | #164
dobre ti radia

1 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák

14.12.2013 v 13:17 | Nahoru | #165
vyzivna diskuse nasel jsem se ve vsech pojmenovanych kategoriich, jako pozeri, magori apod.

co me zaujalo:

potvrzeni, ze s letadelkem bych i zasel na pivo

ze pan european padnul jenom nekde na zacatku a pak az ke konci. ST 1100 je velka cestovni klasa, bohuzel asi u nas neni dost (ex)majitelu, kteri by ji pochvalili. slysel jsem hodne nazoru lidi, ze ji meli radsi nez pote koupenou ST 1300. tu jsem trochu protahnul po cestach a vzpominam na ni v tom nejlepsim. vyborna, opravdu cestovni motorka. ale sto lidi, sto chuti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

14.12.2013 v 14:18 | Nahoru | #166
HeXedito> Moc hezky nás tady zkoušíš prstit.Ale tady je reč o velkých cestákách.Kamarád má
GS 650 a sám říká,že to nejede a je to nepohodlné na delší trasy.Jenže chtěl po CB750 zkusit něco jiného.Prostě když chceš pohodlné cestovat,nechce se ti furt řadit,jako na pincku a čekat.Kdy ti vibracema upadne zadek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

14.12.2013 v 14:32 | Nahoru | #167
Peacemaker> Jo, musim potvrdit, ST 1300 je špičková sportovně-cestovní motorka, nicméně 50 kolíků mu na ní opravdu stačit nebude ...

Levný cesťák

14.12.2013 v 14:46 | Nahoru | #168
Děkuji za názory, prošel jsem pár inzerátu a recenzí na ST 1100 a líbí se mi. Určitě se na ní zajedu podívat a svést se.

Levný cesťák

14.12.2013 v 15:20 | Nahoru | #169
nepročítal jsem to, ale pokud už někdo nepsal, tak Yamaha GTS 1000(A)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

14.12.2013 v 18:08 | Nahoru | #170

hans.kawa píše: HeXedito> Moc hezky nás tady zkoušíš prstit.Ale tady je reč o velkých cestákách.Kamarád má
GS 650 a sám říká,že to nejede a je to nepohodlné na delší trasy.Jenže chtěl po CB750 zkusit něco jiného.Prostě když chceš pohodlné cestovat,nechce se ti furt řadit,jako na pincku a čekat.Kdy ti vibracema upadne zadek.

já jen říkám, že GS 650 je dobrá na cestování.. a hodnocení Tvého kamaráda je dcl úsměvné.. mám k malému GSku spoustu výhrad a rozhodně půjde brzo z domu, ale trvám si na svém, že to jede slušně, má to malinkou spotřebu, neskutečně spolehlivý a na jednobuch hodně pohodlný.. kamarád to má asi rozhašené

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

14.12.2013 v 23:57 | Nahoru | #171

HeXedito píše: já jen říkám, že GS 650 je dobrá na cestování.. a hodnocení Tvého kamaráda je dcl úsměvné.. mám k malému GSku spoustu výhrad a rozhodně půjde brzo z domu, ale trvám si na svém, že to jede slušně, má to malinkou spotřebu, neskutečně spolehlivý a na jednobuch hodně pohodlný.. kamarád to má asi rozhašené



GS 650 na cestování? Místo skutříku do města možná dobrý, ale tady je řeč o cesťáku, ne?

(reakce na) Levný cesťák

15.12.2013 v 00:18 | Nahoru | #172

Lála píše: GS 650 na cestování? Místo skutříku do města možná dobrý, ale tady je řeč o cesťáku, ne?

já se vzdávám.. je to marný.. doporučte mu hayabusu, ať to trochu jede čím větší kubatura, tím je to horší vysvětlovat..

Levný cesťák

15.12.2013 v 08:31 | Nahoru | #173
A proč ne Ducati Monster 900 vzducháč? Najel jsem s ním 50000km (celkově 85000) bez jediného zádrhelu, z toho 40000 po UA/RUS/MOL a Balkánu.... a neměnil bych... Prostě každý má jiné priority a pocity.... Téma o ho*ně, je to každého boj...

Levný cesťák

15.12.2013 v 10:29 | Nahoru | #174
Koukám že tu je 6 stránek dohadů jesli je lepší na cestování to či ono. To nebudu komentovat, to si musí každý srovnat ve své hlavě.
Měl jsem XJ900 Diversion. Je to sice motorka starší konstrukce, ale na cestování ve dvou po běžných silnicích všech tříd je to super motorka. Najezdil jsem na něm po evropě cca.25tis. km. Technologicky jednoduchý vzducháč (držák)což je obrovská výhoda motocyklu v této cenové relaci, kardan, pohodlný pro dva lidi. Za mě i dostatek výkonu na běžné cestování. Když bude člověk schánět tak se dají zaslušný peníz sehnat nosiče na kufry včetně kufrů.
Za mě je tato motorka v této cenové relaci velice dobrý stroj a můžu jen doporučit.
PS:bohužel jsem měl trochu více enduro ambice a zkončil jsem u XTZ 750 ST





Naposledy editováno 15.12.2013 10:31:33

2 reakcí na tento příspěvek Levný cesťák

15.12.2013 v 11:17 | Nahoru | #175
Navíc představa o "levném" cestování na motorce je naprostá utopie. Pokud chce člověk mít jakous takous jistotu, že se mu dovolená povede bez jakýchkoliv problémů, tak jen příprava na středně dlouhou dovču (5000km - já jezdím už spíše 8000 a více km) vyjde minimálně na 10000kč (gumy, náplně, filtry), a to člověk ještě nevyjel.... ale ta jistota, že pokud to člověk nepoloží, tak dojede bez jakýchkoliv problémů za to bezesporu stojí...

Naposledy editováno 15.12.2013 11:18:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

15.12.2013 v 11:34 | Nahoru | #176
Rado_> Pneu už neměním před cestou,ale prostě je vyměním v tom místě kde zkončí jejich život.Proč měnit pneu před cestou 6000 km. když guma vydrží ještě 3000 km. A vždy je to levnější než u nás.

(reakce na) Levný cesťák

15.12.2013 v 11:51 | Nahoru | #177

PEPAFJR píše: Rado_> Pneu už neměním před cestou,ale prostě je vyměním v tom místě kde zkončí jejich život.Proč měnit pneu před cestou 6000 km. když guma vydrží ještě 3000 km. A vždy je to levnější než u nás.

Já jezdím Rusko, tam moc možností k přezutí moto na gumu, kterou chci není Ale vesměs mi to vychází tak, že po dovči na podzim a další jaro sjedu zbytek, takže mi výměna vždy na to léto vychází....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

15.12.2013 v 12:07 | Nahoru | #178

Rado_ píše: Navíc představa o "levném" cestování na motorce je naprostá utopie. Pokud chce člověk mít jakous takous jistotu, že se mu dovolená povede bez jakýchkoliv problémů, tak jen příprava na středně dlouhou dovču (5000km - já jezdím už spíše 8000 a více km) vyjde minimálně na 10000kč (gumy, náplně, filtry), a to člověk ještě nevyjel.... ale ta jistota, že pokud to člověk nepoloží, tak dojede bez jakýchkoliv problémů za to bezesporu stojí...



Tak mě příprava na 6000km vyšla na 2700Kč - obě gumy (mitas) a olej s filtrem. No a pak ještě nový tašky za 1800Kč, ale ty využiju vícekrát. A to sem to položil před cestou a ani nespravil. Někdo holt nemusí mít všechno ťip ťop..

E: tim jen chci říct, že kde je vůle + chuť je i řešení ..

Naposledy editováno 15.12.2013 12:08:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

15.12.2013 v 12:21 | Nahoru | #179

mi_psi píše: Tak mě příprava na 6000km vyšla na 2700Kč - obě gumy (mitas) a olej s filtrem. No a pak ještě nový tašky za 1800Kč, ale ty využiju vícekrát. A to sem to položil před cestou a ani nespravil. Někdo holt nemusí mít všechno ťip ťop..

E: tim jen chci říct, že kde je vůle + chuť je i řešení ..

Spíše naopak, ne každý cestuje na Jawě s Mitaskami, spíše naopak. Nemyslím si, že sada gum za 7000 (nebo kolik mě ty Conti-Traily stály) je "Tip - Ťop", spíše lehký nadprůměr... k tomu olej, filtry, kapaliny do tlumičů - to je to technické minimum před každou cestou. Jednou za 2-3 roky to jsou brzdové desky, řetězovka, svíčky. Z toho prostě neutečeš.... Já cestuji na Východ a pro mě je důležité, abych věděl, že se mi moto na Elbruse nebo v Dagestánu nerozsype.... Během dvou let jedu na Monsteru Vladivostok...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

15.12.2013 v 12:43 | Nahoru | #180
Rado_> čoveče jel sem na motorce suzuki GS500, destičky mě vyšli na 650Kč - 2x přední (jedny náhradní) a jedny zadní, řetězovku sem jen mazal a za 20tisíc mi stačil jeden sprej (450Kč) a akorát jednou sem řetězovku POVOLIL, protože mi přišla moc našponovaná, svíčky mě, pravda, stály asi 200Kč a ještě sem dělal karburátory, to bylo asi za 2000Kč, ale jinak nic Olej s filtrem už sem napsal a vidlice mě vyšli asi na 500kč - olej a gufera, ale to teklo, tak sem to stejně musel udělat. Jak řikám, kde je vůle je i řešení, o penězích to není..
Prostě rozhodně sem nedal do motorky 10tisíc a to už vůbec ne za jednu cestu..
Jel sem do španělska, ale i kdybych jel na východ, tak příprava nebude o moc jiná, jen jinej vzorek gum
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist