globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Levný cesťák
 
10.12.2013 v 17:10
Poraďte cestovní moto pro dva do 50 000 Kč. Osvědčený držák, levný servis a údržba. Větší roměry (meřím 194cm). Zatím se mi nejlépe jeví yamaha XJ 900.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

15.12.2013 v 12:43 | Nahoru | #1
Rado_> čoveče jel sem na motorce suzuki GS500, destičky mě vyšli na 650Kč - 2x přední (jedny náhradní) a jedny zadní, řetězovku sem jen mazal a za 20tisíc mi stačil jeden sprej (450Kč) a akorát jednou sem řetězovku POVOLIL, protože mi přišla moc našponovaná, svíčky mě, pravda, stály asi 200Kč a ještě sem dělal karburátory, to bylo asi za 2000Kč, ale jinak nic Olej s filtrem už sem napsal a vidlice mě vyšli asi na 500kč - olej a gufera, ale to teklo, tak sem to stejně musel udělat. Jak řikám, kde je vůle je i řešení, o penězích to není..
Prostě rozhodně sem nedal do motorky 10tisíc a to už vůbec ne za jednu cestu..
Jel sem do španělska, ale i kdybych jel na východ, tak příprava nebude o moc jiná, jen jinej vzorek gum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levný cesťák

15.12.2013 v 12:51 | Nahoru | #2

mi_psi píše: Rado_> čoveče jel sem na motorce suzuki GS500, destičky mě vyšli na 650Kč - 2x přední (jedny náhradní) a jedny zadní, řetězovku sem jen mazal a za 20tisíc mi stačil jeden sprej (450Kč) a akorát jednou sem řetězovku POVOLIL, protože mi přišla moc našponovaná, svíčky mě, pravda, stály asi 200Kč a ještě sem dělal karburátory, to bylo asi za 2000Kč, ale jinak nic Olej s filtrem už sem napsal a vidlice mě vyšli asi na 500kč - olej a gufera, ale to teklo, tak sem to stejně musel udělat. Jak řikám, kde je vůle je i řešení, o penězích to není..
Prostě rozhodně sem nedal do motorky 10tisíc a to už vůbec ne za jednu cestu..
Jel sem do španělska, ale i kdybych jel na východ, tak příprava nebude o moc jiná, jen jinej vzorek gum

Z Pneumatik, olejů a filtru neutečeš a to je za tu desítku... sadu dvousměsových cestovních gum pod šestku nekoupíš, k tomu 4 litry syntetiky, oil+vzduch filtry, sprej plus odmašťovadlo na řetěz - to máš 8-9 litrů jen za nejnutnější matroš, který opravdu za těch 8000-10000km spotřebuješ, plus práce mechanika a jsi na deseti - a to je kamarádská cena. Mám najeto na motorce 85000km a vypadá vzhledově i technicky jako nová a motor ani podvozek nejeví známky opotřebení (vůle, spotřeba oleje)... Je to o přístupu. Já nemám motorku na to, abych ji prodal s poukazem na to, že "po mě potopa", naopak, stále ji udržuji ve stavu blízkém novému už jen proto, že ji rozhodně prodávat nemíním, protože v mých očích lepší moto na cestování není... Motorkaření je jeden z nejdražších koníčků, já jsem se s tím smířil a nehodlám si nic ulehčovat, protože se to obrátí proti mě... Peníze nejsou proti zážitkům na nevšedních cestách nic... Za rok jedu na Bajkonur a zase na Kavkaz...

Naposledy editováno 15.12.2013 12:54:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist