globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z čeho je tato USD vidlice?
 
9.12.2013 v 18:20
Vážení přátelé, koupil jsem na inzerát USD vidlici z neznámé motorky. Chtěl bych ji použít na přestavbu, ale protože je v dost bídném stavu, potřebuje trochu poléčit. Kdybych věděl, z čeho je, sháněly by se díly o dost lépe.

Tady jsou fotky: https://picasaweb.g...00826231/USDVidlice#

Průměr trubek je 43 mm. Délka vidlice je 910 mm od středu osy kola po vrchol tlumiče. Vzdálenost od prachovky tlumiče po konec chromované části trubky je cca 260 mm. Vzhledem k tomu zdvihu, absenci štelování a faktu, že je tam spínačka, bych to rozhodně netipoval na krosku. Kolo je 17ka, ale nemusí být původní. Kotouč jsem zapomněl změřit, ale má cca 280 mm a je pevný. Brzdič je dvoupístek, desky jsem vyfotil zvlášť. Nikde není nic napsáno, vyjma pozitivního nálitku na držáku brzdiče, kde stojí SYD.

Pomůže někdo? I třeba vodítko (jaká značka používá podobný tvar klíčku, podobné brzdy...)
Předchozí
1 2
Následující

Z čeho je tato USD vidlice?

12.12.2013 v 20:20 | Nahoru | #31
Hele,nevím,tydle čínský jsem ještě reálně neviděl...
Sám tam mám KYB a teď (v pondělí) jsem koupil za 700,- (vidle,brejle,osu) na druhou stavbu Marzocchi Magnum 50.

Osobně,pokud si tu motorku děláš pro sebe,že si ju necháš,zainvestoval bych do věcí prověřených...

Z čeho je tato USD vidlice?

12.12.2013 v 20:24 | Nahoru | #32
Dědek: Jo díval jsem se, že sis s tím taky pohrál. No ještě uvidím, ale asi to pošlu dál do světa a počkám až se objeví nějaký ověřený kousek.

Z čeho je tato USD vidlice?

12.12.2013 v 20:33 | Nahoru | #33
Je to jen o tom,kolik do toho chceš investovat...
Bazoš,Motoinzerce,Motorkáři - to je potřeba sledovat a najdou se.

Zkus tady z fora kontaktovat "DUTOHLAV"a - klik

Nebo tohodle "dědu"
klik u něj jsem kupoval ty KYB (vidle,brejle,klemy,komplet brzda,kolo) - 7tis

(reakce na) Z čeho je tato USD vidlice?

12.12.2013 v 20:38 | Nahoru | #34
Heki>zrovna něco podobného mi proběhlo hlavou+fakt, že Orion AGB 37 je i váhově někde jinde Možná to za pokus stojí, ale pouze v případě, že se z toho nesmí stát nevratný proces. Páč kdyby to nefungovalo podle představ ať máš možnost původní tlumiče jednoduše hodit zpátky.

Z čeho je tato USD vidlice?

13.12.2013 v 06:16 | Nahoru | #35
To je jasný. Asi to časem na tu přestavbu stejně dopadne, ale k tomu pak pořídím jiné vidle. Nechám to na přes zimu a ono se něco vymyslí

Borcovi ze srandy zkusím napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z čeho je tato USD vidlice?

15.12.2013 v 21:12 | Nahoru | #36
Heki>
holt jsem pindal,,, nicmene par predku sem na svejch motkach taky zmenil /vidle, brejle, prodlouzeni krku/, ale vzdy sem vedel, ze menim za neco lepsiho /WP, marzocchi/

zdar, at se dari..

(reakce na) Z čeho je tato USD vidlice?

16.12.2013 v 06:39 | Nahoru | #37
georgiss>

Jo to Ti neberu. Jen ten Tvuj příspěvek vyzněl hodně rýpavě a bez hodnoty do diskuze. Proč jsem ty vidle koupil už jsem naspal. Jinak samozřejmě nic ve zlým. Taky jsem se rozhod počkat si na nějakou značkovou vidli a tu tam pak nacpat.

Až se tak stane, určitě to sem napíšu a pak můžete hodit nějaké technické rady, co Vás třeba u toho potkalo, abych nemusel řešit stejné problémy. Od toho tu to forum přece je ne?

1 reakcí na tento příspěvek Z čeho je tato USD vidlice?

18.12.2013 v 18:15 | Nahoru | #38
pindal-rypal,, sem holt takovej, prze kupovani vidli sem vzdy prozival...proste novy/znackovy/ predky, nasadis a hned-jina motorka....

na odlehceni,,, dnes sem zadrel 638-posledni projizdka pred prodejem, zejtra mel dojet kupec, namazano ok,,, ted sme dovezli dom v dodavce, rozhodim a uvidim...

(reakce na) Z čeho je tato USD vidlice?

20.12.2013 v 10:42 | Nahoru | #39
georgiss>

u těch Jawek to je loterie - pokud už tam nemáš origo písty, tak je taky možné, že ty nové jsou nekvalitně odlité a vlivem tepla se deformují. Svůj díl může udělat i to, že je zima - kupodivu to moc chladí, válce se smrští a chytne se to. U dvoutaktů také s počasím dost souvisí nastavení směsi - obecně platí, že na horko a sucho se ochuzuje a na zimu a vlhko se obohacuje, takže to třeba mohlo být chudé a zadřels - případně kombinace toho všeho. Ale nejspíš Ti tu nepíšu žádné novinky

PS: Vidle tam nakonec budou z RM-Z 250 (a k tomu do jara musím vymyslet co se zadním odpružením aby to hrálo dokupy). Když už to dělám, tak ať to má úroveň.

Naposledy editováno 20.12.2013 10:44:01

1 reakcí na tento příspěvek Z čeho je tato USD vidlice?

20.12.2013 v 22:00 | Nahoru | #40
ty vidle shanis na dr6 ?, jestli jo, tak shanej nejaky ze stejne tucnej motorky /rmz25 100kg, dr6 150kg/,,, na bigoj sem taky laboroval, nejdiv sem mel z crf 450-nic, pak z lc4 640-lepsi, ale stejne sem nakonec sel do origa, dal progresivni pruziny a pak chvili michal olejema a ok,,a kdyz vzpomenu na ty cachry s ulozenim novejch brejli do krku,, radsi zustat u origo a zkusit potunit, co mas za trubky? 39,41,43-pouzivano na dr,, loni sem prodal 43ky z dr8 92 s brejlema za 2,5k a trvalo to/a to byly rovny, bez vady, s prachovkama/

jinak 350 je prikousla na prostrednich loziskach na klice,pisty ok/jeste cary od struzeni, pouze oblejskly spodni rantly/,kruhy ok, valce ok /jeste videt brus,honovani/...

(reakce na) Z čeho je tato USD vidlice?

21.12.2013 v 03:49 | Nahoru | #41
georgiss> kravina.
ty vidle jsou překopat uplně v klidu na váhu jakou chceš,takže tam mužeš dát cokoli
a brejle to je druhá velice snadná věc a to odsoustružit svár,lehce říznout,origo dát do brejlí z rmz,pro sichr si dolu navařit doraz a dáváš dohromady...

todle je velice rozumný udělat,páč ten podvozek je pak super!

Z čeho je tato USD vidlice?

21.12.2013 v 11:07 | Nahoru | #42
Vidle neska dorazila a je to už od pohledu úplně jinde. Co se týče tvrdosti, tak mi přijde tvrdší než na DR - a má to laditelný odskok i předpětí v 16ti krocích, takže to půjde dohnat na tom tak jak říká Dědek. Váhového rozdílu jsem si vědom, ale zase je třeba si uvědomit, že sériové staré vidle na DR jsou sice na 150kg motorku, ale rozhodně ne na skoky a ostré nasazení jako vidle z RM-Z - které jsou sice z lehkonohé krosky, ale zase musí zvládat dopady z velkých výšek, takže si nemyslím, že si to s tou váhou neporadí.

Do krku řízení z DR to už nějak dopasuju. Buď to naženu ložiskama a když ne tak upravím nebo přelisuju tu trubku.

Teď zbývá vymyslet co se zadkem, aby to trochu fungovalo dohromady.

PS: Teď tam mám origo, dobře zrepasované, vyměněné pouzdra, gufera a pravidelně olej, progresivní pružiny a jako ne že by to nefungovalo, ale ty vidle jsou prostě tenké (39mm). Od toho nemůžeš chtít žádnou tuhost. S tím, že bych chodil na dorazy problém nemám, ale prostě se to celé kroutí - zvlášť, když s tím jedeš na hranici možností stroje. Navíc v neposlední řadě jde taky o tu přestavbu samotnou - trocha exkluzivity a originality nikdy neuškodí.

Naposledy editováno 21.12.2013 11:09:45
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist