globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TE 410 Huska
 
9.12.2013 v 14:25
Má motard kola,ale nikde sem nevylovil max třeba rychlost po silnici.Uvažuju nad koupí této protože sem nidy nejezdil rychle ,ale třeba na předjetí jestli bude stačit rychlost ?Vím blbý dotaz ,ale od toho totu je že.Modelový rok 2000.Díky za odpovědi

Naposledy editováno 09.12.2013 21:34:28

TE 410 Huska

9.12.2013 v 15:04 | Nahoru | #1
140 by to jel mělo. Cos jezdil předtím?
Výkon záleží na roku výroby.
Píšeš strašlivě, příště si to po sobě přečti a oprav si gramatiku.

TE 410 Huska

9.12.2013 v 15:11 | Nahoru | #2
140 to pojede, jestli to nekdo predelal na SM, tak uz ted tam bude rozdil v rychlosti protoze jiny prumer kola, mozna si pohral i s rozetou, ale to tady nikdo vedet nebude

TE 410 Huska

9.12.2013 v 17:36 | Nahoru | #3
Má to jen menší kola-řetězovka je origo a je to rok 2000

Naposledy editováno 10.12.2013 09:24:15

1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska

9.12.2013 v 19:40 | Nahoru | #4
pochopil jsem, že to chceš na silnici
rychlost můžeš poladit změnou řetězovky. ale spíš bych upozornil, že motor není dělaný na "deset minut plnej"...abychom na jaře nečetli téma "kde sehnat motor za levno"

(reakce na) TE 410 Huska

9.12.2013 v 19:45 | Nahoru | #5

mariano píše: pochopil jsem, že to chceš na silnici
rychlost můžeš poladit změnou řetězovky. ale spíš bych upozornil, že motor není dělaný na "deset minut plnej"...abychom na jaře nečetli téma "kde sehnat motor za levno"



Nak tak, pokud chce jezdit 140 tak at na 400ccm jednovalec zapomene.

TE 410 Huska

9.12.2013 v 20:40 | Nahoru | #6
140 nejezdím ani autem,už sem psal že mi o rychlost nejde jen se bojim žeto bude mít skutečný výkon 24 kw a pojede to max 120 po silnici.A jinak tyhle motory se prej dobře chladí-kámoš dělá motory a řikal tohle uhnat na silnici .Koukám že to má jeden lauf a ne dva amá kick páku

Naposledy editováno 09.12.2013 20:42:23

TE 410 Huska

9.12.2013 v 23:41 | Nahoru | #7
nejde tu ani tak o chlazení jako spíš o mazání. Jestli je to rok 99, maže to kliku podtlakem a vačku rozstřikem. Jestli je to 2000, má to už olejové čerpadlo, nicméně vačku to furt maže jenom rozstřikem. Je to sice jednoduché, ale ne moc na dlouhý plný plyn

1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska

10.12.2013 v 09:23 | Nahoru | #8
Myslíš že byse to neumazalo při 130 co bych max jel ?Jinak sem viděl dost videí co jezdí po zadním,nehryzne se to na zadním jako SV z 99 roku ?

Naposledy editováno 10.12.2013 09:26:08

(reakce na) TE 410 Huska

10.12.2013 v 09:53 | Nahoru | #9

Petr81 píše: Myslíš že byse to neumazalo při 130 co bych max jel ?Jinak sem viděl dost videí co jezdí po zadním,nehryzne se to na zadním jako SV z 99 roku ?



130 po delsi dobu by podle me byla konecna. Kdyz jezdim na enduru presuny po silnici tak jezdim max tak na pul plynu abych ten motor nehuntoval.

1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska

10.12.2013 v 10:24 | Nahoru | #10
130 je pro mě až až

(reakce na) TE 410 Huska

10.12.2013 v 10:44 | Nahoru | #11

Petr81 píše: 130 je pro mě až až



Myslel jsem konecna pro ten motor

TE 410 Huska

10.12.2013 v 12:03 | Nahoru | #12
ta mašina pojede i 140. Já z husky vyškrábnu 160 a to na špalkách s řetězovkou 14/49. Jde o to, že nemůžeš přetáčet motor třeba pět deset minut v maximálce aniž bys mu povolil. Ta motorka se dostane strašně rychle na 100-120, takže k tvému dotazu - ano rychlost a akcelerace ti bude do běžného provozu bohatě stačit k předjíždění a reakce na plyn budou určitě živější než na SVéčku

Naposledy editováno 10.12.2013 12:06:20

1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska

10.12.2013 v 19:38 | Nahoru | #13
Měl sem SV 650 a přišlo mito pro mě zbytečně silný a docela malý.Na SV sem jel max.130 při předjíždění

(reakce na) TE 410 Huska

10.12.2013 v 20:02 | Nahoru | #14

Petr81 píše: Měl sem SV 650 a přišlo mito pro mě zbytečně silný a docela malý.Na SV sem jel max.130 při předjíždění



Tak si kup tupe 650 enduro. To zvladne 130 v pohode a neuzenes ho jako tu Husku.

1 reakcí na tento příspěvek TE 410 Huska

11.12.2013 v 15:09 | Nahoru | #15
Takže semse rozhod pro jiný Enduro spíš kvůli umístění Bagáže.A že bych tu mašinu uhnal-mám vgá,vyřídit jestli ste někdo ten motor měl rozdělaný po krosu tak máte co řikat a kdo a ne ať jde do Pelhřimova

(reakce na) TE 410 Huska

11.12.2013 v 15:12 | Nahoru | #16

Petr81 píše: Takže semse rozhod pro jiný Enduro spíš kvůli umístění Bagáže.A že bych tu mašinu uhnal-mám vgá,vyřídit jestli ste někdo ten motor měl rozdělaný po krosu tak máte co řikat a kdo a ne ať jde do Pelhřimova



Myslím, žes udělal dobře, protože na silniční ježdění (a navíc ještě s bagáží) jsou mnohem vhodnější motorky i ve stejné cenové kategorii. A to ani nezmiňuju náklady na údržbu a spotřebu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist