globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: předělání řazení
mám hondu 954 cbr a potřeboval bych poradit jesi je možné předělat řazení na pravou stranu měl jsem letos bouračku a levá noha to odnesla a nemužu řadit jelikož mám přetržený nerv v noze tak nemužu hýbat kotníkem dokážu jen tlačit směrem dolu ale nahoru už ho nezvednu ale myslím že něco takového určitě nějak upravit jde ale zatím jsem na nic nekápnul...
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek předělání řazení

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 09:19 | Nahoru | #1
Zajeď k zámečníkům a určitě to přes nějaké přepákování dostanou na pravou nohu Kdyžtak ti mohu dát kontakt na jednoho šikovného úpravce motorek kousek od Lnářů, má rád výzvy o kterých jinej řekne, že to nejde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělání řazení

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 09:28 | Nahoru | #2
Všechno se dá. Taky je možnost namontovat místo řadicí páky oboustrannou kolíbku a řadit pata/špička. Má to tak spousta cruiserů, které mají místo stupaček plotny. Sice to bude na sportovní mašině exotika, ale účel to splní.

(reakce na) předělání řazení

5.12.2013 v 09:36 | Nahoru | #3
dewwil> jo dík číslo by se hodilo

(reakce na) předělání řazení

5.12.2013 v 09:39 | Nahoru | #4
1100Virago> jo to mě taky napadlo ale chtěl bych zvážit víc možností a potom vybrat tu co by byla nejlepší ale dík za názor

předělání řazení

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 11:25 | Nahoru | #5
Hele mám podobnej problém, jen teda z něčeho jinýho než z bouračky... Taky mám nervy v háji. Hybnost v kotnících trochu mám, postavím se na špičky, ale na paty ani prd, prostě špičku sám od sebe nahoru nezvednu. Řazení mám normální, dolů řadím v pohodě, nahoru řadím buď cuknutím celé nohy nahoru nebo přes stupačku jakoby přes kladku, nohou tlačím patu dolů a tím jde špička nahoru. Chce to cvik a pevnější boty, který ale umožňují pohyb v kotníku. Jezdím v policejních kanadách. Nebo zkus kontaktovat keeprespect, možná budou vědět o někom kdo by ti mašinu "překopal".

předělání řazení

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 11:49 | Nahoru | #6
ja bych zkusil jit elektromagnetickou cestou ,ovladani na riditko a na tahlo razeni "motorek ala central",mozna by take vice vedeli dragsteri,ti zas tusim maji nejake pneumaticke razeni.Ja mel ideu elektriky,ale bylo treba udelat silny dvojcinny elektromagnet na zakazku/sila asi jako kotva starteru/,borec si vzal zalohu a pak zmizel i s tel cislem,tak mam hovno a ne "tip tronic"

1 reakcí na tento příspěvek předělání řazení

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 12:00 | Nahoru | #7
asi bych to taky v te nejhorsi mozne variante resil elektromagnety. Nebo aspon jednim tim smerem se kterym mas problem. Tlacitka na riditka

E. ZDE se to uz v jednom vlaknu resilo treba najdes inspiraci

Naposledy editováno 05.12.2013 12:01:29

(reakce na) předělání řazení

5.12.2013 v 12:34 | Nahoru | #8

Zx-10RCarlos píše: Tlacitka na riditka



To je vec, o kt. jsem premyslel i kdyz jen tak z rozmaru. Na okruhovy jezdeni to musi byt mnohel lepsi, nez radit nohou. Tedy pokud by to bylo 100% funkcni a hlavne rychle.

Si myslim, ze nebude trvat dlouho a budou tyto "tlacitka" seriove na motorkach...

2 reakcí na tento příspěvek předělání řazení

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 13:33 | Nahoru | #9
uvazovals o aktuatoru? Ten bazmeg na obrazku je na 12V, zdvih a sila dostatecna, ma to nastavitelny koncovy vypinace, prumer cca 50mm. Jediny co by to potrebovalo by byly spinace na riditka, plus nejaka drobna zamecnicka prace - to tahlo muze byt samec nebo samice, nevim jak mas presne prepakovani, ale dovedl bych si to predstavit






klidne se kdyztak ozvi, poradim i bez zalohy

(reakce na) předělání řazení

5.12.2013 v 14:39 | Nahoru | #10
2Petr> nechce se mi hledat,tak se zeptam aktuator tlaci i tahne?sprahnout to jeste s shiftem tak celkem luxus,ted jsem nejakej nasel ,myslim ze to bude pomale,jakou ma rychlost

Naposledy editováno 05.12.2013 14:41:43

(reakce na) předělání řazení

5.12.2013 v 14:45 | Nahoru | #11
2Petr> koukal jsem na to a zatím mě to příjde jako nejlepší variata ale do sezony času dost tak ještě popřemýšlím jinak bych se určitě ozval a nák by jsme to mohli dát dohromady

1 reakcí na tento příspěvek předělání řazení

5.12.2013 v 14:54 | Nahoru | #12
ja zatim aktuator vidim nerealne,na quckshifteru byva vipinaci cas prumerne 75ms,takze moooc pomalej

předělání řazení

5.12.2013 v 15:45 | Nahoru | #13
tahne i tlaci, ten na tom obrazku 600N v obou smerech, rychlost v lejstru pisou od 17mm/s pri plnym zatizeni, do 31mm/s bez zatizeni.
Existujou aktuatory co maj rychlost az 193 mm/s, neco "sezere" rozjezd a dojezd, ale to by asi mohlo stacit? Neni sice uz tak elegantni, ale rekl bych na faroskoj mista dost pod kapotama...
Ono by to chtelo pripadne namalovat kinematicky schema a trochu pocitat, taky by se musel vybrat nejakej co ma koncaky... no kdyztak zatim muzu mailem poslat katalog, zima bude prej letos dlouha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělání řazení

5.12.2013 v 18:54 | Nahoru | #14
kubosh> hele tech 75milisekund je cas NA cely prerazeni, nebo je to je odstaveni zapalovani aby se odlehcilo NA razeni?
Edit bych nekdy tablety rozslap...

Naposledy editováno 05.12.2013 18:54:50

předělání řazení

6.12.2013 v 06:25 | Nahoru | #15
A co nějaká servo pro modeláře ?? když sem se nato kdysi díval tak tam byl tah v řádech kil. To by mohlo s vidličkou otočit...

Třeba tohle se jeví jako hodně dobrej nápad. servo

Naposledy editováno 06.12.2013 06:26:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělání řazení

6.12.2013 v 06:40 | Nahoru | #16
2Petr> je to cas vypnuti zapalka,ale kdyz nastavis delsi tak je poznat zpozdeni takze takovy nejaky cas bude i real





Naposledy editováno 06.12.2013 06:53:15

předělání řazení

6.12.2013 v 07:25 | Nahoru | #17
to to servo splňuje bez námahy...

(reakce na) předělání řazení

6.12.2013 v 07:33 | Nahoru | #18
kubosh> jestli to dobře chápu, tak to co má quickshifter na řadičce je jen spínač. Takže s tím řazením na řidítku by se to dalo řešit že tlačítko dá tento impuls quickshifteru a se zpožděním i aktuátoru

předělání řazení

6.12.2013 v 08:27 | Nahoru | #19
Jinak kamarád má na dragstru dvoučinnou pístnici od Festo taky na čudlíky v kombinaci s přerušením zapalovaní, ale dá se nastavit i přerušení vstřiků(on má karbecy), ale je nutnost tlakové nádoby se stlačeným luftem...takovejhle





Naposledy editováno 06.12.2013 08:31:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělání řazení

6.12.2013 v 10:53 | Nahoru | #20
kubosh> na tom grafu, ta kratsi doba bude kolem 1/3 vteriny na cely razeni, za tu dobu by ten aktuator mohl udelat neco kolem 10 mm, to by pri vhodnym prepakovanim mohlo stacit.

dewwil> vzduch se kdysi zkousel na sjezdovejch kolech, nevim jestli to dneska jeste nekdo pouziva, ale mam pocit ze mechanika vede. Na drag super, ale tam radi jen nahoru, a jednou, dvakrat? To uz, kdyz budu fanatazirovat, tak bych pouzitelnejsi videl hydrauliku a maly cerpadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělání řazení

6.12.2013 v 13:33 | Nahoru | #21
2Petr> pokud je to tak mohlo by to fungovat,u tazatele zajiste nejde o rychlost ale o zarazeni,kolik takova sranda kostuje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělání řazení

6.12.2013 v 14:19 | Nahoru | #22
kubosh> tipuju neco kolem 4-5 kCZK, zjistim a doplnim. Kdysi jsem vymejslel vystavovani spojky (bohuzel se to nedotahlo, bo dotycnej rekonvalescent to vyresil koupi skutra) a bylo to v nejakym takovym radu. Ja se tim nezivim, tady o tom mudruju spis ze me to zajima...

předělání řazení

6.12.2013 v 14:47 | Nahoru | #23
to servo je asi málo hájtek jak se tak dívám cena se pohybuje max 4000 se vším všudy. teda jesi si zvládneš naprogramovat IO.

E: použití krokového motorku bude ještě levnější... a možní i jednodužší...

tak to skusím jinak servo v akci, navíc si tak teď uvědomuju, že autor chtěl jen pomoc prohodit řazení ze strany na stranu a ne taký hi-tech jako zařadit za 0,3" takže co tu vymýšláme sou beztak bludy k prdu.

Naposledy editováno 06.12.2013 16:16:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) předělání řazení

6.12.2013 v 16:07 | Nahoru | #24
2Petr> no ja si stale myslim ze je to pomale,ted jsem koukal na kliktronik,a jejich aktuator ma celkem 1,5kg,coz by odpovidalo zhruba dvema kotvam starteru,rychost razeni 30ms.Navic radici sila je neco oko 2OO-300N,co jsem zjistil.Podle meho toto muze splnit jen elektromagnet.

(reakce na) předělání řazení

6.12.2013 v 19:42 | Nahoru | #25
kubosh> zpatky na stromy, ted mi cestou do hostince doslo, ze ten aktuator se hne jednim smerem a dost, takze by k tomu musela byt nejaka krabicka, ktera by po impulsu k zarazeni zaradila, a vratila radicku zpatky... takze trochu naprd. Asi fakt magnety a pruziny...

2 reakcí na tento příspěvek předělání řazení

7.12.2013 v 18:59 | Nahoru | #26
Osobně bych zašel za šikovným zámečníkem a ten na 100% navrhne řešení pro pravou nohu.
Jsi pro mne z ruky,ale pokud chceš můžu poradit po telefon(už je to dýl,ale dělal jsem stavby speciálů (bugy) a v téhle úpravě vidím jen jeden problém a to naučit pravou nohu jak řadit

(reakce na) předělání řazení

8.12.2013 v 08:31 | Nahoru | #27
Subi.> tak v noze bych to neviděl..to je jen otázka času a pro mě to bude o to jednoduší když tou levou v kotníku hýbat nemužu tedy kdyby byla nalevo brzda tak v pohodě dokážu jen zatlačit směrem dolu ale zpět už ne

1 reakcí na tento příspěvek předělání řazení

17.12.2013 v 22:12 | Nahoru | #28
Jsem na levé noze bez lítka a nervy jsou bohužel už nenahraditelný, takže jsem na tom asi možná ještě hůř jako Ty. (Paréza peroneus)
Řešil jsem stejnou věc, jako Ty, protože jsem si nedokázal představit, že budu s tou nohou někdy řadit. Dolů šlapat můžu, ale nahoru ani rána. Navíc jsem nemohl ohnout koleno, takže přišlo na cvičení. Koleno jsem rozhejbal, ale kotník bez šance.
Rozhodl den, kdy mi kamoš zavolal, abych si přijel k němu do Pardubic pro Fároše, že na něj nemá čas a já se aspoň zabavím. Celou cestu tam jsem si nedokázal představit, že to zpět do Brna zvládnu. Bojoval jsem s řazením daleko za Pardubky, ale tak moc jsem tu motorku chtěl, že jsem se na ní nakonec řadit naučil a teď lítám bez jakýchkoli úprav. Mám klasický motorkářský boty a řadím nahoru celou nohou. Prostě to jede. Když si vezmu obyč boty, tak z jedničky nevyřadím ani na neutrál.
Vykašli se na úpravy, obrň se trochou trpělivosti a zkus to. Uvidíš, že to půjde.

(reakce na) předělání řazení

19.12.2013 v 22:41 | Nahoru | #29
Sujál> Paréza peroneus to mám stejnou diagnozu jo jako máš pravdu že nějak by to asi šlo já mám jeden nerv v noze fuhkční takže to dolu nakopu ale nahoru ani tuk jedině to tahat celou nohou a stejně bych asi tu řadičku musel nějak poupravit...taky se nechci vzdát ježdění...přehodit to na druhou stranu tak je to paráda protože brzdit bych mohl levačkou to by bylo v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek předělání řazení

19.12.2013 v 22:45 | Nahoru | #30
Peky: tohle je celkem vyzva, myslim ze bych ti s tim mohl pomoc, jsem teda taky lehce z ruky, ale asi bysme mohli najit nekoho s 954 pobliz, poskladat to a ty uz bys to jen namontoval...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist