globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: topný kabel
 
3.12.2013 v 17:03
Kluci nechávám moto přez zimu v dřevěné garáži.
Moto sice přikrývám dekami,ale napadlo mě omotat motor vč.karbeců tímhle:www.nextcomp.cz/main.aspx
při zakrytí deskou,by pak teplota motoru nemusela klesnout pod 0.
A kdyby byl zapnutý cca 3měsíce spotřebuje el za cca 600kč což není taková hrůza,lepší než měnit na jaře olej na kterém mám najeto cca 200Km ne?
Nebo radíte něco jiného?
Děkuji za rady




Předchozí
1 2 3
Následující

topný kabel

4.12.2013 v 16:02 | Nahoru | #61
Zazimování postavím virgla na hlavní stojan a přikryju ho starou plachtou,v garáži celou zimu + - 7-8°C,jednou do měsíce nastartuji,nakopu tam kvalty (zadní kolo je v lufte) a jakože jede s kvaltem tak 20minut,nebo ji fakt vytáhnu a projedu se,toť fše

2 reakcí na tento příspěvek topný kabel

4.12.2013 v 16:23 | Nahoru | #62
bych chtěl vidět vaše mrdání, když jen zimováním bajků zaserete 2 dny života :)

topný kabel

4.12.2013 v 16:24 | Nahoru | #63

topný kabel

4.12.2013 v 17:16 | Nahoru | #64
proto se mění olej na jaře...

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

4.12.2013 v 22:13 | Nahoru | #65
Důležitá je konzervace. silikonovej spray na plasty a gumu. Konkor, wd atd na kovové díly, vosk nebo shine spray na větší lakované a barevné plochy. To ochrání líp jak topení. Olej vyměň raděj hned, kdoví, co je tam za maglajz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel

4.12.2013 v 22:45 | Nahoru | #66

SuperSic58 píše: Důležitá je konzervace. silikonovej spray na plasty a gumu. Konkor, wd atd na kovové díly, vosk nebo shine spray na větší lakované a barevné plochy. To ochrání líp jak topení. Olej vyměň raděj hned, kdoví, co je tam za maglajz

jo jo reklama funguje,to někdy nebylo a vše vydrželo,pomalu to bylo nesmrtelné

(reakce na) topný kabel

5.12.2013 v 06:04 | Nahoru | #67

Sefo píše: bych chtěl vidět vaše mrdání, když jen zimováním bajků zaserete 2 dny života :)


Jo, uviděl bys jak se TO správně dělá a s depkou skočíš z mostu. Já si tohle na svědomí nevezmu.

(reakce na) topný kabel

5.12.2013 v 06:48 | Nahoru | #68

Sefo píše: bych chtěl vidět vaše mrdání, když jen zimováním bajků zaserete 2 dny života :)


to právě trvá pár sekund a ušetřený čas se věnuje motorce

topný kabel

5.12.2013 v 08:38 | Nahoru | #69
Tolik starosti, na podzim umeju, natankuju, dam do garaze a vyndam baterku. Na jare prijdu a hned vrci. Nechspu ty zbytecne veci okolo...

topný kabel

5.12.2013 v 09:56 | Nahoru | #70
Hoši, já jsem jen popsal, jak to dělám já. Nic víc a nic míň. Ale nakonec - zamysleme se nad tím, kdo se např. v prodejnách a motobazarech zabývá takovýma věcma, o kterých tady diskutujeme, třeba při počtu cca 150-ti stojících motorek. By museli zbláznit. Prostě to tam stojí, některé i několik let. Příjdeš, zkontroluješ základní věci, natočíš, projedeš, koupíš (nebo ne) a jedeš. Navíc, je velký rozdíl, jestli motku zimuješ někde pod plachtou venku, nebo v kůlně, nebo garáži nevytápěné či vytápěné a pod. Takže takové ty univerzální návody a doporučení jak "zaručeně" zimovat, ty určitě neexistují, to si tady můžeme hezky podiskutovat, k tomu taty to forum existuje, ale to je tak vše. Co jiného taky v toto zimní období dělat, že ? Mějte všichni hezký den. Jdu odeházet sníh kolem baráku.

topný kabel

5.12.2013 v 10:23 | Nahoru | #71
Teď jsem si uvědomil,že sekačka a Vari systém mi taky celou zimu leží v kůlně,ani nevím že tam je a nikdy jsem před zimou nic nedělal al na jaře funguje jak má
Ale motorka je motorka tu jen tak pohozenou v šopěnechát nemůžu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel

5.12.2013 v 10:25 | Nahoru | #72

gugo píše: No ale aby se ti to teplo rozneslo tak doporucuju zalejt do betonu s prisadou plastifikatoru, jinak to nebude mit valnou cenu.
Hod na to nejakej lajntuch at na to neprasi , dolejn nadrz 98 , vyndej baterku, paklize mas hlavni stojan dej to na nej a kasli nato.


a na tu 98 jezdíš celoročně nebo jen dáváš na zimu?
Já bych ji chtěl dávat celoročně,nebo Vervu od Benziny,tech pár kaček mě nezabije

topný kabel

5.12.2013 v 11:54 | Nahoru | #73
jediný co dělám je umejt, projet aby se odpařila odevšad voda, dotankovat doplna, vypustím karbec a přikrejt plachtou, na jaře příjdu, zmáčknu startér a jedu.
E: pokud bych jí měl něchat venku, tak jí radši šoupnu někomu do garáže za poplatek.

Naposledy editováno 05.12.2013 11:56:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel

5.12.2013 v 13:49 | Nahoru | #74

trafika píše: Já bych ji chtěl dávat celoročně,nebo Vervu od Benziny,tech pár kaček mě nezabije



"Lepší" benzín se dává jen na delší stání že neobsahuje tolik biosraček, který se můžou usazovat a pak může být potřeba na jaře odkalit karbec. Jezdit na to celoročně u motorky jakou máš je nesmysl, nejde o peníze, ale nic tím nezískáš, naopak např. při dlouhodobým používání pouze 100oktanovýho benzínu ti ventily moc nepoděkujou. Ono někdy je lepší na to srát než vymýšlet cypoviny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel

5.12.2013 v 18:05 | Nahoru | #75

panTerek píše: "Lepší" benzín se dává jen na delší stání že neobsahuje tolik biosraček, který se můžou usazovat a pak může být potřeba na jaře odkalit karbec. Jezdit na to celoročně u motorky jakou máš je nesmysl, nejde o peníze, ale nic tím nezískáš, naopak např. při dlouhodobým používání pouze 100oktanovýho benzínu ti ventily moc nepoděkujou. Ono někdy je lepší na to srát než vymýšlet cypoviny


Nerozumím. Proč by měl kvalitnější benzin poškodit jakékoliv části motoru. Myslíš, že se tyto "lepší" (jak jsi je nazval) benziny vyrábějí a prodávají proto, aby se do vozidel lily pouze při jejich zazimování a delším odstavení ? Udávané oktanové číslo v příslušném TP je nejnižším oktanovým číslem, který se doporučuje pro daný motor. Já mám v TP uvedno doporučení 95 okt. a dávám stabilně Vervu 100. A můžu ti říct, že to neudělalo nic ani s ventily ani s ničím jiným, naopak, na stejné množství natankovaného paliva ujedu více km a na chodu motoru je to (možná subjektivně) taky znát.

(reakce na) topný kabel

5.12.2013 v 19:02 | Nahoru | #76
dědoušek> Hele přiznám jsem že jsem to pouze slyšel, zas tak tomu nerozumím. Jen že prý benzín s vyšším oktanovým číslem má i vyšší teplotu při spalování či co a do starejch motorů to prý není moc vhodný. Jestli kecám tak sorry. Každopádně ty máš mladou mášu, ale do 16 let starý mašiny jako má zakladatel vlákna mi stookran přijde imho zbytečnej...

topný kabel

5.12.2013 v 20:04 | Nahoru | #77
Mě to na vervu 100 naopak baští o půl litru víc, než na v-power 95... Ale na tu zimu ji dávám, od října na ní jezdim, nedávno jsem ji uložil, a na jaře zas začnu lejt v-power 95 rozdíl v chodu motoru a výkonu jsem nezaznamenal..

(reakce na) topný kabel

5.12.2013 v 20:07 | Nahoru | #78

bill56 píše: jo jo reklama funguje,to někdy nebylo a vše vydrželo,pomalu to bylo nesmrtelné

?

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

5.12.2013 v 21:04 | Nahoru | #79
za ty prachy bych si zašel do bordelu a dal bych životu větší smysl než omotávat motorku topným kabelem Nechápu jak někdo může nad tím vůbec přemýšlet

Další věcí jako nějaké pošahané mastičky, spreje co nabízejí prodejci na to radoby "zazimování"...kdysi to nebylo a motorky držely.
Já jsem přijel, motorku jsem vypnul klíčkem a pokud nemrzlo 14 dní v kuse tak jsem baterku ani nevyndával. Šmitec.

Jinak, tak půl roku zpátky jsme startovali po 7 letech MB Vito(auto) které bylo v dřevěné garáži kde byla teplota podobná venku a chytlo na poprvé!!Jen se trochu zakouřilo a jeli jsme Možná kdybych ho celého namazal kouzelnou mastí tak by chytlo o setinku dřív a to se vyplatí

Naposledy editováno 05.12.2013 21:05:29

topný kabel

6.12.2013 v 08:51 | Nahoru | #80
Já bych to nehrotil - když se mašině věnuje po sezóně nějaká péče - umýt, nakonzervovat atd. tak je to pro ni určitě +. Když se na to člověk vysere, tak možná trochu orezne, na jaře hůř chytne, může odejít baterka - ale určitě se nerozpadne ani neexploduje motor. Je to každýho volba jak se zařídí a jak chce mít motorku v cajku, ne?

topný kabel

6.12.2013 v 10:19 | Nahoru | #81
Jj, já mam svou motorku rád, proto se o ni taky dobře starám Když kouknu na motorky některých kamarádů, co jsou darební a líní, tk taky ty jejich stroje vypadaj To samé platí u auta. Mam 21 let starý auto a vypadá a funguje prakticky jak nový. Což se o polovinu mladších autech některých kolegů říct nedá. Orezlej šamcajk zralej na vrakárnu. A platí zde i lidové pořekadlo, jakej pán, takovej krám

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

6.12.2013 v 12:30 | Nahoru | #82
Benzin s vyšším oktanovým číslem, je odolnější proti samozápalu. Proto je předepsán v TP u motoru s vyšším kompresním poměrem. Já tak jednou za sezonu taky dám nádrž v-poweru, ale to pro "pocit" dekarbonizace. Jede to na něj stejně jak na 95ku. Ale stejně se vždycky dočtu, že to někomu na to jede líp
A malé opáčko:
Oktanové číslo paliva vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ve směsi izo-oktanu s
n-heptanem, která je proti samozápalu stejně odolná jako zkoumané palivo (čistý n-heptan má definicí určeno oktanové číslo 0, čistý izo-oktan má určeno oktanové číslo 100). Oktanové číslo však může mít i hodnotu vyšší než 100, což vyjadřuje fakt, že dané palivo je ještě odolnější proti samozápalu než čistý izo-oktan.

Jo, a krátkou zimu přeju

(reakce na) topný kabel

6.12.2013 v 12:46 | Nahoru | #83

BadRX píše: Benzin s vyšším oktanovým číslem, je odolnější proti samozápalu. Proto je předepsán v TP u motoru s vyšším kompresním poměrem. Já tak jednou za sezonu taky dám nádrž v-poweru, ale to pro "pocit" dekarbonizace. Jede to na něj stejně jak na 95ku. Ale stejně se vždycky dočtu, že to někomu na to jede líp
A malé opáčko:
Oktanové číslo paliva vyjadřuje procentuální obsah izo-oktanu ve směsi izo-oktanu s
n-heptanem, která je proti samozápalu stejně odolná jako zkoumané palivo (čistý n-heptan má definicí určeno oktanové číslo 0, čistý izo-oktan má určeno oktanové číslo 100). Oktanové číslo však může mít i hodnotu vyšší než 100, což vyjadřuje fakt, že dané palivo je ještě odolnější proti samozápalu než čistý izo-oktan.

Jo, a krátkou zimu přeju



v-power jsou ale dva, 95ka a 100ka

topný kabel

9.12.2013 v 19:33 | Nahoru | #84

(reakce na) topný kabel

18.1.2014 v 13:43 | Nahoru | #85
dareckov> takové to kdysi to nebylo....z toho by mě jeblo kdysi nebyla barevná televize, dětské autosedačky ani internet a pravda taky jsme žili, ale technologie jde prostě dopředu. Já bych třeba s malou bez autosedačky nevyjel ani kdyb2y to nebylo povinné. To jen k tomu kdysi to nebylo....

topný kabel

18.1.2014 v 13:47 | Nahoru | #86
Jinak všichni zapomínáte na základní věc při zazimování. Poděkovat za uplynulou sezonu a hezky se rozloučit

topný kabel

18.1.2014 v 13:50 | Nahoru | #87
co tady blbnete ja už 2x zahajoval novou sezonu když jsem šel s baterkou do garaže že ju namontuju,ale v obou případech jsem to raději vzdal
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist