Takže můj problém: traktůrek domácí výroby, motor trabant.
Několik let dobrý a jednoho dne začal vynechávat jeden válec....
Všechno se tisíckrát zkontrolovalo, vyměnilo, seřídilo, dotáhlo, povolilo,namazalo,odmastilo,přetěsnilo,přeměřilo a jakkoliv jimak poléčilo a stejně bez výsledku...
po výměně svíčky to vždy chvilku vydrželo,ale poslední cca rok už ani to ne...
JEDINÝ ŘEŠENÍ, KTERÝ FUNGUJE:
ale proč?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
J.M.K. píše: valibuk> Těžko může být jeden kondík na dvě kladívka - to by pak musely být "vršky" kladívek spojené a kladívka by byla de facto paralelně a obě cívky by "prskaly" v každé půlotáčce.
Takto vypadá deska s kladívky a kondíky:
Deska coby náhradní díl.
P.S. "Chlastma" chápu, ale slovo "hosipa" - volajak negómu tuten guldík.
Naposledy editováno 25.11.2013 11:36:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka
A vidlicový motor 45° by těžko mohl mít jedno kladívko, to by nebylo jak seřídit předstih u obou válců. U jednoválce budiž, tak je to putna.
Jinak s tím hosipa jsme na tom leckdy stejně - něco mně řekneš, já se otočím a vím hovno.