globalmoto_duben_nolan





Téma: problém se zapalováním svíčka - fajfka
 
25.11.2013 v 07:51
Blíží se zima, takže bude víc času přemejšlet....

Takže můj problém: traktůrek domácí výroby, motor trabant.
Několik let dobrý a jednoho dne začal vynechávat jeden válec....
Všechno se tisíckrát zkontrolovalo, vyměnilo, seřídilo, dotáhlo, povolilo,namazalo,odmastilo,přetěsnilo,přeměřilo a jakkoliv jimak poléčilo a stejně bez výsledku...
po výměně svíčky to vždy chvilku vydrželo,ale poslední cca rok už ani to ne...

JEDINÝ ŘEŠENÍ, KTERÝ FUNGUJE:


ale proč?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka

25.11.2013 v 11:34 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: valibuk> Těžko může být jeden kondík na dvě kladívka - to by pak musely být "vršky" kladívek spojené a kladívka by byla de facto paralelně a obě cívky by "prskaly" v každé půlotáčce.

Takto vypadá deska s kladívky a kondíky:



Deska coby náhradní díl.

P.S. "Chlastma" chápu, ale slovo "hosipa" - volajak negómu tuten guldík.

harley to tak má,pálí i v dolní úvrati. je ale fakt,že má jen jedno kladívko. hosipa- HOvno SI PAmatuju.

Naposledy editováno 25.11.2013 11:36:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém se zapalováním svíčka - fajfka

25.11.2013 v 11:45 | Nahoru | #2
valibuk> Není to u toho Haryka spíš tak, že má prostě kladívko na klice a dává tak jiskru v každé otáčce, ale v místě předstihu (jako i všechna elektronická zápalka)? Čtyřtaktu je to jedno, když dostane jiskru i na konci výfukového zdvihu, ale aby padala jiskra v dolní úvrati a kor na konci sacího zdvihu, je ptákovina (mně se jednou u F128 povedlo nasadit rozdělovač o půlotáčky mimo a práskalo to do karbce jako čert).
A vidlicový motor 45° by těžko mohl mít jedno kladívko, to by nebylo jak seřídit předstih u obou válců. U jednoválce budiž, tak je to putna.

Jinak s tím hosipa jsme na tom leckdy stejně - něco mně řekneš, já se otočím a vím hovno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist