vše pro chopper Přidat reklamu

Téma: metaltec-1
23.11.2013 v 12:50
Zdravím ,mám dotaz ,zda někdo nepoužívá do motoru přísadu Metaltec 1 a jaké má zkušenosti. Děkuji a pište jen rozumné odpovědi . I.




Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

23.11.2013 v 13:14 | Nahoru | #1
Je to k ničemu... Tyhle zázračný vodičky moc nefungujou, ale placebo efekt funguje

metaltec-1

23.11.2013 v 13:20 | Nahoru | #2
No...
motor to schroupe, ale co na to řekne spojka...

metaltec-1

23.11.2013 v 13:28 | Nahoru | #3
"Rozumná odpověď"...

1. Výrobce motoru řekne: "Do oleje nic nepřidávat!"
2. Výrobce oleje řekne : "Do oleje nic nepřidávat!"

Což snad stačí a těm "odborným" výkladům v popisech u těchto "aditiv" není radno věřit, je to jen odborně zabalená snůška nesmyslů, podobně jako tato pohádka . Holt "správně podanému" nesmyslu člověk neznalý bohužel uvěří snadno.

Podobné "odborné" kváky byly před lety kolem přípravku "PS-23", také samá chvála, zázraky - a pak jej testovali někde na okruhu a skončili s děravou hlavou a jak se tam prezentovalo, jak motor i po vypuštění oleje jako zázrakem stále běží a nic se mu nestane - to zkoušelo pár chlápků kousek od Hradce a beznadějně motor zadřeli ani ne po 500m.

Naposledy editováno 23.11.2013 13:28:31

metaltec-1

23.11.2013 v 14:02 | Nahoru | #4
nedávat

metaltec-1

23.11.2013 v 15:35 | Nahoru | #5
Dík za radu , raději vyměním olej dříve .

2 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

24.11.2013 v 17:45 | Nahoru | #6
Já bych to tam taky nedal,dnešní oleje pokud se budem držet tech.údajů k motorce,žádnou další přísadu nepotřebujou.Jinak chlapy,je možné aby mi tekl benzin do oleje při běhu motoru?jedná se o gsxr 750 1993,byla by jí škoda motůrek funguje výborně.Vim že se to stává přes karbece ale to snad jen že bych nechal nebo jezdil s kohoutem benzinu na polohu PRI.kohout jsem zkoušel a samovolně z něj teče jen na ON a RES.Díky za případné názory

(reakce na) metaltec-1

24.11.2013 v 23:32 | Nahoru | #7
smen> Na polohy ON a RES by kohout samovolně, bez podtlaku v sání, právě téct neměl. V těchto polohách je třeba k otevření kohoutu ještě podtlak v sání, působící na membránu v kohoutu (to je ta "třetí" hadička od kohoutu, napojená na některé ze sacích hrdel).
Ale i kdyby kohout protékal stále, pak se může motor "utopit" jen tehdy, když zároveň v některém z karbců nebude těsnit plovák a ještě bude ucpaný přepad. Pak karbec přeteče a benzin se přes sací ventil dostane do válce a odtud prosákne kolem pístu dolů do oleje.
Ale aby se takto dostal benzin do oleje při běžícím motoru, je blbost. To spíš některý z válců bude vyběhaný, díky nízké kompresi nepálí a navíc kolem netěsných kroužků pak směs profukuje do karteru. Pokud se tedy skutečně objevuje benzin v oleji jen za běhu motoru a není tam už předtím. Jiná možnost mě nenapadá a to, že motor "funguje výborně", může být relativní pojem, kor není-li možnost porovnat to s jiným motorem stejného typu. V první řadě změř kompresní tlaky.

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

25.11.2013 v 07:30 | Nahoru | #8
Já, lopata jednou nechal u GSX1100R kohout na PRI a když jsem vlezl do garáže tak jsem nestačil koukat, půl nádrže mi vychcalo ven a do motoru, musel jsem vyměnit oil a sosal jsem benzin i z airboxu, z motoru jsem vypustil asi 6l oilu s benzinem PRI slouží k zaplavení karbců po delší odstávce nebo po jejich servisu kdy byly vypuštěny, což jsem si v manuálu tehdy přečetl až po tom vychcání nádrže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

25.11.2013 v 11:48 | Nahoru | #9
dewwil> Tak právě musel být alespoň v jednom z karbců zaseknutý plovák, nebo už netěsnil jehlový ventil. Od toho ostatně kohout je, aby při této poruše nemohly karbce přetéct.

(reakce na) metaltec-1

25.11.2013 v 13:12 | Nahoru | #10
J.M.K.> JJ,seklej plovák

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

25.11.2013 v 16:50 | Nahoru | #11
J.M.K Zdravim a díky moc,že motor funguje výborně usuzuju z toho že nepapá olej,no teda tak o,5l na 5000 km a taky že je schopnej ještě upalovat necelejch 260 a z výfuku nezakouří ani černě ani modře,jak píšu,určitě by ho byla škodaale je pravda že když šáhnu ze spoda na karbece,tak u prvního to někde musí prosakovat páč vanička je od benzinu.Tak že zkouknu ještě kohout a hlavně ty karbece.Ještě jednou dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

25.11.2013 v 22:46 | Nahoru | #12
smen> Tak to na ten první karbec bych se zaměřil každopádně. Pak se dostane benzin přes válec do oleje a může to pak klamat, že se tam dostává až za chodu motoru a přitom je tam už předtím. Karbce na této motorce sice neznám, ale měly by mít přepad z plovákové komory. Jenže ten může být přicpaný a pak nemusí stačit přetékající benzin odvést a ten pak přes ventil nateče do válce a přes kroužky do karteru.
Jestli je mtor v cajku, všechny válce pálí, jak mají a kroužky nadměrně neprofukují, tak není jak by se mohl za běhu dostat benzin do oleje.

(reakce na) metaltec-1

26.11.2013 v 16:24 | Nahoru | #13
J.M.K.>Zdravim.Tak že následuje rozborka karbeců do mrtě že,tzn.vyčistit vše co jde pak nastavit hladiny a synchronizace na závěr.Ještě jednou díky

3 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

19.11.2014 v 16:22 | Nahoru | #14
Nemohu než reagovat na příspěvky k Metaltec - nesnáším když se někdo vyjadřuje k něčemu co nezná a nevyzkoušel. Já ho mám všude (dokonce i v sekačce na trávu) protože vím co to je a jak to funguje. Asi je hodně dobrý když ho používají v leteckých mototech (jediný přípravek)..Mám taky dojem, že ho testoval Harley ...mrkněte na toto, to hovoří za vše...https://www.youtube.com/watch?v=AGV8x1vdT_8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

19.11.2014 v 16:24 | Nahoru | #15
dewwil> vůbec nevíš o čem mluvíš....

metaltec-1

19.11.2014 v 16:32 | Nahoru | #16
Ty vole, to jsou válečky od nás.

metaltec-1

19.11.2014 v 16:44 | Nahoru | #17
Já ti ho mohu také jen doporučit.
Závodím v enduru a motokrosu s 2T motorkou a metaltec je nedílnou součástí mojí převodovky.
Snižuje opotřebení spojky,motor má mnohem hezčí zvuk při řazení a je celkově v lepší kondici i celá spojka.
Metaltec na sebe váže kov,vytvoří na něm film,který neskutečně eliminuje opotřebení motoru,ne-li úplně vylučuje.
Ale vyzkoušej si to sám.
Jestli nevěříš ani nám příznivcům,ani odpůrcům,hoď do skleničky s čistou vodou 1Kč,kápni tam metaltec a uvidíš co to bude dělat.Sám od sebe se pře tvýma očima nabalí kolem tý koruny a vytvoří na ni film.
Je to skvělá věc.Ne jako ty laciný aditiva.
Taky litr stojí asi 1600Kč.
Ta cena není jen tak.
Znám i kluby,co to lijou jako přísadu do benzínu a motor si jen přede.
Za sebe mohu jedině doporučit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

19.11.2014 v 21:20 | Nahoru | #18

Mrcan píše: dewwil> vůbec nevíš o čem mluvíš....



Vůbec nevím, v roce 2003-5 jsem ho jezdil ve Streetu CBR600F spolu s Motulem 5100 10W-40 a ten motor jsem pak rozebíral a ten kekel (korozi) na karterech bych ti přál vidět Prostě je v tom chlor ,kterej urychluje korozi... Na jeho obhajobu musím říct, že ten motor vydržel neskutečný věci a byl tišší... Používej ho delší dobu a pak se koukni do motoru jakej je to zázrak, radši budu mít trochu hlučnější motor než zkorodované kartery zevnitř...

(reakce na) metaltec-1

19.11.2014 v 21:28 | Nahoru | #19

Mrcan píše: Nemohu než reagovat na příspěvky k Metaltec - nesnáším když se někdo vyjadřuje k něčemu co nezná a nevyzkoušel. Já ho mám všude (dokonce i v sekačce na trávu) protože vím co to je a jak to funguje. Asi je hodně dobrý když ho používají v leteckých mototech (jediný přípravek)..Mám taky dojem, že ho testoval Harley ...mrkněte na toto, to hovoří za vše...https://www.youtube.com/watch?v=AGV8x1vdT_8



A jake specialni vlastnosti to s tim pripravkem ma?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

19.11.2014 v 22:06 | Nahoru | #20
Mrcan: A co má to video podle tebe dokazovat? Popiš to prosím slovy. Já ti pak zkusím vysvětlit, proč je to hovadina a jaká nelogičnost v tom videu zazní.

(reakce na) metaltec-1

19.11.2014 v 22:45 | Nahoru | #21

1100Virago píše: Mrcan: A co má to video podle tebe dokazovat? Popiš to prosím slovy. Já ti pak zkusím vysvětlit, proč je to hovadina a jaká nelogičnost v tom videu zazní.



Ten by moh rovnou prednaset na vs, z toho ty znalosti primo tryskaji, co slovo to perla :)

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

19.11.2014 v 23:04 | Nahoru | #22
Z toho klipu jsem procvakal jen několik okamžiků a když už tak to velmi nápadně připomínalo "dobovou" prezentaci PS-23, dál jsem na to nekoukal. Hlavně je tam prezentace účinku na přímkovém tření válce o plochu, tam třeba některé přísady skutečně trochu sníží tření, ale taková situace v motoru prakticky není a navíc olej určený pro převody má zcela jiné vlastnosti, než olej pro motor (převodový olej nesmí přijít do motoru ani nouzově).
Nemluvě o tom, že profil "Mrcan" - nová registrace a hned první takový příspěvek - to bohužel trochu zavání distributorem onoho "zázraku". A především... kdyby to skutečně mělo tak "zázračné" účinky, proč to výrobci nedávají do olejů přímo? To nějaký důvod mít bude a tady to asi nebude ten, že by olej byl schválně "horší", aby fungoval jako kurvítko.

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

19.11.2014 v 23:07 | Nahoru | #23
Jmk: tyhle diskuze se tu vraci jako bumerang - obvyklej argument prodejcu zazraku je ten ze vyrobce nema duvod delat motor kterej se nezadre - potrebuje aby sis prisel kazdou chvili koupit novej a s vyrobcema oleju jsou domluveni - ti za chtej abys ten olej furt dokola menil

Naposledy editováno 19.11.2014 23:07:58

(reakce na) metaltec-1

19.11.2014 v 23:21 | Nahoru | #24
assassin> Pravda, to se potom roztáčí jako kolotoč a mají vodu na mlýn v tom, že "přece všichni chcete, aby moto vydržel co nejdéle, copak nééé?" Ale co se výměny týče, nevěřím ,že nějaká taková přísada by dokázala zdokonalit olej, který vydrží max. 2 roky, než se zasviní otěrem, zplodinami, karbonem a sajrajty z atmosféry, tak, že by najednou vydržel dejme tomu 10 let. Motor není převodovka ani kompresor. Krom toto tyto prezentační praktiky á la Horst Fuchs jsou až nápadně podobné psychologickým praktikám "šmejdů". A to rovněž "něco" musí znamenat.

(reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 13:16 | Nahoru | #25
dewwil> na Metaltec mě upozornili kámoši ,kteří se vrátili z mise v Iráku kde to fasovali na konzervaci zbraní (našel jsem i toto použití na stránkách dovozce) a tudíž jsi nemohl použít Metaltec ale něco jiného (nebo fals) protože v něm není chlór ani nic podobného a tudíž nemůže nic korodovat...mrkni na jejich stránky www.metaltec-1.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 13:24 | Nahoru | #26
J.M.K.> co na to říci, nová registrace...já jsem pár měsíců bez práce a nemám co dělat, tak brouzdám po netu, proto taky nová registrace. Jinak prodejce jsou "motodíly" atd...proč já bych měl dělat někomu reklamu, jen mě zarazily příspěvky typu nedávat atd, když vím, že kdo to tam dal, byl nadmíru spokojen...
Jinak do olejů to nebude nikdo z výrobců přimíchávat protože by se oleje zdražili a prodloužila účinnost - to přeci žádnej obchodník neudělá. To stejné je se servisama - proč by to tam dávali když by přicházeli o kšefty...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 13:55 | Nahoru | #27

Mrcan píše: J.M.K.> co na to říci, nová registrace...já jsem pár měsíců bez práce a nemám co dělat, tak brouzdám po netu, proto taky nová registrace. Jinak prodejce jsou "motodíly" atd...proč já bych měl dělat někomu reklamu, jen mě zarazily příspěvky typu nedávat atd, když vím, že kdo to tam dal, byl nadmíru spokojen...
Jinak do olejů to nebude nikdo z výrobců přimíchávat protože by se oleje zdražili a prodloužila účinnost - to přeci žádnej obchodník neudělá. To stejné je se servisama - proč by to tam dávali když by přicházeli o kšefty...



Hele, já se do těhle diskusí nerad zapojuju, protože to je furt to samý blafání o ničem. Ale dovedeš mi rozumně odpovědět, co je v obyčejným motoru s obyčejným olejem špatně? A jak to tenhle zázrak odstraní? Mě totiž ještě nikdy v ničem (a to jsem měl hromadu starých krámů) nechcípnul motor. Tak si furt nejsem jistej, jestli to potřebuju

metaltec-1

20.11.2014 v 14:14 | Nahoru | #28
Mrcan: hele a kdyz byl kazdej "nadmiru spokojen" znamena to co? Me zajima co to auto/motorka po naliti dela - treba jestli si interval vymeny zmenil na 80tis treba, nebo ze uz olej nemenis vubec a v klidu to slape dal, nebo tak neco?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 14:20 | Nahoru | #29

Dave81 píše: Hele, já se do těhle diskusí nerad zapojuju, protože to je furt to samý blafání o ničem. Ale dovedeš mi rozumně odpovědět, co je v obyčejným motoru s obyčejným olejem špatně? A jak to tenhle zázrak odstraní? Mě totiž ještě nikdy v ničem (a to jsem měl hromadu starých krámů) nechcípnul motor. Tak si furt nejsem jistej, jestli to potřebuju



Ja mel golfa mk1, 2roky, najel jsem 30tis a olej sem nemenil, byl tam ten s kterym sem ho koupil - auto melo spatne ventilove vule na 2valcich, kdyz byla zima tak netesnily a auto chytlo na 2 nekdy na tri - kdyz se normalne jelo tak se ulila svicka a uz to jelo na 2/3 furt - ale zjistil sem ze kdyz dam hned po startu tomu studenymu motoru kour - plnej plyn a do plnejch otacek - stacilo cca 100-200m tak se chytly vsechny 4 a za tu kratkou chvili se motor ohral dost na to aby ventily zacaly tesnit - a fungovalo to furt (podle tacho na dalnici lehce z kopce 190kmh)

Od te doby si myslim ze normalnim pouzivanim s tim ze se meni olej snad ani zadnej motor znicit nejde

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 17:32 | Nahoru | #30
assassin> já jediné, co ti můžu na to říci je to, že při preventivním použití nedochází k tak rychlému opotřebení třecích ploch (poznáš to při výměně oleje - téměř čistý) čímž se prodlužuje životnost, lepší starty (nejsou "suché"), vyšší viskozita umožňuje vyšší výkon... jinak to video ukazuje chování oleje a metaltecu při havarijním stavu motoru. Doufám, že jsem se "vyžvejkl" srozumitelně...blbě se to popisuje. Ještě dodám pro jistotu - dává se jen 50ml na 1l oleje - olej tam stále je...
Tímto již končím - chtěl jsem původně jen napsat moji zkušenost aby jste nazatracovali něco, s čím jsem již několik let spokojen , a to bez vyzkoušení...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GSX-R 750 KW Suzuki GSX-R 750 sipak44 5 18.3.2019 v 14:02 sipak44
senzor vačkové hřídele Suzuki GSX-R 750 Ber_y 30 9.3.2019 v 06:18 sipak44
start na tři válce Suzuki GSX-R 750 pecka3 3 6.3.2019 v 21:45 kipo
GSXR chípne na studeným startu Suzuki GSX-R 750 chalixx 7 6.3.2019 v 21:42 kipo
Kde se dá sehnat supersport bez pap... Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... SuDi 16 24.2.2019 v 07:48 SuperSic58


TOPlist