bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013
21.11.2013 v 08:32
Dneska vyšel v barevné příloze Hospodářských novin veliký článek o Mates Moto Servisu a jejich retromotocyklech.































HN 21.11.2013


Naposledy editováno 21.11.2013 16:45:46
Předchozí
1 2
Následující

Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 11:08 | Nahoru | #31
Jen ten nadpis.. Kde vzal reportér, že kalif byla nejelegantnější jawa co kdy fabrika vyrobila...? To si o původní "čtyřkopanelce" rozhodně nemyslím.

1 reakcí na tento příspěvek Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 12:12 | Nahoru | #32
Ed250, Velmi úspešný exportný model, to ma pobavilo, čo potom boli klasické 634, ktorých sa vyviezlo možno milión .

Inak Mates moto fandím aj ja, robia krásne strojky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 12:45 | Nahoru | #33

jean192 píše: Ed250, Velmi úspešný exportný model, to ma pobavilo, čo potom boli klasické 634, ktorých sa vyviezlo možno milión .

Inak Mates moto fandím aj ja, robia krásne strojky.



Asi bych to chápal tak že byla nejlíp prodávaná za "tvrdou valutu" do západní Evropy a do USA, ten milion 634 byl nejspíš vyvezenej za tzv. "převoditelný rubly"
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 13:51 | Nahoru | #34

TomElefant750 píše: Asi bych to chápal tak že byla nejlíp prodávaná za "tvrdou valutu" do západní Evropy a do USA, ten milion 634 byl nejspíš vyvezenej za tzv. "převoditelný rubly"
Čau, Tom

Přesně tak. Když to totiž člověk vezme po technické stránce, tak klasická 634 je kontrukčně o mnoho lepší motorka.

(reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 18:12 | Nahoru | #35

seikos píše: Držím jim palce. A musím uznat že Four je fakt nádherná.



Ano ano, hlavně ten motor ze stejné fabriky jako na mém činačopru je sexy. Musím mu přiznat tři plusy: nikdy s ním nic nebylo, nežere olej a skoro ani benzín (+ve verzi se stříkačkou můžeš bez problémů jezdit na líh), a má ten legendární pětikvalt, který jawařům tolik chybí.
Nevýhody jsou vibrace (bez vyvažováku). K čopru to patří, ale Californianisti se budou divit.

Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 19:11 | Nahoru | #36
Motor je luxusní ale jak říkám..nejsou nebudou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 19:38 | Nahoru | #37

MartinED250 píše: Přesně tak. Když to totiž člověk vezme po technické stránce, tak klasická 634 je kontrukčně o mnoho lepší motorka.



nóó - jezdil sem obě a ten 28koňovej kalif byl mnohem víc sexy on byl totiž výrazně lehčí a měl větší výkon ten rovinej rám se teda nad 120 kroutil a chtělo to často měnit futra na zadní kyvce, páč i malá vůle tam byla hodně znát

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 21:36 | Nahoru | #38

Che píše: nóó - jezdil sem obě a ten 28koňovej kalif byl mnohem víc sexy on byl totiž výrazně lehčí a měl větší výkon ten rovinej rám se teda nad 120 kroutil a chtělo to často měnit futra na zadní kyvce, páč i malá vůle tam byla hodně znát

Souhlasím. Hezkej je. Byl to přešlap jako byl rám pro půllitra.. Ale to samý byl třeba Vémex od yamahy. Čtyřkovej rám byl už fakt dobrej.

(reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

22.11.2013 v 21:38 | Nahoru | #39
MartinED250> Vémax..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

23.11.2013 v 07:55 | Nahoru | #40
MartinED25: Ale kultem se nejčastěji stávají právě přešlapy

(reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

23.11.2013 v 08:35 | Nahoru | #41

1100Virago píše: MartinED25: Ale kultem se nejčastěji stávají právě přešlapy

jojo, pravda

1 reakcí na tento příspěvek Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

23.11.2013 v 17:21 | Nahoru | #42
Mates umí práci opravdu hezkou a kvalitní ale jak dlouho se budem ohlížet do minulosti( která nebyla zas tak skvělá) a stavět repliky?? To už nemáme potenciál posatvit něco jiného?? ...

1 reakcí na tento příspěvek Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

23.11.2013 v 20:51 | Nahoru | #43
V Lošánkách se narodil František Šťastný, ne? Je fajn, že se tam zase rodí Jawy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

23.11.2013 v 20:56 | Nahoru | #44

Weller píše: Mates umí práci opravdu hezkou a kvalitní ale jak dlouho se budem ohlížet do minulosti( která nebyla zas tak skvělá) a stavět repliky?? To už nemáme potenciál posatvit něco jiného?? ...


Potenciál určitě máme. Podívej se na Blatu. Začal stavět motorky 125 ccm, minibiky a chtěl jít dál, do vyšších kubatur. Prodej je ale tak mizivý, že s motorkami de facto skončil, aby neprodělával... Jeho prototyp Blaty 250 je moc hezká motorka, ale seriově se asi dělat nebude. Musí být kupci a ti se do domácích strojů moc nehrnou. Blatu 125 jsem měl možnost vyzkoušet. A opravdu je to povedená motorka !! Jenže když si většina mladých koupí raději japonce (i třeba dražšího) , tak s tím lze těžko něco dělat.

(reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

23.11.2013 v 21:17 | Nahoru | #45
milan1963> blata skončil protože se mu zavřel dotační penězovod jeho motorka se neprodává protože prostě není dobrá nefunguje a je diplomaticky řečeno designově méně zdařila, prostě je hnusná, blata je výrobce reklamních minibiků s velmi nezdravou a nekritickou ambicí stavět stroje do motoGP ale není schopen ani okopírovat prastarou hondu xl125 v tom je ten problém.

(reakce na) Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

23.11.2013 v 21:30 | Nahoru | #46

vwkafer píše: V Lošánkách se narodil František Šťastný, ne? Je fajn, že se tam zase rodí Jawy.


Ne ... to jsou Kochánky.

Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

23.11.2013 v 21:56 | Nahoru | #47
Aha Sorry.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starý motor Jawa Nezařazené Dajdo84 5 6.4.2021 v 10:48 Dolin
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené FiZzeR 58 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené Johny79 23 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené Bert-Jawatesty 12 1.6.2019 v 12:34 MartinED250
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené chmatak1973 4 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i


TOPlist