Téma: Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
 
13.11.2013 v 21:20
Nazdar.
Řešim takovej problém. Dneska sem byl s kamarádem v autobazaru, koupit jeho první auto. Zpátky sem to nově koupený řídil já. Po 8mi kilometrech sem zjistil, že mu nefungujou brzdy. Lépe řečeno to z jedný trubičky stříkalo ven do vzdálenosti skoro dvou metrů.
Prodejce o tom musel určitě vědět, ale žádnou vadu nám nezmínil. Normálně nás nechal v tom autě odjet. Smluvně se nemáme o co opřít, protože ve smlouvě je uvedeno, že je auto určeno na náhradní díly a ve všech kolonkách popisujících stav auta (motor, převodovka, řízení, brzdy, elektroinstalace) je uvedeno nefunkční. Navíc je ve smlouvě jako kupní cena uvedeno 1000kč. Auto ale stálo 6...
Potřeboval bych poradit, jak se domoci buďto vrácení peněz, nebo proplacení opravy brzd. Zatím nás napadlo tam přijít a pohrozit, že pokud nám nevrátí prachy nebo nezaplatí opravu, udáme ho na finančním úřadě. U podpisu smlouvy sem byl já, kupující a další kamarád.
Má to podle vás šanci na úspěch? Když sem tam kupoval auto já tak sem za něj taky zaplatil o 7k víc, než bylo uvedeno ve smlouvě.


Díky za každou radu.
Anketa: máme šanci dostat prachy?
jasně
2%
4
ne
3%
7
jste šulini
93%
225
ža železo jsou 5kč/kg
2%
6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!

18.11.2013 v 20:37 | Nahoru | #1
valibuk> Meziplyn znám ještě ze swifta, ten mě na prvních třech kvaltech tak zničený synchrony, že to ani jinak nešlo. Jo a stim šetřenim auta, já s tim jezdit nebudu, takže do kdy to vydrží neovlivnim. Jinak oprava brzd vyšla na 1300 a podle mechanika je to auto v dobrym stavu. Ptal sem se ho na tu šílenou vůli v řízení a to že jde hrozně ztěžka a prý je to u maticového řízení normální. To by mě potom zajímalo, jak tohle řízení vypadá, když je ve špatnym stavu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!

18.11.2013 v 22:06 | Nahoru | #2

Hippieguy píše: ...Ptal sem se ho na tu šílenou vůli v řízení a to že jde hrozně ztěžka a prý je to u maticového řízení normální...



Tak u maticové převodky logicky bude odpor vždy vyšší, jak u hřebenu, ale na druhou stranu se nárazy od kol tolik nepřenášejí na volant. Co se tyče toho odporu - vlastní zkušenost, kdy spolužák, zvyklý na Š120L (šneková převodka), když si zkusil můj F128A (hřebenová převodka s šikmými zuby), pravil "teda, tady jde řízení, jak s posilovačem". Ale ta vůle tam rozhodně normální není a jestli je převodka stejná, jako na Š100, tak vůle je stavitelná. Ale jestli je vůle způsobena vyvaklovanými čepy na těhlicích, tak štelování šneku nepomůže. Však to se vše ukáže na deskách při TK, pokud se toho ta šrotovka vůbec dožije.

dva_hrnce> Popravdě řečeno, je možná otázkou času, kdy někoho napadne uzavřít sázky, jak dlouho jim ta škodná vydrží. Napadají mne parodie na Kodeta v Pelíškách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!

19.11.2013 v 09:43 | Nahoru | #3

Hippieguy píše: valibuk> To by mě potom zajímalo, jak tohle řízení vypadá, když je ve špatnym stavu...



jde zlehka ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist