globalmoto_kveten





Téma: Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
 
13.11.2013 v 21:20
Nazdar.
Řešim takovej problém. Dneska sem byl s kamarádem v autobazaru, koupit jeho první auto. Zpátky sem to nově koupený řídil já. Po 8mi kilometrech sem zjistil, že mu nefungujou brzdy. Lépe řečeno to z jedný trubičky stříkalo ven do vzdálenosti skoro dvou metrů.
Prodejce o tom musel určitě vědět, ale žádnou vadu nám nezmínil. Normálně nás nechal v tom autě odjet. Smluvně se nemáme o co opřít, protože ve smlouvě je uvedeno, že je auto určeno na náhradní díly a ve všech kolonkách popisujících stav auta (motor, převodovka, řízení, brzdy, elektroinstalace) je uvedeno nefunkční. Navíc je ve smlouvě jako kupní cena uvedeno 1000kč. Auto ale stálo 6...
Potřeboval bych poradit, jak se domoci buďto vrácení peněz, nebo proplacení opravy brzd. Zatím nás napadlo tam přijít a pohrozit, že pokud nám nevrátí prachy nebo nezaplatí opravu, udáme ho na finančním úřadě. U podpisu smlouvy sem byl já, kupující a další kamarád.
Má to podle vás šanci na úspěch? Když sem tam kupoval auto já tak sem za něj taky zaplatil o 7k víc, než bylo uvedeno ve smlouvě.


Díky za každou radu.
Anketa: máme šanci dostat prachy?
jasně
2%
4
ne
3%
7
jste šulini
93%
225
ža železo jsou 5kč/kg
2%
6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!

15.11.2013 v 12:29 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: valibuk> Jo, na tom se holt ukáže, kdo má vkus a kdo "vkus". Někde jsem viděl jedničkový golf s chromovanou mřížkou po celé délce masky a "mrkačkami" nabastlenými do rohů haubny - to byl teprve masochismus. Jestli to maďarské erko je pro Tebe "nejodpornější", tak před pohledem na ten "mrkačgolf" by si měl vzít kýbl.

překopat to erko muselo dát stovky hodin práce a výsledek je zničený docela hezký,na svou dobu hodně hezký auto. nacpat na erko předek z tisícovky je akce na víkend a způsobená škoda není nevratná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!

15.11.2013 v 12:33 | Nahoru | #2

valibuk píše: překopat to erko muselo dát stovky hodin práce a výsledek je zničený docela hezký,na svou dobu hodně hezký auto. nacpat na erko předek z tisícovky je akce na víkend a způsobená škoda není nevratná.



Pokud si to pamatuju, tak to madarsky eRko se stavelo jeste v minulym tisicileti a na tu dobu to byl fakt kus hodne odvedeny prace. Pokud jde o soucasnou scenu, tak v madarsku jezdi mnohem vic hezkejch skodovek (1000 - 136) nez u nas.

(reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!

15.11.2013 v 12:37 | Nahoru | #3
valibuk> Přesně tak, kupa hodin práce a ve finále úplná zbastlenina, vypadající jako spojený předek a zadek dvou úplně jiných aut. A tou barvou to zabil úplně. Erko v origo provedení se čtyřokou přední stěnou je pěkné samo o sobě, tam není co bastlit. Kámoš jej měl zrenovované v sytě oranžové barvě, motor Favorit (chladič se dvěma saharami šikmo vedle motoru), decentně znějící výfuk, fakt povedené. Jediné, co jsem mu vytýkal, bylo, že zavařil díry na stěrače a udělal jeden středové uchycený. To tam bylo pěst na oko a i prakticky je jeden stěrač na houby.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist