Řešim takovej problém. Dneska sem byl s kamarádem v autobazaru, koupit jeho první auto. Zpátky sem to nově koupený řídil já. Po 8mi kilometrech sem zjistil, že mu nefungujou brzdy. Lépe řečeno to z jedný trubičky stříkalo ven do vzdálenosti skoro dvou metrů.
Prodejce o tom musel určitě vědět, ale žádnou vadu nám nezmínil. Normálně nás nechal v tom autě odjet. Smluvně se nemáme o co opřít, protože ve smlouvě je uvedeno, že je auto určeno na náhradní díly a ve všech kolonkách popisujících stav auta (motor, převodovka, řízení, brzdy, elektroinstalace) je uvedeno nefunkční. Navíc je ve smlouvě jako kupní cena uvedeno 1000kč. Auto ale stálo 6...
Potřeboval bych poradit, jak se domoci buďto vrácení peněz, nebo proplacení opravy brzd. Zatím nás napadlo tam přijít a pohrozit, že pokud nám nevrátí prachy nebo nezaplatí opravu, udáme ho na finančním úřadě. U podpisu smlouvy sem byl já, kupující a další kamarád.
Má to podle vás šanci na úspěch? Když sem tam kupoval auto já tak sem za něj taky zaplatil o 7k víc, než bylo uvedeno ve smlouvě.
Díky za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
kubacech> Moje řeč, na F128 jsem si toho taky kupu naspravoval vlastnoručně, ale spíš v rámci údržby - moc toho nebylo. Spíš úpravy, hlavně elektrika - předělání ovládání světel na relátka. Jinak to dost vypalovalo kontakty v přepínači. A také kvůli přídavným světlům silnější altec (65A místo 33A).
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Jmk: viz výše, najezdim toho dost, několika autama a nevim o jakejch závadach pretechnizovanych aut píšeš
2 reakcí na tento příspěvek Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Tak nemusi kazdej umět vsechno, tzn i opravovat auto, soustředím se na to co umím a snadno si vydělám na případnou opravu u odbornika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
assassin píše: Jmk: no tak swap motoru neni legální, a samo jako u skodovek to jde i jinde, ja znam teda takhle detailně jen svoje auto, ale v trojkove radě bmw jde motory taky poměrně snadno prehodit, i další času podvozku. Celkem snadno tam jde dostat i V8 z korvety, jen par jednoduchejch plechovejch drzaku, upravenej kardan....
Tak nemusi kazdej umět vsechno, tzn i opravovat auto, soustředím se na to co umím a snadno si vydělám na případnou opravu u odbornika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
1100Virago píše: J.M.K.: Nejlepší kompatibilita byla narvat na čumák škody 110R plechy z 1000MB a vyšlo z toho české Porsche 911 Bez problémů to pasovalo.
To zní jako zajímavý nápad - nebyla by fotka?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
Ohledně "engine swap"... samozřejmě, že cpát do bramboráku motor z Corvetty těžko bude legální, ale třeba do Š105 klidně můžeš dát motor 120, je veden jako náhradní díl a je to výrobcem schválené.
1100Virago> To jsem někde viděl, nejspíš z Maďarska. Tam navíc byl předek překopaný více, haubna dost skloněná (ve vertikálním řezu tedy čumák skoro profil sekery), jen při pozornějším pohledu na záď bylo poznat, že jde o "erko".
E: To je ono:
Naposledy editováno 15.11.2013 12:05:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
J.M.K. píše: valibuk> Jo, na tom se holt ukáže, kdo má vkus a kdo "vkus". Někde jsem viděl jedničkový golf s chromovanou mřížkou po celé délce masky a "mrkačkami" nabastlenými do rohů haubny - to byl teprve masochismus. Jestli to maďarské erko je pro Tebe "nejodpornější", tak před pohledem na ten "mrkačgolf" by si měl vzít kýbl.
překopat to erko muselo dát stovky hodin práce a výsledek je zničený docela hezký,na svou dobu hodně hezký auto. nacpat na erko předek z tisícovky je akce na víkend a způsobená škoda není nevratná.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
assassin píše: Kubacech: a co jsou ty závady na moderních autech který clovek co doma opraví vse na puntu tak na nic neopravi?
Záleží na vybavení. Ale třeba i blbá výměna FAPu Vždyť dnes musíš i kvůli blbé výměny oleje na diagnostiku vymazat počítadlo.
Naposledy editováno 15.11.2013 12:38:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
valibuk píše: překopat to erko muselo dát stovky hodin práce a výsledek je zničený docela hezký,na svou dobu hodně hezký auto. nacpat na erko předek z tisícovky je akce na víkend a způsobená škoda není nevratná.
Pokud si to pamatuju, tak to madarsky eRko se stavelo jeste v minulym tisicileti a na tu dobu to byl fakt kus hodne odvedeny prace. Pokud jde o soucasnou scenu, tak v madarsku jezdi mnohem vic hezkejch skodovek (1000 - 136) nez u nas.
fockewulf píše: to bylo spíš zadarmo drahé, jak se říká. Když mi bylo ještě náct, měl jsem žigula a na něm jsem za celou dobu jednou seřídil spojku a pročistil kontakty na baterce
Já to vyměnil za notebook.
Já to měnil a spojka už zabírala hodně nahoře. Potom s tím jel kámoš a když jsem druhý den vystřízlivěl a chtěl někam jet, tak najednou to fest prokluzovalo. Tak jsem to rozdělal, a zjistil, že tam je špatné gufero a kolem hřídele teše na spojku olej. Tak jsem vyměnil lamelu (měl jsem druhou), ale blbec poslechl tatu a nechal tam přítlačák. Bohužel ten byl vymačkaný a po půl roce to zase prokluzovalo, tak jsem tam dal druhý a bylo to ok.
Jinak krom těch skel to je běžná údržba a tak trochu i následky krosení po lese.
To auto nejede az kdyz jde o závadu ktera auto muže poškodit, podle me lepsi nez kdyz stary auto někdo kdo neni profi Mechanik kvuli takové závadě oddela.
Jinak zjistit co ta kontrolka hlásí - kabel za stovku z eBay a notebook kterej ma taky dneska kde kdo sebou. Ale i Čtečky chyb z obd apod rozhrani jsou dneska za par supu - tzn kdo driv uměl rozebrat karbec na mezi a vozil sebou bednu nářadí, tak stejnej kutil dneska muže mit sebou zmíněnou elektroniku...
Ja jezdím novejma autama a soukromé mam vždy nakej starej krám, mam ty stary auta rad, ale ty novy jsou spolehlivější, lip fungující atd... Kdyby ty pelechy co ty zminujes jako supr auta mely zažít to co naše sluzebaky tak je na krajnici opravuju kazdej tejden a vozím půlku toho auta v kufru. To co ty stary auta najely za 10let dam za rok a stylem o kterejm se tem starejm krámum nesnilo.
Stary auta jsou fajn zábava na volný čas, ale neustále je vyzdvihovat nad ty novy svědci o tom ze nechceš přijmout realitu.
JR.. píše: Pokud si to pamatuju, tak to madarsky eRko se stavelo jeste v minulym tisicileti a na tu dobu to byl fakt kus hodne odvedeny prace. Pokud jde o soucasnou scenu, tak v madarsku jezdi mnohem vic hezkejch skodovek (1000 - 136) nez u nas.
práce to bezesporu je a asi i kvalitní ale erko je nenávratně zničený.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyzrát na šmejda z autobazaru? Brzdy KO!
kubacech píše: Záleží na vybavení. Ale třeba i blbá výměna FAPu Vždyť dnes musíš i kvůli blbé výměny oleje na diagnostiku vymazat počítadlo.
No výměna spotřebního dílu, jako kdybys na tom starým aute měnil spojku. Nakodovat to - kabel z eBay, soft z netu a komp...