Skalik píše: ¨
Nemusíš, já ho mám v ignoraci
Ohledně Jawy/ČZ, předpokládám, že osud vedení a vývoje byl stejný jako v Boleslavi, prostě se vyházeli lidi co měli špatnou průkazku a nikoho nezajímala kvalifikace. Automobilku zachránil prodej VW, Jawu by v tý době chtěl asi jenom blázen. Už škoda 120 byl produkt nekompetentních blbů, to už mělo bejt auto s pohonem předních kol a motorem vepředu. No a produkty Jawy v 1989 asi netřeba přestavovat to stejný jako 40 let předtím a to byl ten kámen úrazu.
Ich auch ;=)
Creck píše: Protoze velky bratr byl jediny odberatel, tak si diktoval co chce. (ne jediny ale nejvetsi)
Pokud by Jawa delala pro Rusko i po roce 89 , tak chrli tisice motocyklu i dnes.
Ale to by v Rusku museli být samý Creckéni.
"Každý rok jsme čekali na chlapíka z Ruska, přiletěl ukázal že to bere všechno a odletěl. Po 89 pak nepřiletěl nikdo, tak jsme to zabalili"
1 reakcí na tento příspěvek Perspektivy Jawy dle Rudého kráva z roku 88
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perspektivy Jawy dle Rudého kráva z roku 88
Tenktát se v ČZ dělaly hlavně převodovky do Favoritů a ČZ 350 pro SSSR. Líbilo se mi, jak borec zajížděl ty mašiny na těch válcích. Tenkrát jich tam bylo nachystáno na hale požehnaně. Motor to mělo stejný jako Jawa 350.
Sorry, trochu jsem zavzpomínal.
3 reakcí na tento příspěvek Perspektivy Jawy dle Rudého kráva z roku 88
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perspektivy Jawy dle Rudého kráva z roku 88
Malešice píše: Dokud Jawu nekoupěj němci nebo rakušani, bude to pořád stejná továrna na srandu. Lepší snad aby to už zavřeli než aby dělali ostudu těma prototypama z domu hrůzy. Škodovku maji němci a jak to funguje, jawu sme si nechali doma a sme v řiti. Rakousko-uhersko na nás.
jj - ve škodovce je to sqělý - dělník pracující na lince s oktáviema s 95% shodnejma s golfem za to dostává 5x míň než jeho kolega ve wolsburgu a zisk jde do německa - opravdu výborný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perspektivy Jawy dle Rudého kráva z roku 88
Naposledy editováno 13.11.2013 10:13:24
Che píše: jj - ve škodovce je to sqělý - dělník pracující na lince s oktáviema s 95% shodnejma s golfem za to dostává 5x míň než jeho kolega ve wolsburgu a zisk jde do německa - opravdu výborný
Furt lepší na český poměry slušně zaplacených několik desítek tisíc dělníků než situace v Jawě - nebo tam snad maj dělníci (oba ) německej plat? Fabrika vyrábí, lidi maj práci - dyť to je socialistickej ideál, ne? I ten plat je v kupní síle násobek toho za socíku.
A proč si zakázal diskutovat Crekovi? Chybí mi jeho jednoduchý (byť nesprávný) pohled na problém!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perspektivy Jawy dle Rudého kráva z roku 88
Malešice píše: Dokud Jawu nekoupěj němci nebo rakušani, bude to pořád stejná továrna na srandu. Lepší snad aby to už zavřeli než aby dělali ostudu těma prototypama z domu hrůzy. Škodovku maji němci a jak to funguje, jawu sme si nechali doma a sme v řiti. Rakousko-uhersko na nás.
Já myslím že by stačilo kdyby to převzali lidi kterým na značce záleží,rozumí tomu a dají tomu nějaký adekvátní směr.řekl bych že by se ty lidi tady našli.Nejsme blbý národ jak si myslíš.Jen prostě ve fabrice vedení asi nemá zájem.
A Škodovka je VW akorát v levnějším provedení.takže nic nového.Ale aspon mají lidi práci..
Naposledy editováno 13.11.2013 10:49:19
Naposledy editováno 13.11.2013 12:21:01
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perspektivy Jawy dle Rudého kráva z roku 88
PajaZR píše: Já myslím že by stačilo kdyby to převzali lidi kterým na značce záleží,rozumí tomu a dají tomu nějaký adekvátní směr.řekl bych že by se ty lidi tady našli.Nejsme blbý národ jak si myslíš.Jen prostě ve fabrice vedení asi nemá zájem.
jj - přesně tak nebejt zpackané privatizace a idiotského výběru vedení tak mohla škoda i jawa prosperovat a mít tuzemskýho majitele
Naposledy editováno 13.11.2013 13:10:17
Che píše: jj - přesně tak nebejt zpackané privatizace a idiotského výběru vedení tak mohla škoda i jawa prosperovat a mít tuzemskýho majitele
Nejvíc za to můžou komouši(ti ve vládě a vedení podniků),a po roce 89 si bohužel demokracii vysvětloval každý po svém(hlavně do své kapsy).bohužel.A pak taky nebyly prostředky.
Malešice píše: Dokud Jawu nekoupěj němci nebo rakušani, bude to pořád stejná továrna na srandu. Lepší snad aby to už zavřeli než aby dělali ostudu těma prototypama z domu hrůzy. Škodovku maji němci a jak to funguje, jawu sme si nechali doma a sme v řiti. Rakousko-uhersko na nás.
jeste ze nejsem politik,brrr
Skalik píše: Che> Některý mercedesy se vyrábějí v turecku. S tím se asi nedá nic dělat. Ale jsem přesvědčen, že je lepší pokud se u nás vyrábějí jinak karosovaný VW než kdyby jsme se pokoušeli konkurovat favoritem. Se Škodovkou by to dopadlo jako s Jawou a věřim tomu, že ty lidi co tam dělaj budou i docela spokojený. Ostatně nikomu z nich dneska už nikdo nebrání se sebrat a jít montovat golfa do Wolfsburgu
kdyby ti favorita rvali z rukou,urcite bys nebyl pro ukonceni vyroby..to je jak jawa350 je o ni,uz mozna ne,zajem tak proc ne. jejich vyvoj taky nikdy neusnul! ale kde to je ted je vec jina. nejvic svet utece, kdyz mas halu plnou neschopnej lidi a stroju.
spis bohuzel nejde tuctou motorkou tvorit jmeno firmy,ale jinak bravo jawe350
Che píše: jj - přesně tak nebejt zpackané privatizace a idiotského výběru vedení tak mohla škoda i jawa prosperovat a mít tuzemskýho majitele
presne tak, ted se tatra a zetor docela odlepili ze sklepa a myslim si, ze jsou to ted tuzemsky firmy. nemeli by jsme hanit nase vyrobky,at uz jsou jakykoliv,ale jit dal a vsechno a vsechny chvalit. si poslechnete co radi v radiu kolbaba,co nam chybi oproti svetu
Naposledy editováno 13.11.2013 14:21:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 7 | 22.6.2024 v 11:00 Deyva |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |