globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR900RR
11.11.2013 v 23:09
Zdar,
vzhledem k tomu, že mám nabídku na CBR900RR v parádnim stavu za dobrý peníze, ještě k tomu z rodiny, tak uvažuju o tom, že si ho na jaře pořídim. Ale říkám si, jestli těch 130 koní není po GS500E moc. Mohl by mi k tomu někdo, kdo má podobnou zkušenost, nebo na CBR900RR jezdí, jezdil, říct? Je pravda to, co se o ní říká, že je to hodná motorka? Sice jsem na ní jel, ale jen pár km, a s respektem.
Jakou má spotřebu? Počítám něco kolem sedmi litrů?
Dá se na ní rozumně cestovat? Někdo píše, že na starých supersportech to ještě jde, ale přece jenom..
Dík za kloudný odpovědi
Předchozí
1 2
Následující

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 00:09 | Nahoru | #1
presedlal jsem z bandita 400 na 900rr a v poho...pokud mas respekt neni problem. da se s tim jezdit kolem 6l, pote to stoupa dle toho jak budes rychly...za me jo, super masinka...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

12.11.2013 v 02:37 | Nahoru | #2
zalezi co mas v hlave, jestli se tam najde trocha sebeovladani a respektu (viz vyse kolega), tak se to da zvladnout.

sam sem sel z 16 koni na 100 (bez kapot) a pak na 143 (uz kapoty) a nakonec na 175, a da se to, i s tou silnou motorkou se da jet stridme a kdyz nejaky cas nejedu, tak je to podobny, ze jedu nejprv opatrne

kamos sel z Jawy na Blackbirda a zahy lital 300 po dalnicich a zije
neda se to pausalizovat, fakt zalezi co mas v hlave

(reakce na) Honda CBR900RR

12.11.2013 v 06:53 | Nahoru | #3

Bubrak-ZX10R píše:
kamos sel z Jawy na Blackbirda a zahy lital 300 po dalnicich a zije
neda se to pausalizovat, fakt zalezi co mas v hlave


A taky trochu štěstí.

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 07:02 | Nahoru | #4
Já bych se na to vyprdnul. Šel bych do něčeho max s 90-ti koněma

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 07:18 | Nahoru | #5
ee 89,5

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 08:06 | Nahoru | #6
Můžeš to zpřevodovat do rychlosti (slaba) a budeš to mít líný jak chceš.... jen myslet na rychlost před zatáčkou...

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 10:03 | Nahoru | #7
Přesedlal jsem z Xj600 na Gsxr750 a pak na 900rr a už ten první přechod byl v pohodě, něco máš už naježděno takže bych se nebál. 900rr má tak velkou prdel, že tam (jezdím solo) dávám místo spolujezdce 50l bagl a bez problémů boční tašky. Sedlo je pohodlný pozice uvolněnější než na gixeru, průběh výkonu lineární bez špiček, vzhledem k přednímu kolu 130/16 zúžená možnost výběru pneu a veliká citlivost na to jak je předek sjetej. Spotřebu mám 5,5 -9,5 podle toho jak to beru u huby. Jezdím jak krátký trasy na slapy k vodě tak k olmiku za rodinou a nestěžuju si, jedině na výletě s xj klubem jak se člověk courá kochačkou tak ruce a za krkem to je peklo, nad kilíčko už to je v pohodě. Čemu říkáš rozumná cena? Ceny dílů jsou standart jako na cokoli jinýho. A je docela návykový (alespoň pro mě ) se rozvalovat po tý kua široký nádrži.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

12.11.2013 v 10:48 | Nahoru | #8
CBR900RR je výborná motorka i na dnešní dobu perfektně ovladatelná..Přesedlání bych se nebál, jen jinej posaz, už ne tak uvolněný jako u tvé GS500E a velmi slušný výkon, ten poznáš hned..Pokud je to motorka od někoho z rodiny, zkus se na ní pár km svézt, to ti hodně napoví..Když ji nebudeš moc dráždit je to hodná motorka..Jen si myslím že tě nebude bavit jezdit na ní pomalu Jinak cestovat se dá na všem, otázka je jak pohodlně a jak daleko...Jsou borci co na sportech jedou třeba do Chorvatska, proč ne..Každej snese něco jiného, já bych se asi už nenarovnal.. Já ze sportů slezl z mnoha důvodů do litrových naháčů a jsem spokojen, jak říkám každej hledá to co mu nejvíc sedí..

Naposledy editováno 12.11.2013 11:18:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR900RR

12.11.2013 v 12:07 | Nahoru | #9

JohnyBaroch píše: CBR900RR je výborná motorka i na dnešní dobu perfektně ovladatelná..Přesedlání bych se nebál, jen jinej posaz, už ne tak uvolněný jako u tvé GS500E a velmi slušný výkon, ten poznáš hned..Pokud je to motorka od někoho z rodiny, zkus se na ní pár km svézt, to ti hodně napoví..Když ji nebudeš moc dráždit je to hodná motorka..Jen si myslím že tě nebude bavit jezdit na ní pomalu Jinak cestovat se dá na všem, otázka je jak pohodlně a jak daleko...Jsou borci co na sportech jedou třeba do Chorvatska, proč ne..Každej snese něco jiného, já bych se asi už nenarovnal.. Já ze sportů slezl z mnoha důvodů do litrových naháčů a jsem spokojen, jak říkám každej hledá to co mu nejvíc sedí..



ále chorvatsko?tam je clovek za pul dne...ja byl na jiznim cipu Francie a rumunsko a pohodicka myslim si ze si stejne rozhodnuty a potrebujes jen ujistit a jelikoz si na te motorce uz jel tak asi vis ze to neni raketoplan ale reaguje tak jak tocis heftem, takze jdi do toho a opatrne! at to jezdi

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 12:09 | Nahoru | #10
to beres nak hopem. ti GSo nevydrzi ani rok. Ale na CBRko spis nakou sbalis

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 12:31 | Nahoru | #11
Provozni naklady se odviji od toho, jak casto te budou kontrolovat cajti.

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 13:20 | Nahoru | #12
Já sedlal ze Simsona na Horneta 6ku, tak první měsíc docela krušný ale pokud nejsi bezmozek a máš trochu respektu k motorkám tak se dá všechno.

(reakce na) Honda CBR900RR

12.11.2013 v 15:28 | Nahoru | #13

enusim2 píše: ále chorvatsko?tam je clovek za pul dne...ja byl na jiznim cipu Francie a rumunsko a pohodicka myslim si ze si stejne rozhodnuty a potrebujes jen ujistit a jelikoz si na te motorce uz jel tak asi vis ze to neni raketoplan ale reaguje tak jak tocis heftem, takze jdi do toho a opatrne! at to jezdi

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 16:01 | Nahoru | #14
CO říct kámoš přesedlával z minibiku na Hayabusu a v pohodě

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 18:46 | Nahoru | #15
fároš je v pohodě! jakej je to rok výroby?

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 19:14 | Nahoru | #16
Já přesedlal z Jawy 350 na CBR 900 RR a byl to rozdíl.

Spotřeba okolo 6-6,5 l.
Po GS 500 E to nebude takový skok.
Jestli je zachovalá,tak s ní chybu neuděláš.
Měníš jen olej,filtr,gumy a destičky.
Já jezdil na Dunlop D 207,teď Sportsmart.
Předpokládám,že je to rok 1998-1999.
Já měl 1996 s předním kolem 16 a zadním 17.
Celkem pohodlná.

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 22:14 | Nahoru | #17
No jeste se uchlastavaj svicky a odchazi regulator a obcas i alternator, coz je prusvih nekde v zahranici, jinak mechanicky je to jeste poctiva Honda.

Honda CBR900RR

12.11.2013 v 22:21 | Nahoru | #18
ja mel 900RR 94,5 let,presedlal jsem z Kawasaki zx10-B2 100KW.uzasne ovladatelna(oproti stavajici)slusnej podvozek,motor v poho,spotreba cca 6 litranku .za mne je to OK.ale nejhezci Faros byly stejne 92-93.listi oko uz nevypada tak ortodoxne jak dve kulaty ala ZXR .jdi do ni,a uzij si to

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

12.11.2013 v 22:44 | Nahoru | #19
No, díky všem za příspěvky, je to rok tuším 1997.
Alexanderovic: balit holky jdou i na GSo, ale momentálně jsem spokojenej, takže kvůli holkám to kupovat nechci přeci jenom - GSo na delší cestování nic moc, vy dvou mě bolej kolena. Ale ještě nevím, jestli budu GS prodávat, přecijenom do rahy je to dobrá motorka a na CBRu by to nebylo to pravý ořechový. Všechno záleží na tom, kolik si vydělám.
Jezdit chci s rozumem, samozřejmě, ale očas si za ten plyn taky vezmu Gso už mi přijde málo, ale to se dalo čekat.
Spotřeba není zlá a co se týče spolehlivosti, asi není co řešit

(reakce na) Honda CBR900RR

13.11.2013 v 11:25 | Nahoru | #20
Jarda350> a na CBRku je clovek min poskladanej (kvuli bolavym kolenum)?

Honda CBR900RR

13.11.2013 v 12:25 | Nahoru | #21
No, mě bolej proto, že je na GSu pro dva málo místa, ne o tom, že by měl bejt na CBRu jinej posez.

Honda CBR900RR

13.11.2013 v 14:09 | Nahoru | #22
Neboj se jí, je to opravdu hodná, dobrá a když chceš tak rychlá mašina. Mám sice 929, ale bude to ,,celkem podobný ". Spotřeba cca 6l na 100km a cestovat se na ní dá jak nic. Byl jsem Chorvatsko, Německo, Rakousko, Maďarsko, Slovensko. A příští rok, jestli vše půjde jak má, tak Korsika. Všestranná strojovna…

Honda CBR900RR

13.11.2013 v 17:06 | Nahoru | #23
Můžu Ti Hondu jen doporučit, je to opravdu hodná motorka. Má plynulej nárust výkonu a dobrou ovladatelnost, žádný záludnosti. Spotřeba jak se jede, pokud potřebuješ jet na spotřebu, nebo kochačku, tak jedu i do 5 litrů. A pak už, jak za to taháš, když hodně tak něco přes 8 litrů. Na cestování to taky jde, trošku sice bolej ruce, ale spíš sedlo by to chtělo na delší cesty měkčí. Za mě

Honda CBR900RR

13.11.2013 v 21:16 | Nahoru | #24
Hodná, milá, usměvavá...občas štěká, občas papá, záleží jak chceš, aby sportovala...jo a po rozvodu nechce půlku baráku

Honda CBR900RR

13.11.2013 v 22:58 | Nahoru | #25
Co se týče přechodu, po asi deseti letech co jsem slezl z Jawy 350, jsem naskočil na Kawu Z750, prvních pár km jsem se jen klepal. Po týdnu jsme byly kámoši a na konci sezóny jsem šel do Falca (1000 2V), protože mě Kawa začala nudit. Ne že by Falco bylo nějak extra rychlejší, ale dovouválec mě chytnul za srdce. Na příští, v podstatě třetí sezónu na "velký" motorce, už pokukuju po nějakém doplnění garáže o něco ještě ostřejšího.
Jde hodně o respekt ke stroji, a zejména k okolí. Ať už ostatním řidičů, (ne)kvalitě silnic, chodcům, zvěři atd.
Přeju šťastnou ruku ve výběru a cesty bez nehod a policajtů.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

14.11.2013 v 10:22 | Nahoru | #26
"No jeste se uchlastavaj svicky a odchazi regulator a obcas i alternator..."

Už sem si říkal, kdy to někdo vytáhne))
Mám cbr900rr 52tis/11 let, a nějak se mi to vyhýbá. Jen jezdit a dělat standardní údržbu. A dobrý je vyčistit a prostříkat jednou ročně konektory, hlavně kde tečou velký proudy, třeba od dobíjení, to je hlavní problém odcházení regulátoru. Můj názor a moje zkušenosti.

Naposledy editováno 14.11.2013 10:23:07

(reakce na) Honda CBR900RR

14.11.2013 v 13:08 | Nahoru | #27

-666- píše: "No jeste se uchlastavaj svicky a odchazi regulator a obcas i alternator..."

Už sem si říkal, kdy to někdo vytáhne))
Mám cbr900rr 52tis/11 let, a nějak se mi to vyhýbá. Jen jezdit a dělat standardní údržbu. A dobrý je vyčistit a prostříkat jednou ročně konektory, hlavně kde tečou velký proudy, třeba od dobíjení, to je hlavní problém odcházení regulátoru. Můj názor a moje zkušenosti.



Tak asi radsi nejezdi do zahranici. Tohle neni treba nejak vyvracet, je to znamej globalni problem Hond, ne jen CBR.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR900RR

14.11.2013 v 15:02 | Nahoru | #28
Jako že v zahraničí víc odchazej regulátory? A kde víc? Jestli je to tak, tak já typuju Německo, odejdou na západ, kdo by lezl na východ ne? Známej fakt a já to neznám ajaj

Honda CBR900RR

14.11.2013 v 20:29 | Nahoru | #29
Díky všem za reakce, asi to bude dobrá volba

(reakce na) Honda CBR900RR

15.11.2013 v 01:16 | Nahoru | #30

-666- píše: Jako že v zahraničí víc odchazej regulátory? A kde víc? Jestli je to tak, tak já typuju Německo, odejdou na západ, kdo by lezl na východ ne? Známej fakt a já to neznám ajaj



No myslel sem to ve smyslu 'daleko od domova', coz pokud bydlis v KV, tak zahranici trochu ztratilo smysl, to uznavam.

Jednou to poznas, kazdej s Hondou to jednou pozna...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist