2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr
Colja píše: KapitanMasakr> Tak to asi těžko..čti pořadně!! Vzduchové filtry K&N tvoří několik vrstev bavlněné gázy zalisovaných vstřikováním pod tlakem do hliníkového rámu s uretanovým těsněním. Bavlněná vlákna jsou následně napuštěna speciálním olejem. Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil. Díky tomu zůstávají mikrovlákna neustále mírně lepkavá. Princip je podobný jako pavoučí sítě. I ta je lepkavá, takže zachytí hmyz i při letmém doteku. Při tom je nutné, aby ji ani při plném " obsazení " běžný závan větru nepotrhal. Také filtry K&N si zachovávají účinnost až do posledních 20 procent provozní životnosti. Pak je stačí jen vyčistit, napustit olejem a znovu osadit. Pro běžný deskový filtr K&N přitom stačí jen malá sklenička oleje. Bavlněná vlákna unikátním způsobem dlouhodobě uchovají spaciálně vytvořenou olejovou suspenzi. Toto výkonné filtrační médium zajišťuje jak snadný průchod většího množství vzduchu, tak maximální ochranu motoru.
Zkoušelsto už stou žarovkou ? Nebo jinak, vem papírák a KN nasyp na oba jemný písek a rejžu, rejžuj, rejžuj Uvišiš uvidiš uvidiš
Navic prostě poučti vic vzduchu, než ma a toje snad jedna z nejduležitějšich věci, co by měla být v pořádku. Nonic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr
Colja píše: KapitanMasakr> Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil.
Viděls někdy KNko? A zkoušel jsi ho vyprat - následně napustit olejem???? já jen k tomu "velmi přesnému množství"