globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák a K&N filtr
 
7.11.2013 v 22:55
Čauves,mám prosbu na svém GSX-R 750 rv.04 jsem před nějakým časem pořídila K&N filtr a teď přemýšlím nad Laďáčkem,jenže co se řídicí jednotkou??Nerada bych měla chudou směs,kolega má taky filtr a ladák a hrozně mu to střílí,ze spoda nejede a slyšela jsem že to podpaluje ventily atd.. zkrátka že to není dobré,ale nechci dávat 7000 za power comander,je nějaká jiná možnost???Předem díky všem za info,a debilové s debilníma kecama mi moc nepomůžou takže prosím jen o rady lidí kteří tomu rozumí =) PS: Kozy ukazovat nebudu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 21:26 | Nahoru | #1
KapitanMasakr> Tak to asi těžko..čti pořadně!! Vzduchové filtry K&N tvoří několik vrstev bavlněné gázy zalisovaných vstřikováním pod tlakem do hliníkového rámu s uretanovým těsněním. Bavlněná vlákna jsou následně napuštěna speciálním olejem. Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil. Díky tomu zůstávají mikrovlákna neustále mírně lepkavá. Princip je podobný jako pavoučí sítě. I ta je lepkavá, takže zachytí hmyz i při letmém doteku. Při tom je nutné, aby ji ani při plném " obsazení " běžný závan větru nepotrhal. Také filtry K&N si zachovávají účinnost až do posledních 20 procent provozní životnosti. Pak je stačí jen vyčistit, napustit olejem a znovu osadit. Pro běžný deskový filtr K&N přitom stačí jen malá sklenička oleje. Bavlněná vlákna unikátním způsobem dlouhodobě uchovají spaciálně vytvořenou olejovou suspenzi. Toto výkonné filtrační médium zajišťuje jak snadný průchod většího množství vzduchu, tak maximální ochranu motoru.

(reakce na) Laďák a K&N filtr

9.11.2013 v 14:38 | Nahoru | #2

Colja píše: KapitanMasakr> Tak to asi těžko..čti pořadně!! Vzduchové filtry K&N tvoří několik vrstev bavlněné gázy zalisovaných vstřikováním pod tlakem do hliníkového rámu s uretanovým těsněním. Bavlněná vlákna jsou následně napuštěna speciálním olejem. Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil. Díky tomu zůstávají mikrovlákna neustále mírně lepkavá. Princip je podobný jako pavoučí sítě. I ta je lepkavá, takže zachytí hmyz i při letmém doteku. Při tom je nutné, aby ji ani při plném " obsazení " běžný závan větru nepotrhal. Také filtry K&N si zachovávají účinnost až do posledních 20 procent provozní životnosti. Pak je stačí jen vyčistit, napustit olejem a znovu osadit. Pro běžný deskový filtr K&N přitom stačí jen malá sklenička oleje. Bavlněná vlákna unikátním způsobem dlouhodobě uchovají spaciálně vytvořenou olejovou suspenzi. Toto výkonné filtrační médium zajišťuje jak snadný průchod většího množství vzduchu, tak maximální ochranu motoru.



Zkoušelsto už stou žarovkou ? Nebo jinak, vem papírák a KN nasyp na oba jemný písek a rejžu, rejžuj, rejžuj Uvišiš uvidiš uvidiš

Navic prostě poučti vic vzduchu, než ma a toje snad jedna z nejduležitějšich věci, co by měla být v pořádku. Nonic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

9.11.2013 v 14:55 | Nahoru | #3

Colja píše: KapitanMasakr> Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil.

Viděls někdy KNko? A zkoušel jsi ho vyprat - následně napustit olejem???? já jen k tomu "velmi přesnému množství"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist