globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák a K&N filtr
 
7.11.2013 v 22:55
Čauves,mám prosbu na svém GSX-R 750 rv.04 jsem před nějakým časem pořídila K&N filtr a teď přemýšlím nad Laďáčkem,jenže co se řídicí jednotkou??Nerada bych měla chudou směs,kolega má taky filtr a ladák a hrozně mu to střílí,ze spoda nejede a slyšela jsem že to podpaluje ventily atd.. zkrátka že to není dobré,ale nechci dávat 7000 za power comander,je nějaká jiná možnost???Předem díky všem za info,a debilové s debilníma kecama mi moc nepomůžou takže prosím jen o rady lidí kteří tomu rozumí =) PS: Kozy ukazovat nebudu
Předchozí
1 2
Následující

Laďák a K&N filtr

7.11.2013 v 23:32 | Nahoru | #1
Já jsem kdysi taky kupoval K&N filtr na svoje Tele a taky jsem scháněl ladák. Sehnal jsem si přímo ladák od Yoshimury na Tlko a musím říct, uplně bez problému. Věřím tomu, že když člověk koupí lauf který ti udělají na míru "jak chceš hlučnej " tak potom třeba nastává problém

Laďák a K&N filtr

7.11.2013 v 23:40 | Nahoru | #2
Pokud koupíš "laďák" odladěnej přimo na tvůj model motorky a od renomovaného výrobce, tak by to mělo fungovat bez jakéhokoliv následného laborování.
Já mám Agostini odladěnej na Stelvio a funguje bez čehokoliv jiného

Naposledy editováno 07.11.2013 23:41:56

1 reakcí na tento příspěvek Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 00:06 | Nahoru | #3
Ja bych to nechal v originalu, knko je deravy jak emental poušti do motoru mrtě sraček, nejlepši je prostě často měnit papirove..........ladak od kutila domaciho ma vyhodu jen vtom, že se ti muže povedst odbourani nechteneho brzdeni motoru pri podrazeni a ze budes slysena na 5 km.........A beztak ti tohle jako kazda uprava zvysi akorat tak spotrebu. Ja mam kn a otevreny lauf, zere to misto 7mi 10 a viiice

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 00:17 | Nahoru | #4
Ja mam kn a otevreny lauf, zere to o 1.5l navíc

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 01:12 | Nahoru | #5
Více škody co se týče směsi a rozladění továrního nastavení ti podle mně udělá ten KN filtr. Otevřená koncovka dělá dle mého už udělá menší paseku. Víc než s tím filtrem už to zdupat nemůžeš.

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 07:04 | Nahoru | #6
mám laďák Yoshimuru a když mám origo vzducháč a bez problémů, ale KN ti může udělat problém

2 reakcí na tento příspěvek Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 07:35 | Nahoru | #7
Asi jak ktera masina.. Strikacka si smes sama upravi a kdyz koupis lauf primo na moto, ne noname, tak bez problemu. Ja mam kn a ixil a spotreba stejna.. Hlavne koupit homologovanej

(reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 08:23 | Nahoru | #8

Xfanthom píše: Asi jak ktera masina.. Strikacka si smes sama upravi a kdyz koupis lauf primo na moto, ne noname, tak bez problemu. Ja mam kn a ixil a spotreba stejna.. Hlavne koupit homologovanej


Zdaleka to není pravda (že si stříkačky vše poresi) a jak bylo psáno, větší problé. Je vzduchac. Někde tu je mnou založené téma které by ti mělo problematiku osvetlit

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 08:28 | Nahoru | #9
Možnost je koupit kvalitní laďák s tlumítkem a dát tam zpátky papírovej filtr, pak bys neměla mít problém.

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 08:53 | Nahoru | #10
jestli mas jen KN vlozku, tak kup ladak na tvuj model a bud uplne v klidu. nemusis se niceho bat, ani ti to nebude vic zrat. opravdu se toho neboj. p.s. na suzu patri yoshimura!!

(reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 09:14 | Nahoru | #11

Xfanthom píše: Asi jak ktera masina.. Strikacka si smes sama upravi a kdyz koupis lauf primo na moto, ne noname, tak bez problemu. Ja mam kn a ixil a spotreba stejna.. Hlavne koupit homologovanej


Není to pravda. Pokud má motorka lambda sondu, jednotka si dolaďuje mírně jen volnoběh. Proč by si potom uživatelé kupovali commandery atd.?

Naposledy editováno 08.11.2013 09:15:55

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 10:14 | Nahoru | #12
taky mi bylo doporučeno, že k laďáku buď KN filtr a Power Commander nebo laďák a origo vzducháč

2 reakcí na tento příspěvek Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 10:22 | Nahoru | #13
Proc zas radi nekteri co vi prd....

Kn filter do origo airboxu u Gsxr nedela velkej rozdíl, stejne jako samotná koncovka.
Umim i lehce zahybat se směsi v origo jednotce..

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 10:25 | Nahoru | #14
Mám na SVéčku KNko i laďák LeoVince, když nejedu jak hovado, tak mi žere 5l, když jí tahám tak si dá 7l. Střílí občas při podřazení, ale jinak žádnej problém Z jara půjde na brzdu,tak uvidím, jestli je něco "špatně"

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 10:46 | Nahoru | #15
Takze konkretne v tomhle priade je volba kn+zackovy ladak bez commanderu nepozitelne?

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 10:56 | Nahoru | #16
nazyvejme veci pravymi jmeny, je rozdil KN vlozka do origo airboxu a prime KN sani. prvni varianta s kvalitnim ladakem zadnou neplechu nedela.

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 12:04 | Nahoru | #17
Mám na Varanovi(stříkačce)taky KN filtr a k tomu laďáky MIVV. Spotřeba se nijak nezměnila a co se týče chování motoru, v nižších otáčkách má motor hladší běh a zátah odspoda se ještě o něco zlepšil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 12:12 | Nahoru | #18
KapitanMasakr> Příště než něco takového napíšeš, tak zvaž jestli nebude lepší se tou klávesnicí jebnou do hlavy. K&N filtry jsou schopné odfiltrovat menší částice než klasické filtry a zároveň propustit větší objem vzduchu.

(reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 12:32 | Nahoru | #19

LuckyBoy37 píše: KapitanMasakr> Příště než něco takového napíšeš, tak zvaž jestli nebude lepší se tou klávesnicí jebnou do hlavy. K&N filtry jsou schopné odfiltrovat menší částice než klasické filtry a zároveň propustit větší objem vzduchu.



ty ještě pana KapinanaMasakra neznáš, on je odborník na slovo vzatý, počkej, až se rozepíše o montážní pěně

(reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 14:09 | Nahoru | #20
assassin> jak ti zde píše assassin mrskni to tam a jestli se ti to nebude zdát tak ti to trochu obohatí to jsou lidé co tomu rozumí a k tomu určení

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 15:16 | Nahoru | #21
Sám o sobě KN už je většinou velkej problém. Buď ti udělá díru ve výkonu, nebo a to každopádně ochudí směs. Na 954ce, která nemá ani náporové sání s otevřenou koncovkou to dělá neplechu jako prase, konkrétně (KN + Ixil short oval),díra jak doprdele kolem 3tis rpm (bylo to bržděné). Jednu dobu jsem si hrál na svém VTR s restriktory, co jsou dodávány spolu s KN filtry a ikdyž to bez nich jelo bez propadů, tak svíčky (zvlášť na předním válci) byly jak běloba (měl jsem laufy od škorpíku). Koncovku kup, na KN se vyprdni a máš to bez problému, nebo pomůže Assasin, PWC, Ignitech

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 16:45 | Nahoru | #22
Pokud nechceš investovat do PWC tak dej jen otevřenou koncovku a nech tam origo vzduchový filtr..Pokud chceš KN FILTR+VÝFUK tak kup PWC a nech to pěkně naladit ať máš klid Pokud tě finance netrápí a rozhodneš se nechat si to naladit, zvaž koupi výfukové koncovky rovnou i se svodama Osobně bych dal otevřenou koncovku, nechal origo filtr a sral na to..

Naposledy editováno 08.11.2013 19:49:39

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 18:07 | Nahoru | #23
Mam tam Yoshimura a vložka KN a zadnej problem.GSR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 18:28 | Nahoru | #24

LuckyBoy37 píše: KapitanMasakr> Příště než něco takového napíšeš, tak zvaž jestli nebude lepší se tou klávesnicí jebnou do hlavy. K&N filtry jsou schopné odfiltrovat menší částice než klasické filtry a zároveň propustit větší objem vzduchu.



Tak si ho prohlidni před rozsvicenou žárovkou pane......tohle jsem si otom přečetl

Naposledy editováno 08.11.2013 18:28:55

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 19:42 | Nahoru | #25
Mám full systém Shark + K&N filtr(vložku) a nastavenou bohatost od Assassina přes kouzelnou krabičku co umí napíchnout origo jednotku jménem YoshBox a vše v pohodě. Stříkačka u 95% moto si směs nepoladí ani omylem a může mít lambdu a i jiná kurvítka. Moto se stříkačkou a lambdou si směs upravuje pouze na volnoběh do cca 2-2,5tisíce ot./min. pak už jede podle pevně nastavených map v origo jednotce, proto se tam rvou při úpravách výkonu PWCR, Dobeck Performance a jiné ochcávačky origo řídící jednotky nebo rovnou řídící jednotka od Ignitechu atd...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 21:26 | Nahoru | #26
KapitanMasakr> Tak to asi těžko..čti pořadně!! Vzduchové filtry K&N tvoří několik vrstev bavlněné gázy zalisovaných vstřikováním pod tlakem do hliníkového rámu s uretanovým těsněním. Bavlněná vlákna jsou následně napuštěna speciálním olejem. Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil. Díky tomu zůstávají mikrovlákna neustále mírně lepkavá. Princip je podobný jako pavoučí sítě. I ta je lepkavá, takže zachytí hmyz i při letmém doteku. Při tom je nutné, aby ji ani při plném " obsazení " běžný závan větru nepotrhal. Také filtry K&N si zachovávají účinnost až do posledních 20 procent provozní životnosti. Pak je stačí jen vyčistit, napustit olejem a znovu osadit. Pro běžný deskový filtr K&N přitom stačí jen malá sklenička oleje. Bavlněná vlákna unikátním způsobem dlouhodobě uchovají spaciálně vytvořenou olejovou suspenzi. Toto výkonné filtrační médium zajišťuje jak snadný průchod většího množství vzduchu, tak maximální ochranu motoru.

Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 23:16 | Nahoru | #27

co se řídicí jednotkou? nechci dávat 7000 za power comander,je nějaká jiná možnost???



No odpověď je na snadě. Řídící jednotku přeprogramovat / namapovat přesně na to co tam máš (KNko, laďák, svody). Jestli to finančně vyjde líp než powercomander nevim. Výhoda je že se to dá naladit přesně podle tvých představ a ne podle představ někoho kdo dával dohromady mapu pro powercommander. Jinak se podepisuju pod to co napsal dewwil. (motorka si sama upravuje jen to, co se někomu zrovna chtělo do tý řídící jednotky naprogramovat ... a v 2004 si nedělám iluze že ta jednotka je nějaký dělo co by za jízdy stihlo přepočítávat časy)

Nemůžu mluvit za Suzuki, ale u Triumphu si na fórech lidi stěžovali že po instalaci KNka a laďáku na starší ročníky jim to najednou víc střílí, hapruje volnoběh, nebo mají problémy v určitém spektru otáček...

Jinak v seznamu map pro PC III -GSX-R 2004 - většinou píšou "stock or aftermarket filter" ke stejné mapě, což vypadá na to, že power commander si s filterem hlavu (procesor) neláme.

(reakce na) Laďák a K&N filtr

9.11.2013 v 14:38 | Nahoru | #28

Colja píše: KapitanMasakr> Tak to asi těžko..čti pořadně!! Vzduchové filtry K&N tvoří několik vrstev bavlněné gázy zalisovaných vstřikováním pod tlakem do hliníkového rámu s uretanovým těsněním. Bavlněná vlákna jsou následně napuštěna speciálním olejem. Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil. Díky tomu zůstávají mikrovlákna neustále mírně lepkavá. Princip je podobný jako pavoučí sítě. I ta je lepkavá, takže zachytí hmyz i při letmém doteku. Při tom je nutné, aby ji ani při plném " obsazení " běžný závan větru nepotrhal. Také filtry K&N si zachovávají účinnost až do posledních 20 procent provozní životnosti. Pak je stačí jen vyčistit, napustit olejem a znovu osadit. Pro běžný deskový filtr K&N přitom stačí jen malá sklenička oleje. Bavlněná vlákna unikátním způsobem dlouhodobě uchovají spaciálně vytvořenou olejovou suspenzi. Toto výkonné filtrační médium zajišťuje jak snadný průchod většího množství vzduchu, tak maximální ochranu motoru.



Zkoušelsto už stou žarovkou ? Nebo jinak, vem papírák a KN nasyp na oba jemný písek a rejžu, rejžuj, rejžuj Uvišiš uvidiš uvidiš

Navic prostě poučti vic vzduchu, než ma a toje snad jedna z nejduležitějšich věci, co by měla být v pořádku. Nonic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

9.11.2013 v 14:55 | Nahoru | #29

Colja píše: KapitanMasakr> Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil.

Viděls někdy KNko? A zkoušel jsi ho vyprat - následně napustit olejem???? já jen k tomu "velmi přesnému množství"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

9.11.2013 v 22:46 | Nahoru | #30
assassin> Nemáš zkušenost s Kawou Z750 (2005) a její jednotkou? Jestli tam jde taky zahýbat se směsí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist