Já mám Agostini odladěnej na Stelvio a funguje bez čehokoliv jiného
Naposledy editováno 07.11.2013 23:41:56
1 reakcí na tento příspěvek Laďák a K&N filtr
2 reakcí na tento příspěvek Laďák a K&N filtr
Xfanthom píše: Asi jak ktera masina.. Strikacka si smes sama upravi a kdyz koupis lauf primo na moto, ne noname, tak bez problemu. Ja mam kn a ixil a spotreba stejna.. Hlavne koupit homologovanej
Zdaleka to není pravda (že si stříkačky vše poresi) a jak bylo psáno, větší problé. Je vzduchac. Někde tu je mnou založené téma které by ti mělo problematiku osvetlit
Xfanthom píše: Asi jak ktera masina.. Strikacka si smes sama upravi a kdyz koupis lauf primo na moto, ne noname, tak bez problemu. Ja mam kn a ixil a spotreba stejna.. Hlavne koupit homologovanej
Není to pravda. Pokud má motorka lambda sondu, jednotka si dolaďuje mírně jen volnoběh. Proč by si potom uživatelé kupovali commandery atd.?
Naposledy editováno 08.11.2013 09:15:55
2 reakcí na tento příspěvek Laďák a K&N filtr
Kn filter do origo airboxu u Gsxr nedela velkej rozdíl, stejne jako samotná koncovka.
Umim i lehce zahybat se směsi v origo jednotce..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr
LuckyBoy37 píše: KapitanMasakr> Příště než něco takového napíšeš, tak zvaž jestli nebude lepší se tou klávesnicí jebnou do hlavy. K&N filtry jsou schopné odfiltrovat menší částice než klasické filtry a zároveň propustit větší objem vzduchu.
ty ještě pana KapinanaMasakra neznáš, on je odborník na slovo vzatý, počkej, až se rozepíše o montážní pěně
Naposledy editováno 08.11.2013 19:49:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr
LuckyBoy37 píše: KapitanMasakr> Příště než něco takového napíšeš, tak zvaž jestli nebude lepší se tou klávesnicí jebnou do hlavy. K&N filtry jsou schopné odfiltrovat menší částice než klasické filtry a zároveň propustit větší objem vzduchu.
Tak si ho prohlidni před rozsvicenou žárovkou pane......tohle jsem si otom přečetl
Naposledy editováno 08.11.2013 18:28:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr
co se řídicí jednotkou? nechci dávat 7000 za power comander,je nějaká jiná možnost???
No odpověď je na snadě. Řídící jednotku přeprogramovat / namapovat přesně na to co tam máš (KNko, laďák, svody). Jestli to finančně vyjde líp než powercomander nevim. Výhoda je že se to dá naladit přesně podle tvých představ a ne podle představ někoho kdo dával dohromady mapu pro powercommander. Jinak se podepisuju pod to co napsal dewwil. (motorka si sama upravuje jen to, co se někomu zrovna chtělo do tý řídící jednotky naprogramovat ... a v 2004 si nedělám iluze že ta jednotka je nějaký dělo co by za jízdy stihlo přepočítávat časy)
Nemůžu mluvit za Suzuki, ale u Triumphu si na fórech lidi stěžovali že po instalaci KNka a laďáku na starší ročníky jim to najednou víc střílí, hapruje volnoběh, nebo mají problémy v určitém spektru otáček...
Jinak v seznamu map pro PC III -GSX-R 2004 - většinou píšou "stock or aftermarket filter" ke stejné mapě, což vypadá na to, že power commander si s filterem hlavu (procesor) neláme.
Colja píše: KapitanMasakr> Tak to asi těžko..čti pořadně!! Vzduchové filtry K&N tvoří několik vrstev bavlněné gázy zalisovaných vstřikováním pod tlakem do hliníkového rámu s uretanovým těsněním. Bavlněná vlákna jsou následně napuštěna speciálním olejem. Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil. Díky tomu zůstávají mikrovlákna neustále mírně lepkavá. Princip je podobný jako pavoučí sítě. I ta je lepkavá, takže zachytí hmyz i při letmém doteku. Při tom je nutné, aby ji ani při plném " obsazení " běžný závan větru nepotrhal. Také filtry K&N si zachovávají účinnost až do posledních 20 procent provozní životnosti. Pak je stačí jen vyčistit, napustit olejem a znovu osadit. Pro běžný deskový filtr K&N přitom stačí jen malá sklenička oleje. Bavlněná vlákna unikátním způsobem dlouhodobě uchovají spaciálně vytvořenou olejovou suspenzi. Toto výkonné filtrační médium zajišťuje jak snadný průchod většího množství vzduchu, tak maximální ochranu motoru.
Zkoušelsto už stou žarovkou ? Nebo jinak, vem papírák a KN nasyp na oba jemný písek a rejžu, rejžuj, rejžuj Uvišiš uvidiš uvidiš
Navic prostě poučti vic vzduchu, než ma a toje snad jedna z nejduležitějšich věci, co by měla být v pořádku. Nonic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr
Colja píše: KapitanMasakr> Množství oleje je stanoveno velmi přesně tak, aby se olej při průchodu vzduchu filtrem neuvolňovali, ale aby bavlna ve filtru nikdy zcela nezaschla. Jelikož jeho množství přesně pokryje plochu filtru, není proto možné, aby se olej z filtru uvolnil.
Viděls někdy KNko? A zkoušel jsi ho vyprat - následně napustit olejem???? já jen k tomu "velmi přesnému množství"