globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák a K&N filtr
 
7.11.2013 v 22:55
Čauves,mám prosbu na svém GSX-R 750 rv.04 jsem před nějakým časem pořídila K&N filtr a teď přemýšlím nad Laďáčkem,jenže co se řídicí jednotkou??Nerada bych měla chudou směs,kolega má taky filtr a ladák a hrozně mu to střílí,ze spoda nejede a slyšela jsem že to podpaluje ventily atd.. zkrátka že to není dobré,ale nechci dávat 7000 za power comander,je nějaká jiná možnost???Předem díky všem za info,a debilové s debilníma kecama mi moc nepomůžou takže prosím jen o rady lidí kteří tomu rozumí =) PS: Kozy ukazovat nebudu

1 reakcí na tento příspěvek Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 00:06 | Nahoru | #1
Ja bych to nechal v originalu, knko je deravy jak emental poušti do motoru mrtě sraček, nejlepši je prostě často měnit papirove..........ladak od kutila domaciho ma vyhodu jen vtom, že se ti muže povedst odbourani nechteneho brzdeni motoru pri podrazeni a ze budes slysena na 5 km.........A beztak ti tohle jako kazda uprava zvysi akorat tak spotrebu. Ja mam kn a otevreny lauf, zere to misto 7mi 10 a viiice

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák a K&N filtr

8.11.2013 v 12:12 | Nahoru | #2
KapitanMasakr> Příště než něco takového napíšeš, tak zvaž jestli nebude lepší se tou klávesnicí jebnou do hlavy. K&N filtry jsou schopné odfiltrovat menší částice než klasické filtry a zároveň propustit větší objem vzduchu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist