paolo_novy Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06
Galerie a první info


















































































Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.1.2015 v 14:56 | Nahoru | #1

Dovi píše: Ahojte,
technicky zaměřený dotaz:

Nesetkali jste se už někdo se servisním (dílenským) manuálem k MT-07 ?

Ventilové vůle (vymezované podložkama) mají zatím dost času (tuším až po 40 tisíc km), ale v případě koupě nové mašiny se mi jedná o seřízení vzduchových klapek (podtlaků).

Výrobce to předepisuje udělat už po prvním tisíci km, ale podle zkušeností na zahraničních serverech na to servisy často kašlou. Jenže kde na to nekešlou a udělají to, tak v dost případech se zjišťuje, že je to z výroby rozhozené a je žádoucí to seřídit.
 



Tak si tedy pořídil? Na ventilový vůle a jejich rozpis v servisním plánu jsem upozorňoval pána v Yamaze při garanci v 1000km. Sdělil mi, že když to funguje, tak nemá smysl se v tom hrabat. Nevim o nikom, komu by v ČR tenhle úkon na emtéčku dělali. Podle mě k tomu ani neměli dílenskej manuál a řek bych, že ani neznali ty hodnoty vůlí. Navíc bych tam tu motorku musel nechat do druhého dne, aby mohli přeměřit ty vůle u studenýho motoru. V Hondě na mym CRFu to takhle v garanci prováděli, prý nebylo potřeba s ničým hýbat, vůle v pořádku. Takže pokud bych měl v budoucnu problém s ventilama, tk mam v rukávu fakt, že nebyl dodržen servisní plán autorizovaným servisem a tento použiji. Ale jinak, co sem čet na zahraničních fórech, tk když probíhala kontrola ventilů(také ne všude), tk že nebylo potřeba nějakého upravování hodnot... Kdyžtak sem hoď nějaký odkazy, kde si to čet, každá info dobrá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.1.2015 v 19:20 | Nahoru | #2

SuperSic58 píše: Na ventilový vůle a jejich rozpis v servisním plánu jsem upozorňoval pána v Yamaze při garanci v 1000km. Sdělil mi, že když to funguje, tak nemá smysl se v tom hrabat. Nevim o nikom, komu by v ČR tenhle úkon na emtéčku dělali. Podle mě k tomu ani neměli dílenskej manuál a řekl bych, že ani neznali ty hodnoty vůlí. Navíc bych tam tu motorku musel nechat do druhého dne, aby mohli přeměřit ty vůle u studenýho motoru. V Hondě na mym CRFu to takhle v garanci prováděli, prý nebylo potřeba s ničým hýbat, vůle v pořádku. Takže pokud bych měl v budoucnu problém s ventilama, tak mam v rukávu fakt, že nebyl dodržen servisní plán autorizovaným servisem a tento použiji. Ale jinak, co sem četl na zahraničních fórech, tak když probíhala kontrola ventilů (také ne všude), tak že nebylo potřeba nějakého upravování hodnot... Kdyžtak sem hoď nějaký odkazy, kde si to četl, každá info dobrá


To je nedorozuměni, respektive tady tak trochu mícháš dvě věci dohromady.

U první garančky MT-07 po prvním tisíci km vůbec NEJDE o kontrolu ventilových vůlí.
Ty jsou - stejně jako třeba u WR 250 R/X - uspokojivě vyřešeny s předpokladem vhodnosti/nutnosti jejich první kontroly a případného vymezení až po cca 40 tkm.

Ale jde o synchro klapek; o tzv. synchronizaci podtlaků u dvou samostatných vstupů do válců (koncepce použitá u MT-07), což Yamaha u vyrobených a z fabriky vyexpedovaných emtéček předepisuje už po jednom tisíci km.

Pár odkazů na zkušenosti s tím a s 1. garančkou jsem sem vkládal 12.1.2015 (o 2 stránky zpět).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Na jakou teplotu nechat zahřát olej... Yamaha MT-07 Jarns 27 Dnes v 19:34 mikee81
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... Yamaha MT-07 Andloc 18 Dnes v 16:06 Weisner
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 Hekryd 42 14.6.2024 v 14:02 CB600
Yamaha MT07, sviti kontrolka oleje ... Yamaha MT-07 Milfcity 1 14.6.2024 v 12:45 ja1
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 Andloc 39 12.6.2024 v 20:47 MartinXL650V


TOPlist