bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nový monster 1200...co vy na to?
4.11.2013 v 21:12
Co říkáte na nový výtvor "koncernu" Ducati...MONSTER 1200?
Můj názor je,že starý Monster 1100 EVO byl hezčí. Nebo si zvyknem?



MCZ
Anketa: Který MONSTER je podle vás ten nej
Monster 1200 nový
41%
25
Monster 1100 Evo
10%
6
Monster S2R
5%
3
Monster S4R
41%
25
jiný Monster
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?

3.3.2015 v 11:24 | Nahoru | #1
drippera> třeba zde:

Je neděle, 1.března 2015 a číslice na digitálním teploměru ukazuje +8,5°C. Paráda! Konečně! Silnice oschly a hromady štěrku mi nemohly pokazit radost z první letošní vyjížďky. Ráno jsem ještě stihnul otočit „eresem“ Baťovku ve Zlíně a dovézt Gabču na oční pohotovost, ale potom mi už nic nebránilo letos po prvé zatahat! Vytáhnul jsem el Monstero 1200 z garáže a zahřál jej kolečkem kolem baráku s malou za zády. Tatínku, tahle DUCATI je supér, nedělá takový rachot jak ta předchozí. Ha ha ha… Začínám v režimu „URBAN“ = 100HP a DTC na maximum a ABS nejcitlivější, protože lesk na nových pneumatikách v kombinaci se studeným asfaltem a všude se povalujícím štěrkem nevěští nic dobrého. Jezdeckou pozici jsem si našel velice rychle. Opravdu jsem se bál těch zadních stupaček a i když do těch držáků sem tam patou kopnu, dá se na to zvyknout a normálně jezdit. Musel bych stát na palcích, aby to byl opravdu PROBLÉM. Začnu kritikou. Je potřeba si zvyknout na opravdu podivně malý odpor plynové rukojeti. Není nad mechanické lanka, které otvírají škrtící klapky přímo. Ale myslím si, že až rozhýbu tuhé a nové rukavice a až spolu strávíme několik desítek kilometrů, že si na sebe zvykneme. Další věcí, kterou bych vytknul, je málo intenzivní, prvotní zákus brzd. Jak potom za páku člověk „vezme“ je to v pohodě, ale opravdu jsem byl zvyklý na intenzívnější nástup ze streetfightera. Další desky (směs) budou z Panigale! Chápu ale záměr výrobce, který nechce poslat k zemi každého joudu, který si Monstera pořídí. Hold ne každý má průpravu ze STREETA M40, že. Brblačka po městě je pohoda, ve výlohách to vypadá opravdu moc dobře. Taková malá muskulatura nahrbená na předek, roztáhlý ruce, zalomený nohy a to přední světlo někdo poslal desetikilovým pantokem mezi přední šavle! Krásná to silueta. Opouštím město a vydávám se na otevřené silnice. Motor je dostatečně zahřátý a já, stále v režimu pouhých 100HP předjíždím autobus, oktávku, bavoráka a světe div se, ono to docela jede! Že by mi nakonec stačil i ten M1100 evo, který by byl navíc o nějaké to kilo lehčí a stejně výkonný? A v neposlední řadě stál „půlku“? Hmmmm… Režim TOURING přecházím bez povšimnutí a cvakám rovnou režim SPORT a zobrazení NIGHT. Na budíku na mě svítí grafika z panigale, černý podklad a agresivní look. Otáčky do 6tis směšně namačkané na levé straně a DTC na minimu . Zrovna tak ABS. Co kdyby…Výkon full throtle, což znamená nějakých 145HP! Ale neznat údaj výrobce, přísahal bych, že je jich tam nejmíň 160! Přesně jak psal Carlos! Vážně… Reakce na plyn je okamžitá a zmizela taková ta prodleva z města. Reaguje okamžitě a tak, jak jsem byl zvyklý. Rozjezd, jedna-dvě a plnej . Tři-čtyři a Monster letí jak splašenej. Neskutečný kalup a já jen vlaju za širokými řidítky, kterými se motorka perfektně ovládá a vodí, jako rozzuřený býk v aréně. Už je to tady zase, řvu do helmy štěstím a dávám mu za uši, podřazuju, vykrojuju zatáčky a výjezdy z vinglů na vlnách kroutícího momentu jsou těžce návykové. Přední kolo pod sebou,světlo tam není a vy vnímáte jenom ubíhající silnici pod sebou. Žádné kapoty a tak to mám rád! Těším se, až bude opravdu teplo a já mu naložím pořádně! Podvozek je boží. Ohlinsy žehlí valašské silnice z nonšalancí a přitom nedovolí sebemenší zaváhání či projev nervozity. Nepociťuji žádnou změklost, houpání či nějak výrazně větší komfort, než na eskovém SF. Pro objektivnější srovnání by to samozřejmě chtělo sednout z jedné motorky na druhou a ne lovit v paměti rok staré zážitky, ale aspoň takhle mi to teď přijde… Kvalty padají jako nůž do másla a převodová skříň ze streetfightera se může od této opravdu učit, zrovna tak jako kultivovaný a precizní projev nové testastretty. Léta vývoje jsou zkrátka znát a absence necelých 10koní či suché spojky budiž zapomenuta. Vývoj nezastavíš a i když STREETFIGHTER pro mě stále zůstává etalonem třídy naked jak designem, tak svojí brutalitou a zaměřením, je nový Monster zdatným nástupcem, i když pokukujícím po malinko jiné klientele než jeho psychopatický předchůdce… Kvalita zpracování je tentokrát na vysoké úrovni, lak hluboký a kvalitní, sváry dokonalé a vše je tu tak hezky uklizeno. Za jízdy pořád vnímáte tu krásnou rudou, plechovou! nádrž, italskou trikoloru i boční nápisy, které vás nenechají na pochybách, že stále sedláte ten správný-itaslký-rudý-tvrdý a silný peklostroj! Monster je precizní a do detailu vyladěná hračka pro velký kluky, který kromě adrenalinového svezení jednoho pilota nabídne i svižnou projížďku s baťůžkem a to bez ztráty kytičky. A o to mi šlo… Speed triple1050 proti tomuhle? Pardon, ale ani náhodou…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?

3.3.2015 v 11:28 | Nahoru | #2
JardelT> A to se u motorky která je čerstvě po oleji, zahřátá a na budíku má 1368km.. přesně, nesmí???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty Ducati Multistrada 1200S, Ducati Monster 1200S Meony 1 17.6.2023 v 06:23 kokoška.
Ducati Monster 1200(S) Ducati Monster 1200S, Ducati Monster 1200 Wilder 3 30.3.2022 v 07:17 t_freedom
Jen tak z prdele :-) Triumph Street Triple R, Ducati Monster 1200S, Ducat... zelva0007 7 26.3.2022 v 08:18 drippera
Rychlořazení Monster 1200S 2015 Ducati Monster 1200S, Ducati Monster 1200 Grilko 6 18.2.2022 v 19:56 Ariete
Jakou koncovku výfuku monster Ducati Monster 1200S Jestrab15 10 16.5.2020 v 20:28 Jestrab15


TOPlist