globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: koupit nebo ne rada
4.11.2013 v 15:37
Po delším výběru silnější motorky (do 35kw) se mi celkem líbí tato er 5 http://www.motoinze...aki/753256-er-5.html . Při rozhovoru s majitelem mi bylo řečeno že neví kolik má motorka najeto , protože to koupil s nefunkčním tacho a dával tam jinej z jiný motky. Vím že km nejsou na prvním místě, ale mám z toho trochu obavi jestli je to výhodný koupit ... udajně si myslí že víc než 30 tkm to nemá, ale to může říct každej.. díky za rady

koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 15:44 | Nahoru | #1
pokud ma 30tkm, tak by mela mit puvodni kotouce a retezovku.
Jestli lpis na kilometrech, tak to zkontroluj.

jestli ne tak to poslechni studeny, zahraty, poradne projed a rozhodni se

koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 15:58 | Nahoru | #2
Na kilometry nekoukej, ja mam taky motku ktera ma měnený budíky a neřešil sem kolik to ma najeto. Poslechni si to za studena, rozhecuj to, parkrat to vytoč to do červenyho a sleduj jak se to chova. Jestli nikde neteče chladící kapalina/olej. Mírnýho švitoření/cvrdlikotu vyfuku se nelekej, u ERek je to normální. Zkontroluj jestli fungujou všechny budíky a jestli držej jak maj (budíky a jejich komponenty jsou nejdražší věc na ERku). Při jízdě jestli ti to netahá po puštění řídítek do stran, jestli brzdí jak má, jestli tomu něco nechybí. Taky zkontroluj jestli není expanzní nádobka na dně od plísně nebo jinyho hnusu, protože by tě čekalo nemilý číštění chladícího oběhu.
Jinak ERko by mělo i za studena chytit bez problému a správně seřízený karbece poznáš podle toho, že stačí na chviličku dát sytič a pak hned shodit do volnoběhu a mělo by ti to držet bez problému.
(Jinak na tohle už je tu &#&#xxxxx threadu kde to popisuji)

koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 16:19 | Nahoru | #3
Já bych se toho nebál a jestli uděláš vše jak píšou a bude se ti líbit, tak jí ber.
Vypadá pěkně .

koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 17:13 | Nahoru | #4
pokud bude vypadat pěkně, tak ji kup, ale raději si sebou vem někoho, kdo rozumí motorkám

koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 17:27 | Nahoru | #5
Jen bych Ti chtěla poradit, nebo upozornit, že nádrž bude asi stříklá, protože nápis Kawasaki není origo. I kryt budíků a blinkry nejsou původní. Na to ale motorka nejezdí. Tahle motorka je pro hodně lidí startovací (včetně mě) a proto je třeba s nějakým obitím počítat. Je nutné ji vidět naživo a svést se ... Pokud bude vše ostatní v pořádku a všechno projdeš, určitě s ní najezdíš dalších X kilometrů. Já byla na ER 5 několikrát na dovolence po Evropě, bez problémů a posílala jsem ji do světa s 55t km a jezdí v pohodě dodnes

Naposledy editováno 04.11.2013 17:28:48

1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 17:58 | Nahoru | #6
díky za rady , těch neorigo věcí bych si ani nevšimnul protože tu motorku neznám. původně jsem chtěl enduro protože mám 125ccm v enduru a vyhovuje mi to, ale naháči jsou cenově na tom líp a v autoškole mně to nějak moc neomezovalo. snad jen pouze jízda po silnici, ale 90% jezdím stejně silnice takže no problem. jelikož říkal že to nemá origo tachák a je to stříkli a jiný budíky tak to bude nejspíš bouračka...

(reakce na) koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 18:24 | Nahoru | #7
zawy> budíky to na fotky má takový jaký to má mít, důležitý je jestli fungujou, jak je na tom jejich pouzdro bych neřešil, řešil bych jenom vnitřek. Ty plasty kolem budíku je fuk jaký jsou, jde o ty přístroje.
A jinak pokud je to opravdu bouračka a je to kvalitně opravený tak to neřeš, ono je docela naivní si u těhle začátečnickejch pětikil myslet že to je nepoloženej/nebouranej top stav. Hlavní je pokud není hnutej rám a motorka nikam nenese, moje byla třeba taky původním majitelem střelená na předek do kufru auta a rám to naštěstí přežil, daly se nový nehnutý vidle, lešení a bylo to v pohodě
A k tý nádrži, z vlastní zkušenosti vím, že lakovaná nádrž nemusí být vždy z bouračky! Já to třeba mám v plánu dělat, protože se mi pod lakem dělají rzí dirky a benzín tam vzlíná, takže tak :)

Naposledy editováno 04.11.2013 18:38:34

koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 18:42 | Nahoru | #8
Tsan napis na nadrzi je fakt vetsi nez byva origo. Budiky z vcelniho pohledu vypadaj stejne, z bocniho jsou nanich nejaky cerny prouzku coz v origo stavu nejsou, ale to muze byt neci nejapna ozdoba.
MOje zkusenost, 1rok stara kdyz jsem jezdil s jednou motorkarkou po ER5kach, vsechny co jsem videl byly stoceny, nektery poskladany z vicero kusu.
Na tehle fotkach toho neni moc videt, ale jelikoz to ma striknutou nadrz je mozny ze to je strikany cely. Jestli to ma najeto skutecne 30 tkm bude to mit uplne krasnej zvuk motoru, bohuzel jsem videl motorky co mely mit udajne 35 tkm a rozvodaky rvaly jak divy.
Otazka ja jestli u ER5 neni lepsi koupit neco ocividne padleho nabok stim ze to je pravda a za nizsi cenu nez ume opravenou bouracku.
Vem si s sebou nekoho kdo tomu hovi. Ja jsem ty holce nakonec u er5 za kterou chtel manik 35k, zhadal dolu 7 tisic , protoze byla ocividne bourana na predek.

1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 20:09 | Nahoru | #9
jo teď si říkám jestli jo nebo ne ono to není zas uplně v okolí abych nejel zbytečně. on ten chlap o tom moc nevěděl motorově bych se toho nebál. spíš ten lak a ta měněná přístrojovka je podezřelá.

1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 20:27 | Nahoru | #10
Za 39000 ti prodám tuhle. Mrkni na http://www.motorkar...aki-er-5-567286.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 20:32 | Nahoru | #11
zahri1> díky za nabídku bohužel na 36 kw nemám papíry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 20:34 | Nahoru | #12
zawy> je škoda že to byla moje první sezona, to bych ti klidně za dvacku poslal moji s hromadou dílů

(reakce na) koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 20:36 | Nahoru | #13
zawy> Nekoupil bych to, počkal bych si na nějakou pěknou novější už s nerezovým výfukem - ER5 má svody a koncovku jako jeden svařenec a ročníky s černým výfukem mají častou závadu, že vyrezne koncovka, uvolní se v ní trubky v přepážkách a potom výfuk někdy dost nepříjemně píská, po ohřátí to tichne. Jinak zvuk sériový koncovky je docela pěkný, nabídka otevřených koncovek na ER5 malá, jdou ale upravit i jiný koncovky. Záměnu moc nedoporučuju, s origo koncovkou je to pěkně vyladěný a otevřená verze je schopná atakovat 200km/hod. Nový model má taky už lepší uzávěr na nádrži, ale to je dobrý spíš jen na oko.
Budíky jsou identický s ZRX1100/1200 N. Sundej si ty kloboučky - jsou to dva šroubky a podívej se, jestli není rozštípaný ten bílý plast, ve kterým jsou upevněný přístroje. Nebo si alespoň vem pořádně za budíky a zahýbej si s nima. Mají držet na 3 silenbločkách, ale stačí opravdu málo - i pád ze stojánku a praská to.
Jinak ER5 je dobrá volba, perfektní v poměru cena/užitná hodnota/náklady na servis

(reakce na) koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 20:43 | Nahoru | #14
StrejdaMortymer> jasný já už čekám poměrně dlouho na něco, ale ono se teď už jezdit nebude tak asi ještě počkám

koupit nebo ne rada

4.11.2013 v 20:46 | Nahoru | #15
:D Co bys chtěl > Ježděná holkou ( kosmetické vady )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist