globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125
3.11.2013 v 18:52
Ahoj kluci ,
už jsem projižděl témata a nic moc jsem nevydumal...Mám mito je to moje druhé a to první jelo jako blázen proti tomuhle.Nevíte někdo jak bych poznal ,že ho mám nějak zaškrcené?Přívěra mi funguje motor točé 12500otáček ,žádné propady ve výkonu nemá ,ale proste se mi zdá ,že nejede jak tam to a to nebylo nějak upravené...Nevíte kde by to mohlo bejr zaškrcené nějake restrikce?Kde by mohli bejt a jak bych je poznal po případě dá se poznat jeslti je přiškrcena CDI?chtěl bych na ní dostat aspoň 25kw ...za každou radu a nápad budu rád.Kitu polini 160 ccm se chci vyhnout...
Předchozí
1 2 3
Následující

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 19:23 | Nahoru | #1
nenapsal si kolik ma najeto od posledni GO, jestli si zkousel cistit karburator a filtr (coz je zaklad) + treba i svicku (tu hlavne zkouknout jak vypada, ne jenom vymenit). No a posledni vec jestli tam mas stejny prevody - rozeta i kolecko. No a nakonec napis kolik si z toho dostal Vmax. jo a taky si nepsal jestli ta moto predtim mela nejakej ladak, trysky, filtr apod...

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 19:31 | Nahoru | #2
Ne ja motorku koupil a celou rekonstruoval od zakladu..Motor ma najeto po GO 1238 kc cca zadnej ladak tam neni origos vyfuk vcetne koncovky,svicka je nova NGK karbec je vycistenej atd samozrejmne...maximalka zatim 145 km a vic nic moc ,ale to mito co sjem mel predtim jelo i 200 km a tkay meli origo svod a uprava zadna a jela jak blazen ...

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 19:31 | Nahoru | #3
privera se ti otevira? ..je dobre serizena? ..vyfuk je cistej? ..nekde sem zahlidl ze tam udajne mas 200ccm kit -> jakej mas karbec a jaky trysky?

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 19:36 | Nahoru | #4
Jo mel tak bejt kit ,ale podle pistu se ukazalo,ze tam neni i kdyz mi predchozi majitel tvrdil ze ano ! privera je po serizeni a funguje je nova jo vyfuk je cistej prej se tam delaly nejaky restrikce v sani a vyfuku nevite nekdo kde bych to nasel ? nebo muze bejt nak priskrcena CDI?

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 19:56 | Nahoru | #5
Juknul bych na retezku (pocty zubu)
otryskovani karburace
kvalita vzduchace a jeho cistota
barva svicky
mas dost nafoukane kola,nevysej desky,mas namazanej retez.....atd

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 19:59 | Nahoru | #6
takze pist ma prumer okolo 55 mm jo? ..nuz privery teda mas slicovanej s hranou vyfuk. kanalu jo? ..vyfuk bych celej podelne rozrizl, vycistil, kdyz tam bude nejaka podlozka tak si ji 100% vsimnes. U karbecu se koukni jestli za nim neni neco co by omezovalo pruchod smesi a jeste jestli soupatko jde az nahoru, jestli jde plne otevrit. Hl. tryska by mela byt 145.

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:02 | Nahoru | #7
Kde se daj koupit vetsi trysky na dellorto 28 ? Pak kdyz rizni vufuk je neco ve vnitr naky prepasky nebo tak ? vim ze kamos kdyz mel aprilii rs dal ji do servisu a tam mu vyfuk vykuchali? a ta podlozka je videt v tom vyfuku aniz bych ho musel rezat?

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:07 | Nahoru | #8
vyfuk hikone? neni to na obsahy kolem 50ccm ?

jelikoz si cistil karbec, tak predpokladam ze soupatko chodi az nahoru nadoraz a pred klapkama v sani neni restriktor. klapky si mel taky urcite dole - doviraji uplne?

vyfuk muzes sundat a zkusit tam strcit drat jestli tam neni navarenej restrikcni krouzek. Pri go si urcite delal priveru,chodila v pohode? nevim jak to ma delany cagiva, ale mas priveru spravne nastavenou? na nsr jsem tam mel rysky - nejdulezitejsi bylo nastavit tu ha Hi - aneb privera otevrena. Aby mi privera zustala v te poloze tak jsem musel nastartovat, na volnobeh byla na Hi a chcipnout klickem jinak se vratil moturek na Low. U tebe to muze bejt jinak, ale urcite chapes co tim chci rict - co mas zkontrolovat. vycisti svicku a pak to poradne protahni a pak koukni na svicku jakou ma barvu...

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:07 | Nahoru | #9
mrkni jestli na trysce je zavit M5 nebo M6 a hledej podle toho.. v koleni by nemely byt vubec zadny prepazky, bez rezani asi moc nepoznas jestli je to nekde skrceny.. mozna leda ze bys do nej stoural nejakym dratem, ale uspech nezarucuji..

1 reakcí na tento příspěvek Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:21 | Nahoru | #10
takze ve svodu vubec nic nema bejt kdyz ho otevru ? proste plne pruchozi ? jinak privera je na ryskach a funguje :) jak poznam jeslti je restriktor u klapek ? klapky doviraji krasne a nejevi zadnej problem a na tu trysku mrknu :)
mikuni jsem mel na prvnim mitu mel sjem ho dame celej prevarenej a predelanej a jelo to snim pekne ,ale trvalo mi dlouho nez jsem prisel na to jak ho svarit aby fungoval jak mel....

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:25 | Nahoru | #11
ve svodu nema byt nic ;) privera na ryskach je ti k nicemu, potrebujes slicovat nuz ve valci, rysky na tom "kotouci" jsou pouze orientacni.. nahrej sem foto vseho, co mas mezi karbecem a valcem..

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:36 | Nahoru | #12
foto najdu za chvilu apson nake jinak priveru mam slicovanou a vylestenej nuz i kanalky ve valci brzdy nepribrzdujou ...retezovka je uplne stejna jak na tom mitu predtim co jelo jak blbec:D

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:45 | Nahoru | #13
Tak popořádku:

1) co je to za rok výroby?
2) s kolika kW v techničáku byla prodaná (ev. do jaký země?)

Jinak pokud to jede 145, tak to může být špatně odškrcené, může být špatně seřízený karburátor, ale taky prostě můžeš mít smůlu na fest nepovedenej motor, se kterým pude těžko něco dělat

1 reakcí na tento příspěvek Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:49 | Nahoru | #14
tohle je foto jediny co mam motru trosku tam je videt priruba

to mi nai nerikejte ze mam nakej divnej motor...Me to prijde naky divny proste ale je videt ze treba je svod uplne origo nechal jsem ho piskovat pred nastrikanim a nebyl kuchlej
rok vyroby je to 1993 provedeni barev lucky explorer a do jaky zeme to nevim tp je duplikat tak to asi nebude ale jsem druhej majitel a ten prvni majitel ji prej kupoval jako novou a myslim ze ji asi zadnym zpusobem nenechal otvirat



Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:49 | Nahoru | #15
jeste se omlouvam ze mam preklepy ,ale mam v klavesnici nalitou limonadu a obcas zlobi

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 20:50 | Nahoru | #16
v tp je 17,5 kw coz si mylsim ze motorka asi ma

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 21:56 | Nahoru | #17
z tyhle fotky poznam prd ..to chce sundat tu gumovou prirubu a nafotit co vse je pod ni.. jo, neni ta priruba treba praskla? ..mrkni do toho vyfuku jestli neni pridusenej a uvidis.. (jo a jestli je to '93 tak proc nema USD vidle? )

(reakce na) Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 22:00 | Nahoru | #18
martin-n> z toho moc nedostaneš, jeto první verze. už podle fotky vidím že válec bude typ 66650 hlava taky vypadá na 200C když by jsi na to dal velkej karbec del orto 34 tak by jsi se asi přes 20kw dostal ale s 28čkou s tímto nastavením asi ne. každopadně základ je v dobrým natriskování správně nastaveném zapalování a fungující

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

3.11.2013 v 22:02 | Nahoru | #19
a hlavně tyto ročníky se nikdy neškrtily.

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 00:56 | Nahoru | #20
nemas v nebo na airboxu nejaky kraviny co zzuzujou prumer?

tynhle motor by mel mit kolem 23kw. u aprilie se to jeste skrtilo ze byl nejak kratsi nuz privery ze to neoteviralo uplne :)

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 08:47 | Nahoru | #21
Není motor jako motor,pokud tam máš starý válec, ty měli výfukový kanal 33mm,což na výkon má velký vliv,pozdější výkonové válce (73037) měli 35mm,a tam to jelo jinak,rovněž záleží,kolik má motor najeté,pokud je píst a nicasil v háji,tak to nepojede. Další věcí je,jak je motor poskládán. Výfuky,se rovněž dělaly 33mm a 35mm (vstup) a koncovky byly taky různé druhy.co se týče karbce,tak na 28mm,jde dosáhnout na 35 a výš koní,mluvím s vlastní skušenosti,kde máme na závodech,tento průměr povinný. Dále elektronika, pokud nefunguje jak má,taky to není dobré.v tvém případě,bych začal GO motoru,se správným naladěním karbce. A co karbec,to jiné trysky a jehly,a komínky. Např. U PHBH28 BD jsem jezdil 128-138 a u PHBH 28 RD Jsem jezdil 190-200.

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 09:16 | Nahoru | #22
ASD vidle tam nejsou a nebyly nevim proc a docela me to mrzi....
jinak co se tyce toho valce cislo nevim ale vim ze na hlave byl napis 200 to si pamatuju jinak motor je cely po go (vcetne nove klikovky nova ojnice a tvrdochrom na nicem jsme nesetril motor vysel na pekny penize proto me stve ,ze to moc nejede...)
a kde se daji koupit vetsi trysky do dellorta 28cky?
a myslim si ze z toho motoru musim nejmin 23 kw dostat ....
gumova pririba je v poradku nikde to falesnej vzduch nesaje ....proste mi prijde ze motrka toci rychle otacky jak prase ,ale proste jak jedu nad 130 km uz to nema tah a rychlost jde starsne pomalinku nahoru u toho mita predtim jsem jel a akcelerace byla i pri 150 km v hodine proad dobra 170 nebyl problem s timhle mitem si to neumim ani predstavit....pritom tamto mito predtim bylo z roku 1991

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 09:17 | Nahoru | #23
a predstih na moto mam naladeni podle rysek co byly na karteru a na desce co drzi zapalovaci civky....

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 11:47 | Nahoru | #24
taky záleží,jak je ta GO udělaná,pochopitelně,bych začal správným nastavením karburátoru..a pokud i to nebude OK, Tak je něco špatně.

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 11:51 | Nahoru | #25
Další věc je,podívej se na manual,jak se správně nastavuje předstich.

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 12:11 | Nahoru | #26
Další věc je,podívej se na manual,jak se správně nastavuje předstich.

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 16:58 | Nahoru | #27
je naka finta jak spravne seridit karbec? prej se ma uplne zatocit ten sroubek a pak pomalinku vytacet a poslouchat motor na volnobeh a az je slyset ze ma nepravidelnejsi chod motru tak to je dobre? Aspon tak jsem to vzdycky nastavoval a vzdycky to jelo jak drak a svicka mela normalni barvu ...... Jinak motr je udelan urcite dobre jsou tam jen kvalitni dily SKF ,corteco japonskla ojnice atd ... a motr z mita sjem pulil uz asi 40 krat ....tkaze ho znam fakt nazpamet uz.....proto mi to prave prijde divne ze to moto moc netahne je to proste zvlastni asi tam fakt budou ty restrikce v tom vyfuku a v sani behem tydne se na to mrknu a rozhodim to a uvidime pokud tam nebudou zkusim dalsi serizeni karburatoru a pokud ani pak nepojede tak uz fakt nevim pak uz bych to videl na nakou zavrenou CDI jinak uz to fakt nechapu ...

1 reakcí na tento příspěvek Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

4.11.2013 v 20:44 | Nahoru | #28
jak psal topper na starších válcích serie nižší než 7 byl menší průměr výfuku a portování válce bylo také uplně jiné než na novějších válcích. motor s 73037čkou valcem plochým pístem a hlavou s karbecem mikuni TM 35 měl 25kw tzn 34koní a to ten válec je o proti starším válcím jak cedník. měl jsem na motorce válec 60433 a pak jsem motor předělal na 73037 s plochou hlavou na 35mikuni a to byl takovej rozdíl, že jsem tomu ani nechtěl věřit. myslim že tenhle motor nema na víc. sežen pořádnej válec a uvidíš.

(reakce na) Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

5.11.2013 v 06:00 | Nahoru | #29
the_duck> tak tak, 7mickovej válec,plochý píst,a hodně udělá výfuk.

Restrikce a zvýšení výkonu cagiva mito 125

5.11.2013 v 11:30 | Nahoru | #30
kluci ještě jedna věc kde je na valci vyrazeny číslo? jak poznam jaky číslo valce tam mam ,ale pravda je ze pist není plochej nahore ,ale kulatej,tak to je asi v riti pac ten valec je ted po nikasilu a pist je novej tkaze se mi to davat ted pryc nechce ...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist