globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB 900 F Hornet
28.10.2013 v 20:55
Jaké jsou rozdíly mezi Hornetem 600 a 900? Nemyslím optické ale motorové, tuhost a tak.. a má někdo zkušenost s přestupem z 600ccm Horneta na 900?

Dikec

Honda CB 900 F Hornet

28.10.2013 v 21:18 | Nahoru | #1
cca 300ccm, 9kW, 29Nm, karburátor u 600 a vstřikování u 900... Stačí takto?

Honda CB 900 F Hornet

28.10.2013 v 21:22 | Nahoru | #2
jel jsem na 600 ktera je dole total mrtva a po 9000ot to skokovym narustem vykonu chce uletet pod prdeli
na 900 jsem jel kratce, ale nastup vykonu je plynulej, ale o to vic jede
pro me prijemnejsi 900ccm

Honda CB 900 F Hornet

28.10.2013 v 21:26 | Nahoru | #3
H6 musíš honit, odspoda to je lemra, od 7000 chytá druhej dech a pak už se s ním dá celkem letět.

H9 není taková uječená sekačka, má mnohem větší zátah - krouťák 91nm proti 66nm H6-tky. Maximálka bude u obou víceméně stejná, jen H9 se k ní dostane bez nějakýho většího úsilí. Na druhou stranu jsem na H9 slyšel to, že rám není dimenzovanej k motoru a má tendenci se vlnit, ale co je na tom pravdy, to ti řekne někdo, kdo na tom už má něco odjezdíno. Viděl jsem, jak s H9 škrtá stupačkama v zatáčkách, takže to zas tak horký nebude.

I když ty rámy jak na H6 tak H9 nejsou žádná sláva, hlavně co se odolnosti proti nárazu týče. Stačí menší ťukec na předek a rám pod nádrží praská.

Jestli chceš vyloženě Horneta a už máš něco najezdíno, tak H9 je jasná.

Naposledy editováno 28.10.2013 21:27:59

Honda CB 900 F Hornet

28.10.2013 v 21:56 | Nahoru | #4

Honda CB 900 F Hornet

29.10.2013 v 10:49 | Nahoru | #5
na h6 jsem se jen svezl (model kolem roku 2003) a na h9 mám najeto přes 50 tkm...

h6 je sportovnější, obratnější, h9 je "cesťák", stabilnější, silný, můžeš tam "zapomenout čtyřku" a jet na ní 50-150 se slušnou pružností motoru (měl jsem oba h9 laděné, pod 3 tisíce otáček se trochu cukaly...standardní nastavení prý plynule jede od 2 tisíc)

spotřeba, maximálka a výkon se od sebe moc neliší, největší rozdíl je opravdu v "pohodě a samozřejmosti", s jakou h9 dosáhne limity. řetězovka a gumy ti pochopitelně na h9 zmizí rychleji.

zároveň pozor - jestli nemáš odježděno pár sezon na šestce, h9 není, přes veškerou přívětivost a sametovost motoru, motorka pro začátečníky. na rozdíl od (třeba) fz1 má daleko silnější spodek (i díky zpřevodování) a (nevím, jak teď) před deseti lety převzala od b12 štafetu v nejrychlejším čase 0-100 pro sériové motorky

od 04 má štelovatelný podvozek - v základním nastavení je trochu měkký (u 03 částečně vyřešeno olejem 20w do předních vidlí a utažením zadní pružiny). že by se rám kroutil jsem nezaznamenal, asi kluci měli podhuštěné gumy, v hajzlu tlumiče, zbastlenou motorku po bouračce nebo zatmění mozku. jinak na bourání je rám v oblasti krku opravdu slabý. naštěstí je to ocel a dá se narovnat za pár korun (tímto znovu děkuju lidem od halbicha)
na levé straně bacha na uchycení bočáku - hliník ze stupaček ubrousíš, ale ocel z rámu neuhne

Honda CB 900 F Hornet

29.10.2013 v 18:24 | Nahoru | #6
měl jsem obě motorky a vrátil jsem se k h6

h6 je lehčí, obratnější a zábavnější

devítka i její řidič se budou lépe cítit na delších cestách
šestka bude na tom lépe v zatáčkovitých úsecích a celkově se na ni člověk více vyblbne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist