BadRX>No nejlepší podle mně bude, když tam dáš tu původní - protože to drážkování bude "spasovaný" (nevim jak to napsat :shy: ) s drážkováním na hřídeli, mně se totiž stalo, že mi zuby na páce a na hřídeli neseděly :marod: To že ta objímka znova praskla znamená, že buď byla špatně svařená (je to silnej matroš, takže to chce sbrousit do klínu a pořádně provařit, a předtím hlavně pořádně očistit, protože z převodovky na to jde mastnota) nebo byla moc utažená - tady ten způsob uchycení není zrovna nejšťastnější, protože utáhneš málo = nakopávačka se uchroustne, utáhneš moc = zbortí se hřídel a skřípne řadičku. Taky jsem si s tím dost užil, jednou mi šroub od nakopávačky prošel víkem motoru :marod: , takže jsem ji sundal a radši strkám, věšinou chytne tak na metru a půl :thmubup: