globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Černá barva na ČZ 175/477.1
27.10.2013 v 13:52
Ahoj všichni,

mám nově zakoupenou ČZ 175/477.1 s oilmastrem. Motorka byla upravena po nějkém kutilovi, takže práce jako na kostele. Barva je na každém plechu jiná a v TP je napsaná barva "ČERNÁ". Bohužel ČSN barvy jsem na netu nedohledal a když už jsem našel majitele 175 v černé barvě, neozval se mi.

Poradíte mi někdo? A hlavně jak bude celá motorka v černé kombinaci? Nemá mít stříbrné blatníky jako každá 175?

Díky za rady.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Černá barva na ČZ 175/477.1

29.10.2013 v 19:40 | Nahoru | #1
Vlasťák1973> Vtipný je, že ta zetka z druhého odkazu je 476 125 a je moje. Kdysi dávno jsem jim poslal pár fotek a od té doby to koluje netem. Jinak je to první 476 z roku 69 ješťě se světlem Aprilia. Dneska už tam není ani ten regulátor pod oil nádrží, ale na dynamu jak byl původně,dál je tam původně vypadající zrcátko a pár dalších blbůstek, jako origo znaky a nějaký ten škrábanec po tom co jsem se sklouzl. Jo a má to dvouklíčovou brzdu, která mohla za většinu mých pádů, protože při bržďění nebrzdila skoro vůbec a pak se kousla.

(reakce na) Černá barva na ČZ 175/477.1

30.10.2013 v 20:45 | Nahoru | #2

mvmoto píše: Vlasťák1973> Vtipný je, že ta zetka z druhého odkazu je 476 125 a je moje. Kdysi dávno jsem jim poslal pár fotek a od té doby to koluje netem. Jinak je to první 476 z roku 69 ješťě se světlem Aprilia. Dneska už tam není ani ten regulátor pod oil nádrží, ale na dynamu jak byl původně,dál je tam původně vypadající zrcátko a pár dalších blbůstek, jako origo znaky a nějaký ten škrábanec po tom co jsem se sklouzl. Jo a má to dvouklíčovou brzdu, která mohla za většinu mých pádů, protože při bržďění nebrzdila skoro vůbec a pak se kousla.



Blatníky bývaly v šedé kladívkové barvě. Nějak se mi nezdá, že by na Tvém modelu 1969 byly v barvě nádrže - navíc hladké barvě?! Já míval u modelu 1973 červenou nádrž a v šedé kladívkové boční schránky pod sedlem a blatníky.
To bývala strojovna - chytla vždy i při -20°C a pakování před barákem, kde profukovalo / tedy pokud ten mrazem ztuhlý mazut PP80 dovolil převodovce otáčet se.
Zajímavé bylo, že jsem míval na štítku 11HP, ale v TP tuším 9,5HP. A když jsem chvátal ve dvou = bylo ideální dostat se do větrného pytle za autobus. Takové Karosy už tehdá uměly uhánět 90km/h, tak to docela odsejpalo .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 DavyŠtoky 10 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1


TOPlist