4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorky s nejnižší spotřebou
prackarr píše: Ano, za cenu utrpení věřím,že vstřikovací GSXR může jet za 4,5 litrů,ale nevěřím,že dá 4 litry šestkovej karbecovej hornet. Tam bude chyba ve výpočtu spotřeby...
...já zase nevěřím,že "litrová" motorka v běžném provozu,na běžné silnici a při běžné, i když třeba turistické jízdě, jezdí kolem 5 litrů!....a jen ze srandy jsem ochoten se opět vsadit ....ale nikdo, nikdy ,i v diskusích u spotřebě aut,na měřící "závod" nedojel a začly různé výmluvy a podmínky a další "okecávání"!
..pravda,nikdy jsem to na "cl" neměřil,ale nějaký přehled člověk zaznamená z praxe, nejméně "žral" asi ten Fire Blade 1998 /900ccm/..ale i tak to bylo min. kolem cca 7 litrů!..to samé i FB 2003.
A KTM RC8R pod 10 ani náhodou a to samé BMW 1000 RR!
Naposledy editováno 27.10.2013 09:21:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorky s nejnižší spotřebou
2LEKO píše: ...já zase nevěřím,že "litrová" motorka v běžném provozu,na běžné silnici a při běžné, i když třeba turistické jízdě, jezdí kolem 5 litrů!....a jen ze srandy jsem ochoten se opět vsadit ....ale nikdo, nikdy ,i v diskusích u spotřebě aut,na měřící "závod" nedojel a začly různé výmluvy a podmínky a další "okecávání"!
..pravda,nikdy jsem to na "cl" neměřil,ale nějaký přehled člověk zaznamená z praxe, nejméně "žral" asi ten Fire Blade 1998 /900ccm/..ale i tak to bylo min. kolem cca 7 litrů!..to samé i FB 2003.
A KTM RC8R pod 10 ani náhodou a to samé BMW 1000 RR!
O co?
e: a myslím, že jsi lhář. Nekecej nesmysly typu že S1000RR nejde pod deset. Na lhaní už jsi dost starý, nemyslíš?
Naposledy editováno 27.10.2013 09:30:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorky s nejnižší spotřebou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorky s nejnižší spotřebou
2LEKO píše: ...já zase nevěřím,že "litrová" motorka v běžném provozu,na běžné silnici a při běžné, i když třeba turistické jízdě, jezdí kolem 5 litrů!....a jen ze srandy jsem ochoten se opět vsadit ....ale nikdo, nikdy ,i v diskusích u spotřebě aut,na měřící "závod" nedojel a začly různé výmluvy a podmínky a další "okecávání"!
..pravda,nikdy jsem to na "cl" neměřil,ale nějaký přehled člověk zaznamená z praxe, nejméně "žral" asi ten Fire Blade 1998 /900ccm/..ale i tak to bylo min. kolem cca 7 litrů!..to samé i FB 2003.
A KTM RC8R pod 10 ani náhodou a to samé BMW 1000 RR!
Leoši, já na mém RR mám nádrž na 18,5 litrů a běžně na ni najíždím 280-300 km.
A to ji nevyjíždím do sucha.tedy při cca 17l najedu 280-300km, což se rovná cca 5,5 a 5,8 l/100km. A to jezdím dost zvostra. Když jedu s pomalejší skupinou,jezdím za 5,0 zcela běžně. Povím to jinak- na 5,0l/100 stačí netahat tvrdej a jet podle předpisů. Ale jedná se o stříkačku. Karbecovej Hornet toto nedá...
2LEKO píše: ...já zase nevěřím,že "litrová" motorka v běžném provozu,na běžné silnici a při běžné, i když třeba turistické jízdě, jezdí kolem 5 litrů!....a jen ze srandy jsem ochoten se opět vsadit ....ale nikdo, nikdy ,i v diskusích u spotřebě aut,na měřící "závod" nedojel a začly různé výmluvy a podmínky a další "okecávání"!
..pravda,nikdy jsem to na "cl" neměřil,ale nějaký přehled člověk zaznamená z praxe, nejméně "žral" asi ten Fire Blade 1998 /900ccm/..ale i tak to bylo min. kolem cca 7 litrů!..to samé i FB 2003.
A KTM RC8R pod 10 ani náhodou a to samé BMW 1000 RR!
FZ6 jezdila turisticky cirka tech 5.5, Daytona i R6ka behem zajizdeni kolem sesti litru.
Na okruhu jsem ani Daytonu ani R6ku (v serii) nedostal pres 10.