bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Málo plynu, nepravidelný chod
23.10.2013 v 14:56
Mam dotaz, nevím jestli je to normální tak se zeptám. Na Hornetovy 600 1999. Když jedu pohodičku třeba 60km/h nebo třeba 90km/h (na rychlosti nezalezi) a udržuju rychlost, to znamená opravu malinko plynu, tak motor nemá pravidelný chod, nevím jak to vysvětlit ale asi jako kdyby při takto málo otevřeném plynu vynechával válec nebo tak. Myslítě že by to vyřešila synchr. karbeců? jinak mam taky díru mezi "bez plynu" a "přidáním", vždy to kopne. Předem dík ;)

Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 15:35 | Nahoru | #1
Kolik přitom točíš RPM a na jakej kvalt?To je divný..

Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 16:02 | Nahoru | #2
Synchronizace to pravděpodobně vyřeší.

Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 16:10 | Nahoru | #3
Jednak synchro... Ale pokud si to pohodičkuješ na šestku 1000-1500rpm tak se nediv, že se to dusí... Není to dieselový osmiválec od scanie...

Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 19:03 | Nahoru | #4
Vono bych se ridil tim na jakejch otackach to je , hornet je na spodku uplne ....jak to rict slusne, chciplej.
Jestli chces tak pres Dubec jezdim obcas do prace z prace tak se muzu podivat.

Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 19:20 | Nahoru | #5
Dneska jsem to schválně zkusil a při 50-60kmh mám na šestku cca 2,5tis rpm a na rovině je rozjezd plynulý... Zkusil jsem tam šestku kopnout i ve 40kmh (1500-2000rpm) a bez problémum žádný cukání, nepravidelnost chodu, nebo něco podobného...

Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 19:45 | Nahoru | #6
tak k tomuhle dotazu se taky přidám..mám úplně stejný problém na FZS1000, servis jsem dělal základní - olej, svíčky, filtry a furt je to stejné - plynulá jízda do nějakých 4000ot/min a motor jakoby pocukával. Akcelerace ale normální (aspoň subjektivně) Takže, kdyby někdo věděl o mechošovi na ostravsku, co by mi to poladil, dejte pls kontakt.

1 reakcí na tento příspěvek Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 20:16 | Nahoru | #7
Nejde o rozjezd, rozjezdy a přidávání plynu je absolutně v pohodě, ale udržování rychlosti jen lechtáním plynové rukojeti, děláto všude, ale nejvíc se mi zdá asi 4-8000 ot

(reakce na) Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 20:20 | Nahoru | #8
Spajwer> jj, však jo...akcelerace v poho... jak jedu stabilní rychlostí na minimum plynu, tak to není ono..

Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 20:22 | Nahoru | #9
Myslim si že to je tou synchronizaci protože když das jen malinko plynu, tak pokud nejsou dobre sestelovaný, tak do každyho valce jde asi jina smes... a pri tak malem mnozstvi to je asi už znát, když přidám tak už tam teče toho víc a svíčky nemaj problem to zapalit... asi

Málo plynu, nepravidelný chod

23.10.2013 v 20:49 | Nahoru | #10
já určo nechám poladit i ventily

1 reakcí na tento příspěvek Málo plynu, nepravidelný chod

24.10.2013 v 14:33 | Nahoru | #11
Taky nebude od věci

Málo plynu, nepravidelný chod

24.10.2013 v 20:08 | Nahoru | #12
Já mám tento problém s Triumphem. Synchronizace udělaná, ventily také, přehraná palivová mapa, nové svíce..........no nakonec nejlepší zlepšení nastalo po výměně vzduchového filtru - bohužel do cca 3000ot/min je to při požadavku na ustálenou rychlost ucukané. Zrychlování OK, takže mě to nutí furt jet kudlu, nebo to točit.......třeba BMW mě tohle nedělá a jede jako elektromotor - ale je to čtyřvál a tříhrnek, tak to může být i konstrukcí motoru.

(reakce na) Málo plynu, nepravidelný chod

30.10.2013 v 21:45 | Nahoru | #13
Spajwer> Zdarec , Až budeš vědět víc, dej mi vědět...moji Sůzu si viděl a dělá mi to samý a karbecy mám seřízený přímo v Suzuki, vzducháč prakticky novej...já osobně bych to tipoval na tu zmíněnou směs - při lechtání plynu to poškubává a motor má zvuk, jako by jel jen na tři válce, ale jakmile jí pustím víc plynu, jede normál

Málo plynu, nepravidelný chod

6.8.2019 v 20:57 | Nahoru | #14
Tak sem to porad nevyřešil
Seridil sem ventily, vyčistil a synchronizoval karbce, vyměnil svíce a porad nepomohlo, tak sem dal srouby bohatosti směsi dle dilenské přiručky, a je to trošku lepší ale mam to podle mě strašně bohaty tak to ještě sešteluju.
Pochopil sem dobře, že pri zahratem a nastartovaném motoru pomalu točit tema sroubkama dokud budou otáčky nejvyšší, pak je srovnat stelovacim sroubem volnoběhu a pak sroub bohatosti směsi na dalším válci a takhle dál a dál? Udělám to aspoň nějak bez nějakyho přesnýho digitálního otáčkoměru?
Dělal to tu už někdo?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 Dnes v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 Včera v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist