globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poděkování - Bohemia chrome
22.10.2013 v 18:32
Dobrý den všem. Jelikož peníze opravdu doma netisknu, chtěl bych touto formou poděkovat firmě Bohemia Chrome za výborné jednání s mojí osobou a zhotovení mojí zakázky. V srpnu jsem odeslal do této firmy nachromovat misky budíků na GSX 1400 a již jsem je nikdy neviděl.
Bylo hezké doufat, že misky dorazí každých 14 dní, 3x po sobě a být telefonicky ujištěn, že se "zjistí příčina proč nedorazili". Další 3 týdny čekat na ten hovor v 17h, kdy se někdo "stoprocentně" ozve řekne proč je to tak. Současně se majiteli firmy omlouvám za sms v níž jsem ho poslal do pr..le.

Misky jsem koupil nové, ale tohle jsem si nemohl odpustit. Přeji všem pěkný den.

(Bohužel již nejsem sám s podobnou zkušeností)

Naposledy editováno 25.04.2014 13:53:45

1 reakcí na tento příspěvek Poděkování - Bohemia chrome

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2014 v 12:31 | Nahoru | #1
Ahoj,
takže stejná situace se stejnou firmou... blbě nachromovali to co měli a ujistili, že to bude v pohodě. Nebylo. Na reklamaci nereaguje, část součástek pořád má u sebe. Jezdím na sjednané schůzky kam pak nepřijde. Telefony nezvedá. Jen když volám z jiného čísla. Ale pak stejně neni doma. Do podrobností nebudu zacházet- je to dost velká anabáze. Ale nevím jak Ty, ale já to tak nenechám. Předpokládám že nejsme to jen my dva. Potkal jsem tam dva zákazníky kteří byli značně na.raní.
Mě to už stálo nemalé finanční výdaje. Pan Novák to má vcelku dost na háku.

(reakce na) Poděkování - Bohemia chrome

24.4.2014 v 10:49 | Nahoru | #2

SoptikJaryn píše: Ahoj,
takže stejná situace se stejnou firmou... blbě nachromovali to co měli a ujistili, že to bude v pohodě. Nebylo. Na reklamaci nereaguje, část součástek pořád má u sebe. Jezdím na sjednané schůzky kam pak nepřijde. Telefony nezvedá. Jen když volám z jiného čísla. Ale pak stejně neni doma. Do podrobností nebudu zacházet- je to dost velká anabáze. Ale nevím jak Ty, ale já to tak nenechám. Předpokládám že nejsme to jen my dva. Potkal jsem tam dva zákazníky kteří byli značně na.raní.
Mě to už stálo nemalé finanční výdaje. Pan Novák to má vcelku dost na háku.



No pane jo. U mě bohužel téměř veškerá komunikace proběhla po telefonu. Tím pádem jsem bohužel bez páky. Věř, že pokud bych to měl vše zdokumentováno jen tak bych to nenechal. Když si vzpomenu kolik mě to stálo nervů mám někdy chuť zajet za majitelem a popovídat si s ním z očí do očí. Měním název tématu ať ušetřím někomu nějakou kačku a nervy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist