globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tři zmrzliny na jednom podválu
20.10.2013 v 16:13
Zdravím, kamarádi okruháři mám dotaz. Nemáte někdo zkušenost s převozem tří kapotovanejch mašin na jednom vozejku? Letos nám posloužil Agados jelikož se do prostřed vešel Street ale 3 kapoty už je problém, nevíte jestli takovej vozejk existuje?










Naposledy editováno 20.10.2013 16:14:13

1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 13:48 | Nahoru | #31
Tedy nevím co má autor vlákna za auto, ale třeba já mám oktávku I a tam je to max 540 Kg na nebrzděný přívěs a třeba na oktávku II. viz tato tabulka .
Ano limit je 750 Kg pro nebzdený, ale zvládne to dle techničáku vaše auto?

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 13:53 | Nahoru | #32
Kalimerro> Ono se zatizeni meni podle pouzitejch brzd a motoru a Oktavka na tom s tema brzdama neni uplne nejlip. Ja treba na Mondeu mam 750/1800, takze si i nejaky auto obcas odvezu.

2 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 15:57 | Nahoru | #33
normalni kara ve velikosti lozne plochy 2 x 1 metr, nebrzdena vazi asi 320 kg a ma povolene zatizeni 350 kg. To vim, protoze ji mam doma. Tri velke motorky vazi vic nez 350 kg. Dalsi kategorie privesu je s nosnosti 700 kg, na tuto kategorii ale uz musi byt ridicak E. Hacek je v tom, ze se vzdy pocita maximalni povolene zatizeni, nikoliv skutecne, potom tedy nesmite za osobakem tahnout ani prazdnou karu nad 700 kg i kdyz by to vahove vychazelo.

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 16:10 | Nahoru | #34

vie píše: normalni kara ve velikosti lozne plochy 2 x 1 metr, nebrzdena vazi asi 320 kg a ma povolene zatizeni 350 kg. To vim, protoze ji mam doma. Tri velke motorky vazi vic nez 350 kg. Dalsi kategorie privesu je s nosnosti 700 kg, na tuto kategorii ale uz musi byt ridicak E. Hacek je v tom, ze se vzdy pocita maximalni povolene zatizeni, nikoliv skutecne, potom tedy nesmite za osobakem tahnout ani prazdnou karu nad 700 kg i kdyz by to vahove vychazelo.



Z ceho tu normalni karu mas vyrobenou? Je to cely z olova? Dneska asi nejbeznejsi vozejk Agados Handy 20 s loznou plochou 206x110 vazi 112kg. Nejak si nedokazu predstavit tech 350kg

Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 16:32 | Nahoru | #35
neco takovydleho tak jsem se asi ve vaze spletl, nemam ted u sebe papiry ale tri motorky se tam nevejdou. Kary, kam se bez problemu vejdou, jsou prave ty nad 750 kg a ty vyzaduji "E"

Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 21:36 | Nahoru | #36
Vozíme 3 těžký motorky na velkym vozejku s přišroubovanejma stojanama Ale je na to holt potřeba E...

E: vlek s kolama pod ložnou plochou o rozměrech 230x300cm

Naposledy editováno 21.10.2013 21:48:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 21:43 | Nahoru | #37
E2: tak prej nic

Naposledy editováno 21.10.2013 22:10:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 22:07 | Nahoru | #38
sharkis> výše más Citaci zákona

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 22:11 | Nahoru | #39

FishX3 píše: sharkis> výše más Citaci zákona



No, tak teda koukám, že to od toho 1. ledna překopali úplně totálně

Kaju se

E: takže jestli jsem to dobře pochopil, tak s BE lze řídit klasický auto (definovaný dle zákona místy k sezení a váhou) + přívěs do max přípustný hmotnosti 3500kg s tím, že jediným omezením je vlastně povolená váha na kouli tažného vozidla, která nesmí být překročena...

Naposledy editováno 21.10.2013 22:17:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

21.10.2013 v 22:20 | Nahoru | #40
JR..> Jak píše Fish, jakýkoli vozík o celkové hmotnosti (vlastní hmotnost vozíku plus maximální povolené zatížení) nad 750 kg. Jakmile takovej vozík zapřáhneš za auto, potřebuješ kombinaci B+E a to i když ten vozík taháš prázdnej.
Naproti tomu, s kombinací B+E můžeš legálně řídit soupravu s celkovou hmotností vysoko přes 3,5 tuny (auto do 3,5 tuny a vozík s takovou hmotnosí, na jakou je otypovaný tažný zařízení na autě).
Tož tak.

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

22.10.2013 v 08:51 | Nahoru | #41
Spot> přesně jak Fidži CZ cituje zákon o stránku dříve, na přívěs nad 750 kg nepotřebuješ B+E, viz. citovaný zákon.
Tož tak.

1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu

22.10.2013 v 08:56 | Nahoru | #42
Mimo téma - "Éčko" je zkouška+jízdy?

Tři zmrzliny na jednom podválu

22.10.2013 v 09:06 | Nahoru | #43
vyptaval jsem se na tohle tema s ohledem na to, ze nevlastnim E a chtel bych tahat karavan (1200kg) a bylo mi receno, ze nas cesky zakon je zmrseny a ridi se to smernici EU a pokud auto+vozik (karavan)nepresahne 3500kg, tak zadne E byt nemusi, zjistoval jsem to u mnoha karavanistu i v zahranici a nikdo E nevlastnil a bezne byl staven policii v D nebo A
a i ten odkaz na strankach agadosu to potvrzuje

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

22.10.2013 v 09:57 | Nahoru | #44

karf píše: Mimo téma - "Éčko" je zkouška+jízdy?

Bohužel ne. Cvičiště, spoustu hodin jízd, technika, předpisy, zdravověda. V podstatě celé B znova.

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

22.10.2013 v 09:59 | Nahoru | #45
sharkis> Na B+E můžeš teoreticky mít soupravu až 13t.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 15:32 | Nahoru | #46

Fidži_CZ píše: Bohužel ne. Cvičiště, spoustu hodin jízd, technika, předpisy, zdravověda. V podstatě celé B znova.

Jsou ofiko 4h jízdy ne? S tím, že se reálně nejezdí žádná nebo jedna, aby sis zkusil couvání s vozejkem a odpojit ho třeba.

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 16:03 | Nahoru | #47
ptaak> Tož asi tak. Stojí to taky nesmysl. Dal jsem za to asi 6500Kč. Přitom by bohatě stačila pár hodin jízd a technika a zkouška. Tohle je jak B odznova.

Praktická jízda 8 hodin
Teorie 12 hodin
Praktická údržba 2 hodiny
Zásady první pomoci 2 hodiny

Naposledy editováno 23.10.2013 16:05:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 16:05 | Nahoru | #48

Fidži_CZ píše: Bohužel ne. Cvičiště, spoustu hodin jízd, technika, předpisy, zdravověda. V podstatě celé B znova.


a to cele na nic, protoze si dovolim tvrdit, ze to auto co je na fotce + klidne i vetsi vozik a na nem 3 motorky se do 3500kg vejdou a tim padem neni potreba E

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 16:13 | Nahoru | #49
aldakaw> V jeho případě asi ano. Obecně to smysl má, pokud člověk tahá. Já mám 3,5t kouli, tak se mi to hodí

1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 16:22 | Nahoru | #50
Já to měl za 4000,- a to to bylo i s rozšířením áčka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 16:36 | Nahoru | #51
ptaak> Záleží kde to děláš. I tak, i za 2000 je to dle mě drahé.

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 16:40 | Nahoru | #52
Fidži_CZ> Jojo, já to měl za půlku ze známosti. Měl jsem jednu jízdu na moto a jednu s vlekem a ke zkouškám. Ty jsem dělal ze známosti taky dvakrát dokonce

Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 18:58 | Nahoru | #53
Tak ja delal E asi pred peti lety a vyslo to celkem asi na 8 litru v Praze.

1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 19:11 | Nahoru | #54
Jo pánové, já to ještě kdysi dávno vychytal - dostal jsem E (teda k C) na potvrzení který jsem si sám opsal a orazil: Pan TomElefant IČO xy potvrzuje panu Tomovi Elefantovi r.č. yz praxi v řízení nákladního vozidla v trvání 24 měsíců - a bylo to . Je pravda že to bylo v roce 1994, v souladu s tehdejšími předpisy. Stálo mě to tuším 50 kč za kolek.
Čau, Tom

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 20:01 | Nahoru | #55
TomElefant750> Tos to nejak preplatil, mam pocit, ze v devadesatejch se to davalo zadarmo nebo za 10
Ja to tenkrat nestihl asi o par mesicu.

Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 20:18 | Nahoru | #56
dneska 4-6tis. ... u nás

1 reakcí na tento příspěvek Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 21:13 | Nahoru | #57
Já to dělal ve 2009 asi za 2000. Ve středu jsem se zeptal, kdy je nejbližší možný termín na "E".
Prý jestli se stihnu naučit testy do úterka příští týden tak se můžu přihlásit. Jo a pro svoji jistotu mě chtěl instruktor vidět jet s vlekem. Takže v pondělí jedna jízda cca 15 minut - odjezd na parkoviště u supermarketu, zacouvání, otočení a zpět. No a v úterý testy, jízda a hotovo.
Ale kolik to stojí dneska fakt nevím.

(reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

23.10.2013 v 21:24 | Nahoru | #58

Spot píše: Já to dělal ve 2009 asi za 2000. Ve středu jsem se zeptal, kdy je nejbližší možný termín na "E".
Prý jestli se stihnu naučit testy do úterka příští týden tak se můžu přihlásit. Jo a pro svoji jistotu mě chtěl instruktor vidět jet s vlekem. Takže v pondělí jedna jízda cca 15 minut - odjezd na parkoviště u supermarketu, zacouvání, otočení a zpět. No a v úterý testy, jízda a hotovo.
Ale kolik to stojí dneska fakt nevím.



Jeste tady napis co to bylo za autoskolu a je vymalovano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

24.10.2013 v 11:50 | Nahoru | #59
JR..> Pokud je vozejk bržděnej nebo jeho maximální hmotnost v techničáku přesahuje 750kg, potřebuješ E.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tři zmrzliny na jednom podválu

24.10.2013 v 11:52 | Nahoru | #60
Ťulda> Bud tak hodnej a precti si to tady cely. Jsou dva vyklady stavajiciho zakona a kazdej rika neco jinyho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist