paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výměna spojky, tlumiče a brzdy-Transalp 650
Zdarec,
chystám se dělat spojku a popravdě jsem nenašel vlákno, kde by někdo popisoval "nástrahy" :)

Spojka mi bere až na konci, ale to není nic proti ničemu. Při zvedání na zadní dojde k masivnímu prokluzu a de facto není možno motku zvednout. Prokluz jsem začal vnímat i při razantním startu. Na konci spojkovaní dojde k "cuku" a spojka je hlučná při zmáčknutí páčky na volnoběh. Proto ji budu muset rozdělat. Štelovat už není kam.. Pokud s tím máte někdo zkušenost, budu rád za rady..

(Transalp 650 r.v.2004)

Dík TM

EDIT: Během diskuze se probralo více než spojka. Ve vláknech je info o brzdách, oné spojce, tlumičích atd..

Naposledy editováno 09.01.2014 12:26:43

1 reakcí na tento příspěvek Výměna spojky, tlumiče a brzdy-Transalp 650

Skvělá odpověď, děkuji! 24.10.2013 v 23:37 | Nahoru | #1
No a když jsem se rozepsal, tak ještě téma samo pro sebe jsou přední vidle.. Já do nich koupil před rozebráním progresy od TT.. no bylo to teda po tom sice super, ale když sem to sundal a vypustil "olej", tak v jednom bylo míň a nahoře byl povolenej takovej ten šroub, takže si myslím, že díky tomu fungoval tak 1 a půl tlumiče.. Nicméně, jsem měl asi nejdřív tlumiče bez pořizování progresů a zkusit jak to funguje po regeneraci :)
Ale tak každý má svůj přístup.. Nicméně si myslím, že je výhoda mít garáž, rozhodit to zkouknout to a až pak teprve investovat do kravin, protože ta motorka je už v originálu hodně dobrá a ty prachy by měly spíš skončit v nádrži.. hmm nebo taky ještě ložisko do krku.. taky udělá hodně.. ale neni to žádná silnička a hlavně aby to jelo :)
je mi uplně jasný jak dáváš TA kouř.. taky sem mu dával, člověk se z toho litra rozmazlí.. o to zábavnější to je pak na TA.. :) tak snad vše..

(reakce na) Výměna spojky, tlumiče a brzdy-Transalp 650

25.10.2013 v 08:38 | Nahoru | #2

cernda píše: No a když jsem se rozepsal, tak ještě téma samo pro sebe jsou přední vidle.. Já do nich koupil před rozebráním progresy od TT.. no bylo to teda po tom sice super, ale když sem to sundal a vypustil "olej", tak v jednom bylo míň a nahoře byl povolenej takovej ten šroub, takže si myslím, že díky tomu fungoval tak 1 a půl tlumiče.. Nicméně, jsem měl asi nejdřív tlumiče bez pořizování progresů a zkusit jak to funguje po regeneraci :)
Ale tak každý má svůj přístup.. Nicméně si myslím, že je výhoda mít garáž, rozhodit to zkouknout to a až pak teprve investovat do kravin, protože ta motorka je už v originálu hodně dobrá a ty prachy by měly spíš skončit v nádrži.. hmm nebo taky ještě ložisko do krku.. taky udělá hodně.. ale neni to žádná silnička a hlavně aby to jelo :)
je mi uplně jasný jak dáváš TA kouř.. taky sem mu dával, člověk se z toho litra rozmazlí.. o to zábavnější to je pak na TA.. :) tak snad vše..


Přední vidle budu dělat v zimě. Zvažuju progresy.. Méně se noří předek a zvedne se o cca 20mm na předku. Osobně jsem si na to noření musel zvyknout a prvních 500km jsem byl pomalej do zatáček, protože jsem necítil práci předku. U Varadera byl pocit s toho co dělá předek jasný. Dnes jsem si zvykl a často si užívám to houpání Protože oproti Alpu se Varan nezhoupl vůbec. Ale to neber jako porovnání motorek, ale pocitů a poznatků z jízdy.. Chystám se i na ložisko řízení, protože má "přechod" v jedné poloze. Ovšem nejde o nic závažného. Pustit řiditka a projet zatáčku v náklonu jde na obě strany. Motorka nikam netáhne a řízení je čisté..
Garáge mám. V 38letech jsem si splnil sen. Koupě domu s pozemkem a velkou garáží s dílnou. Vždy jsem dělal opravy u chaty nebo u šváry v garáge, kde jsme se pomalu neotočili. On má Jawku350, ele. koloběžku a Alpa 650. Já se tam loni nasáčkoval na podzim s Varanem1000, scootem50 a pomalu nebylo kam se vrtnout. Ale nemělo to vadu, protože to byl dobrej relax. Dneska mám v garáge Stadiona, Jawu, scoota, Alpa a kotel. Což znamená, že dílna spojená s garáží mám 21st. Ideálně si dělám a nic mě netlačí.. Momentálně jsem vyhodil 4kolku do přístavku, protože v garága mám 6sudů s kvasem a díky teplu je to rychlejší

Poslední věty mě rozesmáli, protože víš o čem mluvíš. Kouř mu už nedávám, protože bych ho uhnal. Není to litr. Už jsem si zašlápl ego do bahna a neujíždím otravným blbečkům, co ti s autem leští zadní bltník ve 120ti na státovce. U Varana to šlo, u Alpa uhnu, protože 160 tam má kde kdo raz dva a mě je tý motorky líto. Kdybych se chtěl honit, nejdu do endura. A že je s Alpem zábava? To kua je a jen velice nerad, ale musím přiznat, že větší než z Varanem. Mám namysli město a cukačky. Na dálky je Varan Král a Alpa strčí do kapsy po všech stránkách. Potažmo, když jezdíme se ženou oba. To je Alpík jen na kochačku a nebo ho držet lehce v točkách a vyprašovat mezi 110 a 130ti.. Víc je to nesmysl. Dokonce jsem se tak namlsal, že zvažuju koupit starý levný XT600 a dát ho dohromady na lítačku. Ale to už jsem hodně odbočil od spojky
Díky za příspěvky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist