paolo_novy Přidat reklamu

Téma: nefunkční blinkry
19.10.2013 v 18:49
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, co by mohlo způsobovat nefunkčnost mých blinkrů. Nedávno jsem si koupil Hondu CBR 125 - vše fungovalo. Pak hned den po koupi mi odešla baterka, takže jsem koupil novou. A po první delší jízdě mi přestaly fungovat blinkry, takže jsem jezdil prozatím bez nich, ale už bych s tím měl něco dělat. Od té doby mi nefungovaly, až na jeden případ kdy se mi podařilo hodit pravý blinkr - ale potom už zase nic - baterka už je naprosto v pořádku. Napadly mě důvody, čím by to mohlo být. Například přerušovač, levý spínač, relátko, nebo jestli by jen stačilo to prostříkat kontaktolem. Jako nejpravděpodobnější důvod bych asi viděl ten levý spínač, ale zatím nevím, děkuju komukoli, kdo se se mnou podělí o jeho zkušenosti. :)

Naposledy editováno 19.10.2013 19:13:11

1 reakcí na tento příspěvek nefunkční blinkry

21.10.2013 v 19:57 | Nahoru | #1
Tak jsem dnes zkoušel proměřit levý spínač a přerušovač. Obojí se zdá být v pořádku. Bohužel mám dojem, že tam nejde elektrika z toho přívodního kabelu do přerušovače. Ještě jednou sem přidám obrázek, na kterým je zvýrazněné, kde mi v tom jednom "políčku" chybí jeden kontakt na to startovací relé. Nemohlo by to být tím?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nefunkční blinkry

22.10.2013 v 08:39 | Nahoru | #2
Shitty> Jestli ten červený konektor, co držíš v ruce, je zapojen do protikusu na tom "černém bazkemu" se zelenou pojistkou na prvním snímku, tak ten chybějící kontakt (Tebou označený) je v pořádku. Ten "černý bazmek" je těleso relátka starteru s hlavní pojistkou, koukni na schéma, je to element "starter relay". "Main fuse" je ta hlavní pojistka (zelená). Z toho červeného konektoru tedy logicky dle schémátka vedou 3 dráty (červený, žlutočervený a zelenočervený).

Když ale podle Tebe "nejde šťáva" už v přívodu na přerušovač blinkrů, tak to změř žárovkovou zkoušečkou - při zapnuté spínačce tam napětí být musí. Když nebude, musíš jít po drátu dál, někde bude ulomený, nebo bude zoxidovaný (nebo uvolněný) kontakt v konektoru. Opět se podívej na zmíněné schémátko z odkazu a uvidíš, kde všude se větví (je to bílozelený drát). Okruh jistí pojistka označená F2, takže kdyby ta byla vadná, nebudou fungovat ani budíky a kontrolka neutrálu. Dále tento okruh napájí ještě spínače brzdového světla a tlačítko starteru, takže pokud toto vše funguje a nejde napětí skutečně jen do přerušovače, musí být chyba hned u prvního větvení drátu napájejícího přerušovač, pokud tedy drát samotný nebude někde zlomený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R Hugomela12273i3jek 2 12.6.2024 v 07:32 Finalex
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 13 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250


TOPlist