1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
TomElefant750 píše: dva_hrnce> Tak to kolo od Hondy by šlo asi vynýst i v zubech , ale Brevu bych po schodech tahat nechtěl.
Čau, Tom
Asi tak nějak, možná potrénuju s tou Hujdou, ta je ještě na puzzle z loňské srny, tak bych si s ní moh přes zimu taky hrát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
dva_hrnce píše: Asi tak nějak, možná potrénuju s tou Hujdou, ta je ještě na puzzle z loňské srny, tak bych si s ní moh přes zimu taky hrát
Znesvětíš italskou místnost?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
Hančaa píše: Znesvětíš italskou místnost?!
hm, to mi nedošlo.. a na hajzl se nevejde
1 reakcí na tento příspěvek jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
1 reakcí na tento příspěvek jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
Já bych bral na zazimování vehiklů ale spíš něco takového :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
1 reakcí na tento příspěvek jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
1 reakcí na tento příspěvek jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
Jinak ty zarážky jsou vyřešené perfektně, snad jen bych na ně nalepil kousky gumy, aby tolik nebouchaly "železo na železo". Ale to už je spíš věc komfortu. Sice je tam pořád riziko rychlého pádu plošiny při rupnutí hadice od válce (a potenciálně poškození motorky nárazem), to by se dalo vyrychtovat špalíkovými brzdami na kolejnicích, vybavovaných určitou rychlostí pohybu. I když to už by byla v tomto případě zbytečná komplikace a záleží i na průřezu přípojného hrdla válce, jakou rychlost klesání by dovolilo.
Jinak každopádně je to fortelná práce a jak tu někdo zmínil lanový vrátek, tak naopak tento (hydraulický) systém mně přijde mechanicky jednodušší i spolehlivější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
J.M.K. píše: Kinča> Něco takového jsem před časem viděl na YT, akorát na jízdní kola a bylo to na způsob souřadnicového zásobníku nástrojů u obráběcího centra. Snad to bylo někde v Číně.
jeden takovej parkovací dům máme v HK na kola .. šoupneš tam kolo a máš ho hezky v bezpečí1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
tady je výhoda že je nahoře prostor 6x8 metru a ta se tam toho vejde celkem dost,lonskou zimu tam byli 4 motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat motorku do patra,aneb motovýtah
J.M.K. píše: OndraHK> To teda koukám, že je to i v ČR. A jak se to ovládá, proti lístku s čárovým kódem? A parkovné dle počtu hodin, nebo jak?
Hele je to plně automatický, dáš tam kolo a mužeš na něm nechat i pár věcí, kamera ti zkoukne jestli je vše ok, kontroluje to i výšku sedla takže se muže stát že musíš posunout sedlo občas.. a do pul minutky ho máš zaparkovaný.. Dá ti to čipovej kod na kterým je nějak zapsáno číslo tvojeho kola a stojí to 5tikačku na den přišel s tím nějaký podnikatel jako se službou pro cyklisty ne na ždímání peněz proto ta cena. Jo a ještě vejde se tam 116 kol
Naposledy editováno 21.10.2013 12:42:31