globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přepis rámu
 
16.10.2013 v 22:34
Zdravíčko, měl bych dotaz ohledně přepisu rámu, originální má vyrobní vadu(odchylka předniho kola x zadnimu je tak 5cm.) a našel sem od jedne paní nový ram co ho prodává za lidovou cenu. Otazka zní jak to udělat s číslem VIN apod. aby to bylo legalni a mohlo to dál dělat technické apod. jedná se vlastně o stejný typ rámu a já nemám představu jak to přepsat a co to představuje abych nenarazil v budoucnu na žádný problem, děkuji.

přepis rámu

16.10.2013 v 23:34 | Nahoru | #1
Nový znamená co?, jako nový nepoužitý originální díl? - to předpokládám spíš ne, pokud je to z rozebraný motky tak jestli je s papírama tak vcelu bez problémů, původní papíry zrušíš a přihlásíš si nové, vpodstatě jako bys koupil novou motorku, pokud je bez papírů tak vpodstatě legálně bez šance, akorát nějak pokoutně přebouchat VIN.

přepis rámu

17.10.2013 v 05:44 | Nahoru | #2
Pokud je rám skutečně nový,je potřeba k němu mít doklad od dovozce-zastoupení značky.S tím jít na magistrát a nechat přepsat číslo,případně dostaneš povolení k ražbě kterou ti provede příslušná STK.Bez dokladu smůla,viz příspěvek nade mnou.

přepis rámu

17.10.2013 v 07:37 | Nahoru | #3
No moto bylo použito jako dekorace v nějaké prodejně.. na svém rámu semspozoroval ze je tam s vinkem i štítek, tak to ho prendat a číslo přímo v rámu nějak vybrousil, no přímo funglovka to není.. takže legální cesta asi padá co??

přepis rámu

17.10.2013 v 07:44 | Nahoru | #4
jetý rám = ilegal = brebouchat cisla

novy ram zname ze ti to legalni cestou pres urady udelaji.

Volba na tobě co máš a jak to máš..z gsxr jsem prodal jak rám tak papíry takže lidovou cestou ve stodole to jde taky

1 reakcí na tento příspěvek přepis rámu

17.10.2013 v 08:24 | Nahoru | #5
Dobře a co ten plán jen prohodit štítky a to vyryty v ramu zadedat? Prošlo by to pak někde?

(reakce na) přepis rámu

17.10.2013 v 10:06 | Nahoru | #6

tomcmen píše: Dobře a co ten plán jen prohodit štítky a to vyryty v ramu zadedat? Prošlo by to pak někde?

prehodit stitkek lze,chce to opatrne at neni napadne urvany v tech nytech...ale ted ti nevim zda i pres ten stitek neni cislo primo vyrazene...to ybch kecal.

přepis rámu

17.10.2013 v 10:12 | Nahoru | #7
Nový rám by měl býs doklady, buď od výrobce nebo jestli je použitý tak TP. Pokud to nemá, tak přebouchat od někoho kdo to umí. Jak je to staré, jak se k to mu staví výrobce / zastoupení, když je to výrobní vada? Zkus nejdřív probrat možnosti s nima.

přepis rámu

17.10.2013 v 10:35 | Nahoru | #8
Chce se mi premyslet jak to prepsat, ale porad mi vrta ta vyrobni vada. Odchylka 5 cm? Je to vubec mozne? Nedokazu si predstavit ani v nejdivocejsich snech.

přepis rámu

17.10.2013 v 11:39 | Nahoru | #9
Všecko de, dyž je nutno....

Rám sem taky koupil, musíš mít doklad vo nabytí (kupní smlouva). Pak musíš mít ofiko vyjádření dovozce, že je rám záměnnej (to zjistěj podle VIN a třeba v Hondě za to chtěj litr), pak pudeš na magistrát za technikama, kde jim ukážeš tyhle papíry (vyjádření, TP, kupní smlouvu), voni ti schválej tzv. ražbu VIN náhradní technologií (myslim, že za to chtěj nějak kilo, nebo tak?), vobjednáš se někam, kde ražbu dělaj (skoro na každý STK) a necháš si to tam nabouchat (mě to stálo 800 - jebali do rámu klasika raznice+kladivo, jinačí technologie sou třeba i za víc). . Taky ti napíšou do TP, že ti tam nablili číslo. Pak s tim problém nikde nebude.
Přebouchat čísla růčo - to pozná každej technik na STK. Otázka je, jestli Ti to projde. A když to budeš prodávat, tak evidenčku asi neuděláš (resp. novej majitel ne).
Je to ale voser...

přepis rámu

17.10.2013 v 11:40 | Nahoru | #10
jináč jesli máš motorku novou a výrobní vada je takhle drsná, řešil bych to sámo vobyč reklamací

přepis rámu

17.10.2013 v 11:44 | Nahoru | #11
snima nic jednat nebudu, jsou to tam idioti :D
noo jak vlastně je hlavni sedlo tak tam se spojují dvěty krajní tyčky do té hlavní co vede ke krku řízení .. no tak ta jedna trubička je navařená vejš a dál než ta druhá, to udělá křivost rámu .. nepochopil sem to, ale havarovaná neni a že by to nějaký mašťák dělal doma to taky ne.. takže je nějaka rada na legalni cestu za co nejmenší peníz??

přepis rámu

17.10.2013 v 11:52 | Nahoru | #12
To budeš dělat na tý tvojí Yuki? Kolik stojí rám od té paní? Pokud to při jízdě nedělá nic hroznýho, asi bych se na to vysral.

přepis rámu

17.10.2013 v 12:25 | Nahoru | #13
od té paní stoji 1000,- se všema stojanama a kyvkou, kterou musim srovnat a dát nové furta.. joo na té mé yuki .. je to jeji jediná vada jinak je perfektní a proto chci tu chybu vyladit aby měla co největší cenu při prodeji a nebo aby byla prostě 120% pani mě napsala že prej ten jeji ram nemá žádné označení, což se mi nezdá, dneska bude posílat detailní fotky kde to bude vše znázorněno.. každpadně pokud nebude mít opravdu žádné číslo nic, tak přebouchám štítek a ahoj ... nebo někdo máte lepší pláán?

přepis rámu

17.10.2013 v 15:31 | Nahoru | #14
Prvně si zajdi nebo zavolej na úřad a na STK kde to budeš dělat. Tam ti řeknou jak si to představujou. Každej úřad si to dělá po svým.

přepis rámu

17.10.2013 v 18:07 | Nahoru | #15
úřad vydá žádost o vyražení vinu náhradní technologií, ty potřebuješ doklad o nabytí rámu a potvrzení od dovozce o shodnosti rámu. na základě žádosti ti vin vyrazí na pověřeným pracovišťu stk, kde ti o provedení vystaví doklad se kterým pudeš zpátky na úřad a dostaneš o tom zápis do malýho a velkýho techničáku.
nic složitýho

přepis rámu

17.10.2013 v 19:12 | Nahoru | #16
Ja to všechno nějak nepobírám, podle mě stači koupit ram i s papirama a přihlasiš to nasebe daš tam ten ram a přihlasiš to nasebe jak new motorku stary papiry zrušiš nebo depozit jednoduchy nic přebouchavat nemusiš a kdybys něco bouchal nebo štitkoval taky ti hezky mužou namistě zabavit motorku nebo neprojde evidenčkou/technickou.

Naposledy editováno 17.10.2013 19:14:24

přepis rámu

17.10.2013 v 21:12 | Nahoru | #17
hoši fakt v tom je teďka nějakej zmatek .. Takže ještě jednou, co když ten rám nebude mít žádný číslo označení nic, tak mě to vlastněě ten příslušně uřad nebo stk daj? a když bude mit nějaký číslo tak co? přepsat to? jenže, muže to bejt s druhej ruky ten rám? to vlastně nedostanu žádný potvrzení od prodejce nic žj. já už se v tom přestávam orientovat a ten rám bych potřeboval ..

přepis rámu

18.10.2013 v 04:57 | Nahoru | #18
Je to na tvou Yuki? Tak to naraž ručo fučo... na STK houby vědí, jak má ražba na Yuki vypadat (protože pod značkou Yuki se prodává produkce více značek). Konkrétně na mé Yuki je VIN ražené normálními raznicemi (a slušně, na rozdíl od obrázků ražeb na Kawách v několika starších tématech).

přepis rámu

18.10.2013 v 06:13 | Nahoru | #19
Na me yuki to je pálené taky mě napadlo ten kus kde je to číslo vyriznout a šikovně navarit do toho nového..pak to zabrousit natrit a čest.. nebo já už Nevím... debilni rám a jaký sou v tom starosti legální cestou se nedoplatil

přepis rámu

18.10.2013 v 08:02 | Nahoru | #20
Kdybys nebyl tak daleko, tak vím kdo má vyjiskřovačku vinů.

přepis rámu

18.10.2013 v 10:32 | Nahoru | #21
Dám ti radu, pokoušel jsem se absolvovat něco hodně podobného. Yuki GY-2, zbořená při bouračce (nezaviněné) - v servisu výměna rámu za origo díl (bez čísel) k tomu dobrozdání výrobce (resp. dovozce Pyramidy) a faktura, všechno. Na úřadě kokot, který má rád svojí práci. Nejdřív po mě chtěl haldu papírů, nenechal si vysvětlit, že to co mám dle zákona stačí. Když jsem si vytáhl notes a chtěl po něm, aby mi citoval paragrafy, který to určujou, nevypadlo z něj nic. Navíc na mě vypálil cenu, kterou mě nestál ani ten rám. Až do tý doby jsem se choval zcela korektně. Tak jsem se otočil na kramfleku, prásknul dveřma toho pána, co tam je údajně pro mě a nechal to bouchnout od zámečníka za pade.
V týhle republice nežijou ku*vy, který by pořád chtěly podvádět - my prostě musíme! A ještě mi nějakej plešoun z bilboardu slibuje, že ten stát posílí, abych proti němu už vůbec nic nezmoh a jenom držel hubu a platil eráru velký pařby.

přepis rámu

18.10.2013 v 11:49 | Nahoru | #22
Takže prostě srat na ně a ty číslo tam prostě. Nějak dostat a dobrý.. asi to vypadá na nejjednodušší zpusob.. a musí na rámu nutně být jak vypalene číslo tak i ten plisek? Ze když tam ten nemá nic tak dam jenom plisek a prošlo by to? Nebo tam musí mit oboje?

přepis rámu

19.10.2013 v 11:30 | Nahoru | #23
legální cesta by byla, stačí poškodit VIN na původním rámu pak jít na úřad kde ti přidělí nový VIN který se razí náhradní technologií pak už je jedno na jakým rámu to nový VIN bude

Naposledy editováno 19.10.2013 11:36:00

přepis rámu

20.10.2013 v 10:16 | Nahoru | #24
a nedaj mě náhodou to samé, akorat nově udělané? :D 6e budou chtit vidět poškození atd.

přepis rámu

20.10.2013 v 15:28 | Nahoru | #25
ne dávaji jiný ohledně poškození budeš muset mít evidenčku kde bude napsáno něco ve smyslu "vin poškozeno" nebo "neúplný vin"

přepis rámu

20.10.2013 v 19:04 | Nahoru | #26
nojo ale když to chci mít na rámu kde žádný vin není? :D

přepis rámu

8.11.2013 v 16:49 | Nahoru | #27
Tak ram je doma, ale původní číslo toho rámu je tuším vybroušené a štítek sejmut, na mém rámu je jak číslo(vyjiskřené) tak štítek, nový rám mam od pani co mě vlastně nemuže dát nic o nabytí toho rámu atd. takže potřebuju konkrétní radu co udělat, aby to bylo příslušné provozu a mohlo dál dělat technické a evidenční kontroly, co když tam budu mít jen ten štítek a nebudu mít na rámu vyjiskřené Vin-je to už problem? rád bych věděl nějaký rozumný řešení za co nejmenší cenu, děkuju.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist