1 reakcí na tento příspěvek přepis rámu
tomcmen píše: Dobře a co ten plán jen prohodit štítky a to vyryty v ramu zadedat? Prošlo by to pak někde?
prehodit stitkek lze,chce to opatrne at neni napadne urvany v tech nytech...ale ted ti nevim zda i pres ten stitek neni cislo primo vyrazene...to ybch kecal.Rám sem taky koupil, musíš mít doklad vo nabytí (kupní smlouva). Pak musíš mít ofiko vyjádření dovozce, že je rám záměnnej (to zjistěj podle VIN a třeba v Hondě za to chtěj litr), pak pudeš na magistrát za technikama, kde jim ukážeš tyhle papíry (vyjádření, TP, kupní smlouvu), voni ti schválej tzv. ražbu VIN náhradní technologií (myslim, že za to chtěj nějak kilo, nebo tak?), vobjednáš se někam, kde ražbu dělaj (skoro na každý STK) a necháš si to tam nabouchat (mě to stálo 800 - jebali do rámu klasika raznice+kladivo, jinačí technologie sou třeba i za víc). . Taky ti napíšou do TP, že ti tam nablili číslo. Pak s tim problém nikde nebude.
Přebouchat čísla růčo - to pozná každej technik na STK. Otázka je, jestli Ti to projde. A když to budeš prodávat, tak evidenčku asi neuděláš (resp. novej majitel ne).
Je to ale voser...
noo jak vlastně je hlavni sedlo tak tam se spojují dvěty krajní tyčky do té hlavní co vede ke krku řízení .. no tak ta jedna trubička je navařená vejš a dál než ta druhá, to udělá křivost rámu .. nepochopil sem to, ale havarovaná neni a že by to nějaký mašťák dělal doma to taky ne.. takže je nějaka rada na legalni cestu za co nejmenší peníz??
nic složitýho
Naposledy editováno 17.10.2013 19:14:24
V týhle republice nežijou ku*vy, který by pořád chtěly podvádět - my prostě musíme! A ještě mi nějakej plešoun z bilboardu slibuje, že ten stát posílí, abych proti němu už vůbec nic nezmoh a jenom držel hubu a platil eráru velký pařby.