Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

19.10.2013 v 14:47 | Nahoru | #1

AndělČK píše: STK nemůže vyžadovat zpětné dokládání revizí.Není na to žádný zákonný důvod. Je nutné mít pouze platnou revizi.

Problém s pojišťovnou nastat nemůže. Zákon jí neumožnuje neplatit a nebo vymáhat náhradu uhrazené částky. Případy kdy to lze, jsou přesně popsány v zákoně 168/1999 Sb. Tento tam není.

Tam by musel být problém způsoben LPG zařízením a jedině v případě, že třeba nemáš platnou revizi, tak pak něco můžou chtít nebo ne?

(reakce na) dnešní systémy LPG

19.10.2013 v 15:11 | Nahoru | #2

ptaak píše: Tam by musel být problém způsoben LPG zařízením a jedině v případě, že třeba nemáš platnou revizi, tak pak něco můžou chtít nebo ne?



Pokuď budeš provozovat vozidlo, které svojí konstrukcí nebo technickým stavem neodpovídá požadavkům bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích, obsluhujících osob, přepravovaných osob a věcí, tak má pojišťovna nárok na úhradu vyplacené částky.

Jenže samotná revize automaticky neznamená, že zařízení v pořádku a naopak.
Důležitý je skutečný stav zařízení a ne platná revize. I vozidlo s čerstvě udělanou revizí nemusí druhý den odpovídat požadavkům bezpečnosti provozu. Naopak jiné vozidlo s propadlou revizí to plnit bude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist