Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

19.10.2013 v 07:45 | Nahoru | #1

WHTRDR píše: mam devitikilo rok 95 2.0 turbo a nedavno se mi potkal motor, bejt tebou bych si to se saabem jeste rozmyslel



aj

noo mezitím jsem o tom něco načetl po netu a teda přešlo mě to Odcházející kazeta SDI je asi to nejmenší. Ztenčený a prohýbající se blok motoru od horkého turba a tím se přidírající klika na bloku mě teda odradily nadobro

(reakce na) dnešní systémy LPG

19.10.2013 v 11:59 | Nahoru | #2

havrajz píše: aj

noo mezitím jsem o tom něco načetl po netu a teda přešlo mě to Odcházející kazeta SDI je asi to nejmenší. Ztenčený a prohýbající se blok motoru od horkého turba a tím se přidírající klika na bloku mě teda odradily nadobro


no nejvic chvaly je na stary 9000 a 900 ale to je uz jsou prastary stroje mno
jak se toho chytlo gm tak to slo dopyce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist