Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

18.10.2013 v 23:54 | Nahoru | #1
Mandela> tak jednou ročně nebo každých 10tis. km? Děláš mi v tom bordel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

18.10.2013 v 23:59 | Nahoru | #2
dva_hrnce> Pokud najedeš za rok dejme tomu 20 000 km, tak to znamená, že by si měl jít na revizi 2x za rok, ale pokud najedeš dejme tomu třeba jenom 1000 km, tak by ti pak vycházelo, že by si na revizi měl jít až po 10 letech - proto je tam ten dodatek: anebo 1x za rok....
Jinak na revize samozřejmě lidi v 90 % případů serou...řeší to až před STK...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist