Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

18.10.2013 v 20:24 | Nahoru | #1

ptaak píše: LPG se vyplatí téměř každému, otázka za jak dlouho. Druhá věc, že na LPG se projeví drobné závady a nesrovnalosti, které na benzín nemusí vyplavat na povrch. A je s tím víc sraní, kontrola po 10tis, další emise, všude v garážích značky zákaz vjezdu LPG......ale nějak mě ani jedno z toho nesere



Jaká kontrola po 10tis.?
Mám na plynu od loňska cca 30tis.km a nic jsem nekontroloval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

18.10.2013 v 21:08 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: Jaká kontrola po 10tis.?
Mám na plynu od loňska cca 30tis.km a nic jsem nekontroloval

Správně máš jít každých 10tis. na kontrolu (revizi), liší se to i výrobcem a technikou, někde i 20tis. Většinou na to lidi co vím tak serou, a jdou jen před STK. Já měl chodit ke svému servisákovi každých 20tis, ale po čerpání nekvalitního LPG se mi ucpal filtr, zasraly vstřiky atd....takže i výrobce to snížil na 10tis. To obnáší kontrolu na diagnostice, výměnu filtru..prostě základní funkce. Jak říkám, je to na každém soudruhovi, ale na STK to potřebuješ co vím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist