globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek dnešní systémy LPG

17.10.2013 v 15:53 | Nahoru | #1
Jmk: jakoze mel v aute LPG a došel mu benzin a auto dal nejelo? To si jako ta jednotka LPG zjisti ze před vstrikovace který otevírá navic k ten plynovejm teče benzin? A jak to jako dela?

(reakce na) dnešní systémy LPG

17.10.2013 v 15:58 | Nahoru | #2
assassin> Nevím, ale byl to symptomaticky přesně ten případ s přívstřikem, o kterém se tu diskutovalo. Nejde benzin z nádrže - motor nejede ani na plyn. Nejspíš původní ECU zablokuje i tu plynovou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist