globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

2 reakcí na tento příspěvek dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 15:22 | Nahoru | #1
ty vole to jsou keci, nejlepší motor felicie. Každej druhej motor dnes vydrží 300 bez závady a to i benziňák, kolik jste kdo nalítali na felicii na původní těsnění pod hlavou? to mám dost. Děláte tady z toho frašku edit: já mám služební oktávku už 8 let a najeto 310 tis. (2,0 103kw) a přes hanění že se jim kroutěj hlavy ta k ten motor je ještě bez zásahu dokonce i s filterm pevnejch částic.

Naposledy editováno 16.10.2013 15:24:31

(reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 15:23 | Nahoru | #2
novej> 300 by snad měl vydržej motor ne? Jde o to, že 1,9tdi dávaly s klidem 3/4 mega, a to už dneska je kurva vzácnost.

(reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 15:33 | Nahoru | #3

novej píše: ty vole to jsou keci, nejlepší motor felicie. Každej druhej motor dnes vydrží 300 bez závady a to i benziňák, kolik jste kdo nalítali na felicii na původní těsnění pod hlavou? to mám dost. Děláte tady z toho frašku edit: já mám služební oktávku už 8 let a najeto 310 tis. (2,0 103kw) a přes hanění že se jim kroutěj hlavy ta k ten motor je ještě bez zásahu dokonce i s filterm pevnejch částic.


Za mě je nejlepším důkazem "kvality" koncernu firma, u které pracuje přítelkyně. Používají pro distribuci výhradně VW a to Caddy, obměňují pravidelně generace. Mají maximálně pár desítek aut (řekněme 30). A protože dělaj ve velmi specifickém businessu, kde výpadek vozidel je fakt problém a musí se okamžitě řešit náhradní závoz a ona je člověkem, co problémy při výpadcích má ve své pravomoci, vím jak je často auto odstavené. Dá se říct, že průměr je auto týdně. Což, co si budem říkat, fakt není na tak malý fleet vzorem spolehlivosti...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist